Gå til innhold

Skal jeg ødelegge det gode vennskapet mellom to menn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er en mann jeg er veldig interessert i, og han er interessert i meg og, men det har ikke kommet lenger enn til at vi prates og flørter litt.

Han bor sammen med kameraten din i et hus. De er veldig gode kamerater og drar ofte på turer sammen og slikt.

De er begge på samme alder og en del eldre enn meg, og jeg føler at jeg kommer til å ødelegge alt om jeg kommer inn i bildet.

De har bodd sammen i mange år, og har begge vært lenge single, iallfall det jeg vet...

Om jeg blir sammen med han, og forholdet utvikler seg, så blir det jo etterhvert ikke aktuelt at de bor sammen lenger ...

Er redd jeg ødelegger et godt forhold som de har sammen?

Hva tenker dere om saken?

Anonymous poster hash: 2b980...149
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Virkelig? Vennskap handler ikke om å leve sammen resten av livet. Seriøst, du lager et problem som ikke er der.

Anonymous poster hash: 18158...925
  • Liker 1
Skrevet

Hadde tatt det stegvis, men hvis fyren er interessert i deg og du i han, er nok han villig til å inkludere seg i livet sitt :)

Skrevet

Virkelig? Vennskap handler ikke om å leve sammen resten av livet. Seriøst, du lager et problem som ikke er der.

Anonymous poster hash: 18158...925

Ja, jeg vet det høres dumt ut, men de er så gode kamerater. Føler vel at kameraten hans blir ensom og alene ... de er sammen støtt og stadig!

Skrevet

Hadde tatt det stegvis, men hvis fyren er interessert i deg og du i han, er nok han villig til å inkludere seg i livet sitt :)

Ja, men jeg ønsker ikke at kameraten hans i forholdet vårt ... vet ikke hvordan han tar det?

Skrevet

Ja, men jeg ønsker ikke at kameraten hans i forholdet vårt ... vet ikke hvordan han tar det?

Forhåpentligvis som en mann. Han må forstå at kompisen hans kan få seg dame :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...