Gå til innhold

Hvordan sjekker man opp jenter på gaten, etc...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ville dere reagert positivt om en gutt kom bort til deg og sa du var søt. For deretter å slå av en prat. Ville dere gitt han nummeret osv?

Anonymous poster hash: 6fc11...b3e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror nok du ikke skal forvente deg for mye om du prøver å sjekke jenter på gaten. Dette er fordi mange jenter er travelt opptatt med sine gjøremål. Jeg sier ikke at det er umulig, men det er nok vanskelig, og veldig situasjonsbestemt osv.

Anonymous poster hash: bd724...9ab

• Liker 2
Skrevet

Ville dere reagert positivt om en gutt kom bort til deg og sa du var søt. For deretter å slå av en prat. Ville dere gitt han nummeret osv?

Jeg hadde synes det var creepy, og gått videre uten å svare.

Anonymous poster hash: 9ff00...8ac

• Liker 4
Skrevet (endret)

Jeg hadde synes det var creepy, og gått videre uten å svare.

Men å bli sjekket opp i en bar når begge parter er fulle/brisne er det helt innafor?

Til TS:

Klart det er lov, på gate, biblioteket på skolen, hvor som helst. Du vet ikke hvor du treffer noen som kan være fantastiske.

Om noen på KG sier at de ikke ville likte det og at det er creepy, så de om det. Det må ikke hindre deg i å gjøre det. Mistenker at det er noen sure "bitter-fitter" som sitter her inne å trykker litt for mye.

Jeg skal være helt ærlig og si at jeg ikke er fremmed for å gjøre det på biblioteket, og min kompis gjør det samme.

Endret av Charmander
  • Liker 3
Gjest Gresshoppesang
Skrevet

Det er faktisk lov å prøve seg. Mange jenter er uhøflige, mens andre vil sette pris på en kompliment selv om du ikke får telefonnummeret deres.

• Liker 2
Skrevet

Hadde syntes det hadde vært litt søtt om fyren var en bra fyr, men hadde nok aldri gitt bort nummeret mitt til han, for hadde nok tenkt at det der er en som sjekker opp alle han ser.

• Liker 1
Skrevet

Men å bli sjekket opp i en bar når begge parter er fulle/brisne er helt innafor?

Innafor hva da? Jeg er aldri full eller på bar, så den problemstillingen slipper jeg.

• Liker 1
Skrevet

Når man er brisne i en bar så ligger det i kortene at det er lov å sjekke opp folk. Går man ute på gata så er ikke dette forventet, og resultatet der vil dermed også være labert.

Skrevet

Jeg ville aldri sjekket opp noen på gata. Du vet aldri hvem de er, hvor de skal, hva de har i bagasjen, eller om de har samme bagasje som deg.

Nei, noen av oss stiller litt høyere krav. Gode partnere finner man som regel gjennom venner. Men så er jeg til gjengjeld ikke singel heller da.

Skrevet

du kan jo gjøre det på en kafe om du ser ei som sitter alene?

Anonymous poster hash: d6dde...2a8
  • Liker 1
Skrevet

Jeg er så sjenert og usikker, så hadde helt klart trodd det var noen som hadde tullet med meg. Hadde ikke gitt de nummeret mitt

Anonymous poster hash: cfa7f...096
  • Liker 1
Skrevet

Spørs på hvordan du ser ut og hvilke vibber du gir.

Men så er jeg en av disse damene du bør holde deg langt unna, også.

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde blitt glad :)

Anonymous poster hash: 27fd3...325
Skrevet

Ok, så langt får jeg inntrykk av at de fleste ville ha følt seg ukomfortabel med en gang og bare gå ut av situasjonen så fort som mulig. Stemmer dette?

• Liker 2
Skrevet

Ok, så langt får jeg inntrykk av at de fleste ville ha følt seg ukomfortabel med en gang og bare gå ut av situasjonen så fort som mulig. Stemmer dette?

Kommer an på hvordan man gjør det. Om man dukker på med en klein sjekke-replikk klart det blir kleint.

Skrevet

Det er sikkert mange steder det går an å sjekke opp jenter. Kanskje det funker å sjekke jenter opp på gaten. Når jeg tenker på steder hvor det ikke er lurt å sjekke opp jenter, så tenker jeg på en episode med How i met your mother. Hvor en av hovedpersonene (Barney Stnson) prøver å sjekke opp jenter på flyplassen :fnise:

Skrevet

Ja. "Sjekking" er i det hele tatt en uting. Bli heller kjent med folk på normalt vis.

• Liker 1
Skrevet

Kanskje går man bort til dem og spør pent om nummer, kanskje man bare lar det være.

Anonymous poster hash: 92489...4c6
Skrevet

Kanskje går man bort til dem og spør pent om nummer, kanskje man bare lar det være. Anonymous poster hash: 92489...4c6

Tror du mange ville ha gitt nummeret sitt til en fremmed om han spurte...?

Skrevet (endret)

Det er sikkert mange steder det går an å sjekke opp jenter. Kanskje det funker å sjekke jenter opp på gaten. Når jeg tenker på steder hvor det ikke er lurt å sjekke opp jenter, så tenker jeg på en episode med How i met your mother. Hvor en av hovedpersonene (Barney Stnson) prøver å sjekke opp jenter på flyplassen :fnise:

Det er brilliant, det er faktisk ingensteder i verden hvor det er en så høy ratio av pene jenter som på flyplassen. Det er jo en honningkrukke.

Tror du mange ville ha gitt nummeret sitt til en fremmed om han spurte...?

Ja, de gjør det eller facebook.

Endret av Charmander

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...