Gå til innhold

Flørten snakket i søvne

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde flørten på besøk i natt og han prater mye i søvn. I natt sa han navnet til eksen; "*navnet på eksen*, er du der?" Jeg vet at dette er eksen, men han vet ikke at jeg vet det. Vil legge til at han er veldig interessert i meg!

Ville du lagt noe i det? Eller ville du skrive det ned som "noe som kan skje"?

Anonymous poster hash: 13aa8...85e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ønsker du å arresteres for drømmene dine?

Ikke det nei!?

• Liker 2
Skrevet

Jeg ville nok ikke brydd meg så veldig mye. Man kan drømme om de merkeligste ting.

Anonymous poster hash: ccf6b...b56
  • Liker 1
Skrevet

Mtp. at jeg har drømt at jeg har hatt sex med en kenkuru midt på torget i hjembyen min, som egentlig var Kim Jong-Un i forkledning, så tror jeg ikke du skal legge så mye i det:P

Anonymous poster hash: 78131...d08
  • Liker 10
Skrevet

Jeg drømmer utrolig mye rare ting, gjerne om både xer og folk jeg såvidt kjenner. Ikke nødvendigvis sexdrømmer altså! Men bare drømmer der de er med. Det betyr virkelig INGENTING at man sier ting i søvne:P

Skrevet

Han jeg kjenner som snakker i søvne drømmer ofte om reelle ting, så dersom han hadde nevnt eksen hadde jeg blitt skikkelig skeptisk.

Anonymous poster hash: 5d6f9...142
Skrevet (endret)

.

Endret av FalconPunch
Skrevet

Han jeg kjenner som snakker i søvne drømmer ofte om reelle ting, så dersom han hadde nevnt eksen hadde jeg blitt skikkelig skeptisk. Anonymous poster hash: 5d6f9...142

Det er det dummeste jeg har hørt.

• Liker 3
Skrevet

Drømmer avslører vel ikke sannheten akkurat. Jeg drømmer om folk jeg kjenner eller vet hvem er, men de har ofte helt andre roller/er helt annerledes enn i virkeligheten, og det er gjerne jeg selv også.

Jeg tror ikke "Jolene" (he talks about her in his sleep) er basert på en sann historie :)

Skrevet

Jeg drømte at jeg hadde sex med en skikkelig ekkel fyr mens min kjæreste var i samme hus. Det betyr ikke at jeg har tenkt å være utro eller at jeg synes det var fint å drømme den drømmen eller liker ekle menn. Så nei, du skal nok ikke legge så mye i det.

Anonymous poster hash: e39f5...6ca
Skrevet

Det er det dummeste jeg har hørt.

Bare fordi du ikke opplever det selv, så betyr ikke det at det ikke skjer.

• Liker 2
Skrevet

Jeg har drømt om eksen min flere ganger, til og med hatt sex med han i ett par drømmer også. Men det betyr IKKE at jeg vil ha han igjen, eller at jeg har lyst på han.

Skrevet

Jeg har drømt om eksen min flere ganger, til og med hatt sex med han i ett par drømmer også. Men det betyr IKKE at jeg vil ha han igjen, eller at jeg har lyst på han.

Det er ikke hva jeg sier heller. Men han jeg kjenner, er sanndrømt. Det er nesten skummelt det han forteller og som skjer.

Slutt med å angripe meg for at eg forteller om en jeg kjenner. Det betyr ikke at det gjelder dere, men det gjelder han.

Skrevet

Bare fordi noen opplever det så betyr ikke det at det skal være tilfelle for alle søvntalere.

• Liker 1
Skrevet

Det er ikke hva jeg sier heller. Men han jeg kjenner, er sanndrømt. Det er nesten skummelt det han forteller og som skjer.

Slutt med å angripe meg for at eg forteller om en jeg kjenner. Det betyr ikke at det gjelder dere, men det gjelder han.

Beklager, jeg visste ikke at det var det du mente.

Skrevet

Man drømmer jo om ting man har opplevd, tenker på osv, men elementene kan få en litt tilfeldig sammensetning avhengig av sinnstemning osv. Han kan ha tenkt både på forholdet til deg og på eksen og så ble dette blandet i drømmen. Eller noe helt annet.

Ikke legg noe i det!

Anonymous poster hash: c10ae...a52

Skrevet

Denne personen har vært en del av livet hans. Man bestemmer ikke hva man skal drømme om. Så det er normalt at han vil drømme om noe sånt.

Skrevet

Bare fordi noen opplever det så betyr ikke det at det skal være tilfelle for alle søvntalere.

Det har jeg aldri påstått heller.

Skrevet

Jeg drømmer om mye, også om mennesker som tidligere har vært en del av livet mitt, men det betyr ikke nødvendigvis at jeg tenker på dem.

Skrevet

Dette kan nok ingen andre enn han svare på dessverre.. Har drømt at jeg hadde sex med x'en min, og i den perioden i livet mitt var det ikke noe annet jeg ville enn akkurat det.. Jeg har også drømt at jeg har dusjet med den 50 år eldre psykologen min, ikke akkurat noe jeg kunnet tenkt meg på ekte!! ;) så som sagt, det varierer veldig, enten eller. Vanskelig det der, drømmer er rare!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...