AnonymBruker Skrevet 26. desember 2013 #1 Skrevet 26. desember 2013 Jeg mener karakteren Mr Bean som han var på 80/90-tallet, ikke skuespilleren Rowan Atkinson. Jeg ser på det nå og kjenner at han er ikke så fryktelig sexy, akkurat.. Bare se for dere at han trer på et kondom, hadde jo tatt evigheter. Anonymous poster hash: 59e8f...acf 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2013 #3 Skrevet 26. desember 2013 Haha, for en diskusjon. Nå er jeg mann så jeg kan jo ikke ta stilling til om han er kjekk nok til å få til sengs eller ikke, men jeg kan ikke se for meg at den "jevne" norske kvinne ville sett på han som veldig attraktiv. Han er jo en slags karikatur på en middelklassebrite på den tiden. Spinkelt bygd, lav, litt klønete og kanskje ikke de beste sosiale evnene Anonymous poster hash: 2d44f...db4
Gjest Lincoln Skrevet 26. desember 2013 #4 Skrevet 26. desember 2013 Han er jo en kjendis, så de fleste norske damer hadde lagt seg rett på rygg. 1
Gjest New_Girl Skrevet 26. desember 2013 #7 Skrevet 26. desember 2013 Nei. Ikke hovedsakelig på grunn av utseende, men han virker jo lettere tilbakestående, så hadde nok slitt med å få tenning på han altså. 2
Nikkedokka Skrevet 26. desember 2013 #8 Skrevet 26. desember 2013 Han er jo en kjendis, så de fleste norske damer hadde lagt seg rett på rygg. Selvfølgelig ! Fus!
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2013 #9 Skrevet 26. desember 2013 Han er jo en kjendis, så de fleste norske damer hadde lagt seg rett på rygg. Norske damer? Tror du ikke utenlandske damer går etter status i minst like stor grad? Enhver feit, halvgammel bygdetulling fra indre Gudbrandsdalen kan få ei thaidame eller russerdame på rygg, bare fordi han er rik etter deres perspektiv. Dere menn er for øvrig ikke noe bedre. Ethvert nepskrell av ei kjerring kan gå ut på byen og plukke med seg nær sagt hvilken mann som helst i lokalet så lenge hun har digg rumpe og deilig sugemunn. Dere legger dere rett på rygg. God jul, da! Anonymous poster hash: bbbb4...caa 2
Gjest Lincoln Skrevet 26. desember 2013 #10 Skrevet 26. desember 2013 Dere menn er for øvrig ikke noe bedre. Ethvert nepskrell av ei kjerring kan gå ut på byen og plukke med seg nær sagt hvilken mann som helst i lokalet så lenge hun har digg rumpe og deilig sugemunn. Dere legger dere rett på rygg. God jul, da! Anonymous poster hash: bbbb4...caa Stemmer det, men nå var det altså damer som var temaet
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2013 #11 Skrevet 26. desember 2013 Stemmer det, men nå var det altså damer som var temaet Nei. Temaet var Mr. Bean Anonymous poster hash: cb48d...85c 1
Gjest Lincoln Skrevet 26. desember 2013 #12 Skrevet 26. desember 2013 Nei. Temaet var Mr. Bean Anonymous poster hash: cb48d...85c Om damer ville hatt sex med ham!
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2013 #14 Skrevet 26. desember 2013 Om damer ville hatt sex med ham! Står ingenting om kvinner i hovedinnlegget.Anonymous poster hash: cb48d...85c 2
Sommee Skrevet 27. desember 2013 #15 Skrevet 27. desember 2013 Avsporing det du skriver her, men en kort kommentar: Noen av oss går ikke på byen/sjekker damer for å få fitte. Vi velger dame, og gir pikk;p Norske damer? Tror du ikke utenlandske damer går etter status i minst like stor grad? Enhver feit, halvgammel bygdetulling fra indre Gudbrandsdalen kan få ei thaidame eller russerdame på rygg, bare fordi han er rik etter deres perspektiv. Dere menn er for øvrig ikke noe bedre. Ethvert nepskrell av ei kjerring kan gå ut på byen og plukke med seg nær sagt hvilken mann som helst i lokalet så lenge hun har digg rumpe og deilig sugemunn. Dere legger dere rett på rygg. God jul, da!Anonymous poster hash: bbbb4...caa
QueenOfTheSidewalk Skrevet 27. desember 2013 #16 Skrevet 27. desember 2013 Om damer ville hatt sex med ham! Er du blind? Ser du ikke at alle skriver nei? 1
Ellevill Skrevet 27. desember 2013 #17 Skrevet 27. desember 2013 Han er jo en kjendis, så de fleste norske damer hadde lagt seg rett på rygg. Det er karakteren Mr. Bean det er snakk om. Ingen kjendis... 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2013 #18 Skrevet 27. desember 2013 Er du blind? Ser du ikke at alle skriver nei? Vi kvinner er som kjent fullstendig blottet for intelligens og selvinnsikt, så dette vet nok Lincoln mye bedre enn oss......Anonymous poster hash: cb48d...85c 1
Tibbie Skrevet 27. desember 2013 #20 Skrevet 27. desember 2013 Haha, da måtte jeg ha vært veldig rusa!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå