AnonymBruker Skrevet 26. desember 2013 #1 Skrevet 26. desember 2013 Vært sammen med kjæresten i over 2 år, vi er begge midt i 30 årene.. Jeg (kvinnen) har 2 store barn fra før av som kommer veldig godt overens med kjæresten. Vi bestemte oss å kjøpe bolig sammen snarest og i forbindelse med dette vil jeg vite hva dere synes vi burde være obs på for å unngå irritasjon... Ingen av oss har mye erfaring med å bo sammen med kjærester fra før ( Jeg har vært alene med barna i 10 år ). jeg tenker mere på småting da de store tingene som fordeling av større oppgaver er vi enige om,. Også planlegger vi barn sammen om alt skulle gå fint med oss. så hva dere irriterer dere mest over parnerens (u)vaner .. ( blir også glad for menns svar for da får jeg se hva jeg skal passe meg for for å få til ett best mulig samliv.. Anonymous poster hash: d8317...14c
absinthia Skrevet 26. desember 2013 #2 Skrevet 26. desember 2013 Jeg irriterer meg over at det for det meste bare er jeg som tømmer oppvaskmaskinen og at familiemedlemmene setter ting i oppvaskbenken i steden for å sette det rett i maskina. Ellers så tror jeg at det er sunt at ikke alt går knirkefritt. Mannen irriterer seg over at jeg setter fra meg kaffekoppen min rundt omkring i eller utenfor huset. Vi flyttet også sammen da jeg hadde to tenåringer og en fireåring og ting har generelt gått veldig greit. Tror de få gnisningene vi har hatt har skjedd når en av oss føler at vi blir tatt for gitt, men så ordner vi opp i det og så er det kanskje nesten et år til neste gang vi er slitne, leie, irritable og føler oss tatt for gitt og må skjerpe oss igjen. - Dette skjer ofte når vi har jobbet mye og er slitne ellers. Synes igrunn at det er greit at det finnes noen gnisninger slik at vi holder oss i ånde, men vi er generelt harmoniske og generøse med hverandre. Mannen er forøvrig mye bortreist, så mye av tiden trenger jeg bare å irritere meg over mine egne unoter. Satt sammen med min manns besteforeldre en gang da det kom et gammelt ektepar på tv som sa at de ikke hadde kranglet en dag i hele ekteskapet, hvorpå min svigerbestemor sa: "De må jammen ha hatt det kjedelig!" og svigerbestefar stemte i med at han var veldig enig i det og at en og annen krangel bare gjorde ekteskapet bedre og sterkere. - De småkrangler fortsatt med glimt i øyet. 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2013 #3 Skrevet 26. desember 2013 awww det er et slikt ekteskap jeg også vil ha... å kunne ha glimt i øyet etter 40-50 år sammen Anonymous poster hash: d8317...14c
absinthia Skrevet 26. desember 2013 #4 Skrevet 26. desember 2013 awww det er et slikt ekteskap jeg også vil ha... å kunne ha glimt i øyet etter 40-50 år sammen Anonymous poster hash: d8317...14c Ikke sant! Disse har småkranglet seg gjennom over 60 år, han småerter, hun går rett på og så ler de sammen av det hele.
Nikkedokka Skrevet 26. desember 2013 #5 Skrevet 26. desember 2013 Tror de fleste har de samme "klassiske" irritasjonsmonentene. Full søppelbøtte Tom melkekartong Skjeggstubber på badet Sokker på stuegulvet Uenighet om ungene osv osv Men det merker man når det kommer, og må jo bare ta det derfra Og dukker det opp verre ting underveis, så må man jo sette seg ned og ta en prat da.
Gjest FuturePrimitive Skrevet 26. desember 2013 #6 Skrevet 26. desember 2013 Småkjekler hele tiden. Krangler en gang i året. Irriterer meg bare over at hun er så perfekt. Jeg selv er ikke så perfekt, så jeg antar hun irriterer seg over at jeg er litt lat og mårragretten. Hun er selvsagt som en solstråle hele døgnet.. 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2013 #7 Skrevet 26. desember 2013 Ts her Føler du deg mindre dugelig når hun fremstiller seg som perfekt ? Anonymous poster hash: d8317...14c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå