Gå til innhold

Vanvittig mange halvsøsken...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde sporadisk kontakt med pappa da han flyttet ut for godt da jeg var seks år. Da jeg var 13 mistet jeg kontakten helt, mamma tålte han ikke. Han flyttet rett inn til en ny kvinne, og fikk barn med henne. Jeg har aldri møtt noen av mine halvsøsken, jeg var aldri hjemme hos han. Han hadde vel heller aldri noe annet hjem enn hos forskjellige kvinner i denne tiden. Da første forhold røk, flyttet han rett inn til en ny kvinne, og fikk barn med henne. Det har blitt mange forhold, og mange "nye starter". Har i dag over ti halvsøsken, sikkert ikke alle jeg har funnet. Jeg har ingen kontakt med noen, halvsøsken har heller ikke kontakt med hverandre, de er i alle fall ikke venn med hverandre på facebook...

Har ikke fortalt dette til noen, kanskje føler jeg litt skam over dette... Vil også skåne mamma, så hun vet ikke noe. Hadde du holdt det hemmelig?

Anonymous poster hash: eead4...935
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du trenger jo ikke være flau på faren din sitt vegne. Men det er jo heller ikke noe å prate med "gud og hvermann" om.

Hvorfor må du skåne moren din?

Har du lyst til å ha kontakt med noen av søsknene dine?

Anonymous poster hash: 69c20...a59
  • Liker 1
Skrevet

Har ikke kontakt med noen, de virker veldig bitter på han, og ønsker ikke forholde seg til noe som har med han å gjøre. Han er sikkert ingen bra mann, men jeg savner han i livet likevel, han er på en måte en del av meg uansett. Før hatet jeg det, nå har jeg godtatt det. Jeg har en bror, helbror, men han vil ikke snakke om pappa overhode. Har lite kontakt med han, han bor langt unna.

Mamma virker enda svært bitter over pappa, snakker aldri om han. Det er vel derfor jeg ikke vil si noe om dette, og på den måten kan jeg liksom ikke snakke med andre om dette.

Skrevet

Jeg hadde sporadisk kontakt med pappa da han flyttet ut for godt da jeg var seks år. Da jeg var 13 mistet jeg kontakten helt, mamma tålte han ikke. Han flyttet rett inn til en ny kvinne, og fikk barn med henne. Jeg har aldri møtt noen av mine halvsøsken, jeg var aldri hjemme hos han. Han hadde vel heller aldri noe annet hjem enn hos forskjellige kvinner i denne tiden. Da første forhold røk, flyttet han rett inn til en ny kvinne, og fikk barn med henne. Det har blitt mange forhold, og mange "nye starter". Har i dag over ti halvsøsken, sikkert ikke alle jeg har funnet. Jeg har ingen kontakt med noen, halvsøsken har heller ikke kontakt med hverandre, de er i alle fall ikke venn med hverandre på facebook...

Har ikke fortalt dette til noen, kanskje føler jeg litt skam over dette... Vil også skåne mamma, så hun vet ikke noe. Hadde du holdt det hemmelig?

Du må regne med hun vet.

Skrevet

Det er jo ikke noe du skal skamme deg over. Vi er 8 halvsøsken med kjempe god kontakt. Vi har ikke kontakt med pappa noen av oss. I år feiret vi jul sammen, halvsøsken og mødre. Alle mødrene kommer godt overens, da ingen har kontakt med far. Kjempe koselig med stor familie, halvsøsken eller ei :)

Anonymous poster hash: 37c04...020
Skrevet

Hadde vel ikke gått rundt og skrytt av det kanskje, men hadde ønsket å komme i kontakt med de andre da. Vet du hva de heter, hvor de bor? Jeg hadde iallefall sendt venneforespørsel på face og så tatt det derfra.

Skrevet

Hei, ville bare si at jeg vet hvordan du har det. Jeg har selv 7 halvsøsken, som jeg vet om. + 2 stk som har bare har blitt nevnt, som jeg ikke vet kjønnet på engang. Jeg har til og med en bror som er like gammel som meg, men vi er halvsøsken ;-) Jeg har kontakt med svært få, fordi nesten ingen vil ha kontakt ser det ut til. Jeg synes du burde sende den venneforespørselen, fordi jeg hadde blitt overlykkelig for å få en av mine søsken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...