AnonymBruker Skrevet 26. desember 2013 #1 Skrevet 26. desember 2013 Jeg tar denne på anonym siden jeg skriver så mye her ) Men hva bør jeg spise/hvor mye? Jeg jogger hver dag, rein oppoverbakke i ca. 25-30 minutt med en del pauser da. Også jogger fort ned. Dette gjør jeg ca. Hver dag. Jeg ønsker å gå ned ca. 5 kg. Hva/hvor mye bør jeg spise??Anonymous poster hash: 60c22...d86
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2013 #2 Skrevet 26. desember 2013 Spørs. Spiser du store men få måltider, eller små men mange måltider?Anonymous poster hash: 65e59...ed0
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2013 #3 Skrevet 26. desember 2013 Spørs. Spiser du store men få måltider, eller små men mange måltider?Anonymous poster hash: 65e59...ed0 Små og veldig mange Eg spiser kun usunt så trenger litt hjelp der. Jeg er ikke overvektig da, vil bare gå ned.Anonymous poster hash: 60c22...d86
Gjest Runforit Skrevet 26. desember 2013 #4 Skrevet 26. desember 2013 Høyde,alder, vekt? Hvor mange km kommer du på 25-30 minutter? Hvor aktiv er du ellers?
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2013 #5 Skrevet 26. desember 2013 Høyde,alder, vekt? Hvor mange km kommer du på 25-30 minutter? Hvor aktiv er du ellers? 17, 165 cm og ca. 64 kg. Jeg er aktiv i gymmen også går jeg ca. 4 km hver dag pluss fjellturene. Anonymous poster hash: 60c22...d86
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2013 #6 Skrevet 26. desember 2013 Husk å lytte til kroppen din.. Dette er veldig belastende trening spesielt om du ikke har blitt opptrent til det. Anonymous poster hash: 41b9e...794
Gjest Runforit Skrevet 26. desember 2013 #7 Skrevet 26. desember 2013 (endret) Du er ung og aktiv. Å stramme opp og komme i form burde være hovedfokuset, ikke vekta. Den er fin som den er. Ta målene dine og ikke tenk på kiloene. Spis sunn og næringsrik mat og kutt ut sukker og raske karbohydrater i hverdagen. Lag maten fra bunn av med fokus på kylling, kalkun, karbonadedeig, fet fisk, egg, nøtter, trege karbohydrater(havregryn, rug, brun ris/pasta), frukt, grønnsaker, bær etc. Spis 3 store måltider(frokost, lunsj og middag) som har godt med proteiner og fett i tillegg till tege karbohydrater (holder deg mett lenge og holder blodsukkeret stabilt) og 2 små. Som mellommåltid er mandler og en frukt godt og som kveldsmat gjerne noen rugknekkebrød med masse skinkepålegg eller en skinkeomelett med grønnsaker. Spis nok mat. Spiser du for lite så vil du miste muskler slik at du ser tynnfeit ut. Endret 26. desember 2013 av Runforit
Redbull Skrevet 26. desember 2013 #8 Skrevet 26. desember 2013 Så du går 4km og jogger 25-30 minutter HVER dag? Hvor er styrken? Hvor er hviledagene? Dette høres fryktelig ensformig og kjedelig ut...
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2013 #9 Skrevet 27. desember 2013 Så du går 4km og jogger 25-30 minutter HVER dag? Hvor er styrken? Hvor er hviledagene? Dette høres fryktelig ensformig og kjedelig ut... Ts her: Elsker å jogge Misliker styrke, derfor gjør jeg det heller aldri. Jeg burde kanskje... Takk for dere som skrev hva jeg bør spise, hvor mye? )Anonymous poster hash: 60c22...d86
Gjest Runforit Skrevet 27. desember 2013 #10 Skrevet 27. desember 2013 Ts her: Elsker å jogge Misliker styrke, derfor gjør jeg det heller aldri. Jeg burde kanskje... Takk for dere som skrev hva jeg bør spise, hvor mye? )Anonymous poster hash: 60c22...d86 Til du er mett. 2
Gjest gjest- silje Skrevet 27. desember 2013 #11 Skrevet 27. desember 2013 Tror egentlig du kunne doblet lengden, og heller trent annenhver dag, og hatt like god - om ikke bedre effekt. Pausene er heller ikke særlig nødvendig, når du har gjort dette hver dag over tid, så er kanskje pausene mer en vane, enn nødvendig?
Redbull Skrevet 27. desember 2013 #12 Skrevet 27. desember 2013 Ts her: Elsker å jogge Misliker styrke, derfor gjør jeg det heller aldri. Jeg burde kanskje... Takk for dere som skrev hva jeg bør spise, hvor mye? )Anonymous poster hash: 60c22...d86 Du kan jo ikke bare gjøre ting du liker... Kroppen din har godt av styrke! Jeg hater kondis trening, men jogger/løper intervaller 2-3 ganger i uka da jeg vet at kroppen har godt av det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå