Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dama mi vil møte eksen sin. Hun sier det ikke er følelser inni bildet, men vil møte han for "gamle dagers skyld". Jeg vet ikke helt om jeg liker dette helt... Er det normalt å møte eksen sin etter nesten tre år siden det ble slutt? Alle eksene jeg har hatt har jeg bare "krysset" ut av livet mitt, så synes det høres veldig merkelig ut i mine ører å ville møte sin eks ..

Anonymous poster hash: 2daa0...442
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det hørtes rart ut ja..

Anonymous poster hash: 43406...d5b
  • Liker 1
Skrevet

En ekskjæreste av meg måtte også møte en "sommerflørt" 1 gang i året, sa hun. Det hadde aldri vært noe seksuelt, de var bare gode venner. Og det å møtes en gang i året var altså noe hun alltid hadde gjort - og i følge henne selv, var det helt normalt.

Det er da du viser henne knyttneven din, grynter, og sier VOFF til henne.

• Liker 3
Skrevet

Ikke tillat henne! Jeg betrodde min kjære til å gjøre det samme noen måneder siden. Nå er vi ferdig. Hun begynte å gråte og fortalte meg en uke etter at de møttes at de hadde hatt sex, hun er nå sammen med han. Med mindre eksen var en god venn før de ble sammen så kanskje, men ellers fraråder jeg på det sterkeste.

Anonymous poster hash: 2c854...b3f

• Liker 2
Skrevet

Ikke tillat henne! Jeg betrodde min kjære til å gjøre det samme noen måneder siden. Nå er vi ferdig. Hun begynte å gråte og fortalte meg en uke etter at de møttes at de hadde hatt sex, hun er nå sammen med han. Med mindre eksen var en god venn før de ble sammen så kanskje, men ellers fraråder jeg på det sterkeste.

De var ikke gode venner når det ble slutt. Han var utro, snakket dritt til hun og bare kom til hun pga sexen.. Skjønner ikke hvorfor hun vil møte han engang! Er så redd for å miste hun til han :(

Skrevet

De var ikke gode venner når det ble slutt. Han var utro, snakket dritt til hun og bare kom til hun pga sexen.. Skjønner ikke hvorfor hun vil møte han engang! Er så redd for å miste hun til han :(Anonymous poster hash: 2daa0...442

Da er det noe som ikke stemmer her. Har hun sagt noe om hvorfor?

• Liker 1
Skrevet

De var ikke gode venner når det ble slutt. Han var utro, snakket dritt til hun og bare kom til hun pga sexen.. Skjønner ikke hvorfor hun vil møte han engang! Er så redd for å miste hun til han :(

Hvis ett møte er nok til at hun går tilbake til en utro drittsekk, ja, da skal du være glad for å bli kvitt henne. Bedre hun møter han, å kanskje får på plass noen løse brikker feks?

• Liker 2
Skrevet

Jeg kunne tenkt meg å møte eksen min, men det er det første ordentlige forholdet jeg, og han, hadde.

Men det var et forhold som var over noen år i ungdomstiden, og vi skiltes til slutt som bare venner.

mye av grunnen til at jeg kan tenke meg å møte han er fordi vi har med hverandre store deler av den tiden som forma oss begge, og jeg rett å slett har få minner fra før for et par år siden, og ikke minst, vi var ferdige med hverandre for flere år siden.

Jeg hadde syntes det var greit om samboeren ville møte en eks av seg nå, om det var en del år siden dem var sammen, og dem var ferdige med hverandre. Og ikke minst, om det hadde vært greit om jeg fikk lov til å være med om jeg ville, får jeg ikke lov til å være med blir mistanken min til at det er en annen grunn til at dem skal møtes ganske stor

Anonymous poster hash: ccb09...8cc

Skrevet

Hun har bare sagt hun vil møte han pga "gamle dagers skyld" og ikke noe spesielt mer enn det. Når jeg sier at det må jo være en grunn for at hun plutselig vil møte han så blir hun bare sur... Jeg prøver jo bare å forstå hva som er greia! Nå skal det sies at jeg er Jente da. Så tenker litt at hun kanskje savner sexen..?

Skrevet

Hun har bare sagt hun vil møte han pga "gamle dagers skyld" og ikke noe spesielt mer enn det. Når jeg sier at det må jo være en grunn for at hun plutselig vil møte han så blir hun bare sur... Jeg prøver jo bare å forstå hva som er greia! Nå skal det sies at jeg er Jente da. Så tenker litt at hun kanskje savner sexen..?

Foreslå å bli med ? Eller ville hun reagert med å bli sur da også tror du?

Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

Må jeg pent få be dem som snakker om å ikke 'tillate' et voksent, myndig menneske å møte et annet menneske å huske at det forholdet dere begge er i antageligvis er inngått helt frivillig.

Å snakke om å tillate, som man snakker om en hund eller et lite barn... det synes jeg forteller mer om hva slags forhold dere enten har vært i eller ser for dere å være i.

Huska at "der det er vilje er det vei' er det noe som heter, og skulle det være slik så holder det ikke å ' ikke tillate' så mye som en pøkk.

Snakk sammen. Som voksne mennesker. Spør om du får være med og hilse på denne ex'en om du anser vedkommende som farlig for forholdet.

Endret av Lille-pus
  • Liker 4
Skrevet

Hun har sagt jeg kan være med men jeg vil ikke møte den største drittsekken jeg engang kjente.. Jeg nekter hun ikke å møte han, bare lurer på hva som er greia ;)

Gjest Lille-pus
Skrevet

Hun har sagt jeg kan være med men jeg vil ikke møte den største drittsekken jeg engang kjente.. Jeg nekter hun ikke å møte han, bare lurer på hva som er greia ;)

Det er det nesten bare kjæresten din som kan svare på er jeg redd.

Uansett hvilke grunner hver og en av oss andre kunne ha for å ønske å ta en kaffe med en tidligere kjæreste... så er det bare kjæresten din som vet 'hva som er grei' for henne i forhold til å møte denne ex'en.

• Liker 1
Skrevet

Hvis kjaeresten min plutselig ville ha oensket aa moete igjen ekskjaeresten sin, saa vet jeg hva det er som sannsynligvis skjer bak ryggen min, siden han ikke har vist noe interesse for henne de siste 3 aarene vi har vaert sammen. Ville ikke ha likt at han moeter eksen og sannsynligvis vaert ekstra oppmerksom paa tegn paa utroskap.

• Liker 1
Skrevet (endret)

.

Endret av FalconPunch
Skrevet

Hmmm... Jeg trodde det var ganske vanlig å bevare et vennskapsforhold med ekser?

Det er iallefall hva jeg har blitt fortalt av min eks (og muligens andre). Men her virker alle samstemte i at å møte forhenværende som venn ikke er noe som er lett å akseptere?

Anonymous poster hash: ab0a6...b00
  • Liker 1
Skrevet

Hmmm... Jeg trodde det var ganske vanlig å bevare et vennskapsforhold med ekser?

Det er iallefall hva jeg har blitt fortalt av min eks (og muligens andre). Men her virker alle samstemte i at å møte forhenværende som venn ikke er noe som er lett å akseptere?

Anonymous poster hash: ab0a6...b00

Både jeg og kjæresten er også venner med våre ekser.

Nå bor eksen min ca 2 timer unna, så er svært sjeldent jeg møter han. Men hender vi møtes i byen midt i mellom oss, altså spiser middag eller lignende.

Og kjæresten min kan helt fint møte sine ekser, både alene og sammen med meg. Ingen av oss har vært utro heller.

Anonymous poster hash: 84282...608

• Liker 1
Skrevet

Det er ikke det å møte eksen som skurrer, det er grunnen for min del. "For gamle dagers skyld". ...

Mulig jeg tar feil, men gamle dager inneholdt jo at de var i et forhold. Og hvis de ikke har hatt noe vennskap, hvorfor skal de plutselig møtes nå?

Skrevet

Høres merkelig ut. Hun ba deg med, utnytt muligheten :laugh: Jeg tror den muligheten plutselig forvinner i siste liten, men jeg kan jo ta feil.

• Liker 1
Skrevet

Jeg tenkte det var normalt å møte eksen. Er jo tross alt en person man har elsket og tilbragt mye tid sammen med.

Jeg traff min eks i jula, vi kjørte en liten tur å pratet om alt mulig. Ingenting seksuelt eller flørt inne i bildet. Var kun koselig. Pluss at det for min del er/var en bekreftelse/påminnelse på hvorfor vi faktisk ikke er sammen mer.

Men det er bare min mening, du må lage din egen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...