AnonymBruker Skrevet 26. desember 2013 #1 Skrevet 26. desember 2013 Jeg har endelig komt meg ut av et voldelig/kontrollerende forhold. Etter noen år. Har alltid tatt han tilbake i håp om at han skulle forandre seg. Noe som aldri skjedde. Nå har jeg mistet følelsene for han, så er egentlig 99% ferdig med han. Jeg har bestemt meg for at jeg ALDRI skal ta han tilbake igjen. Det er slutt, men han skriver fortsatt til meg på face, om at han skal forandre seg, vil ha meg osv. Men jeg er sterk, og nekter å ta han tilbake. Jeg vet jeg kan slette og blokkere han, men har ikke komt så langt enda. Jeg er fortsatt litt redd for han skal finne ny ( jeg blir sjalu når det er slutt). Men i så fall ; Jeg har vært ute på byen (noe jeg ikke fikk lov når jeg var sammen med han), og møtt mange gutter, snakket med mange, og snakket ofte med 2 på face, osv. MEN jeg føler meg helt forferdelig. Jeg føler jeg er utro ( Det er det verste jeg vet om), SELV om vi ikke er sammen. Jeg føler jeg sårer han, (han vet INGENTING) og er utro. Føler meg helt jævlig og går rundt og angrer hver gang jeg har vært ute, og går rundt og er kvalm. Han vet ikke at jeg går ut på byen ( jeg må lyve til han og si at jeg er hjemme, hvis ikke kommer han å kontrollere og ødelegge kvelden til meg og mine venner). Tips til hvordan jeg kan slutte å få denne dårlig samvittigheten? Andre som har vært oppi det samme og kan fortelle ? Anonymous poster hash: 4cf0b...494
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2013 #2 Skrevet 26. desember 2013 Bare ta det helt med ro, det går over etter en liten stund. Å blokkere han på face tar seriøst ett minutt…. Anonymous poster hash: 153a5...700 2
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2013 #3 Skrevet 26. desember 2013 Bare ta det helt med ro, det går over etter en liten stund. Å blokkere han på face tar seriøst ett minutt…. Anonymous poster hash: 153a5...700 Klar over det. Men det er litt det at da mister jeg helt kontakt med han. Vet ikke hvordan jeg skal forklare det. Har vært sammen med han i mange år, så føler det blir så rart. Selv om jeg ikke bryr meg om han mer sånn egentlig. Vil jo aldri bli sammen med han igjen. Anonymous poster hash: 4cf0b...494
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2013 #4 Skrevet 26. desember 2013 Det skal føles rart etter at et forhold er over.... du må ikke la det komme i veien for ditt videre liv. Hvis han er så kontrollerende kommer han aldri i verden til å tenke på ditt beste... det vil si at når han finner nye damer kommer ikke han til å få dårlig samvittighet... så hvorfor skal du ha det? Anonymous poster hash: eb65e...e07
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2013 #5 Skrevet 26. desember 2013 Det skal føles rart etter at et forhold er over.... du må ikke la det komme i veien for ditt videre liv. Hvis han er så kontrollerende kommer han aldri i verden til å tenke på ditt beste... det vil si at når han finner nye damer kommer ikke han til å få dårlig samvittighet... så hvorfor skal du ha det? Anonymous poster hash: eb65e...e07 Sant det.. Men det hadde vært lettere hvis han ikke brydde seg om meg osv. Men han er helt gal etter å få tak i meg. Jeg vet at han har vert utro i forholdet, noe han nekter på . Da han HATER utroskap, og var livredd for jeg skulle være det. Men samme det. Det er fortid. Skal ikke la det komme i veien. Men det er vanlig å tenke sånn som jeg gjør ?..Han var den første kjæresten min.. Anonymous poster hash: 4cf0b...494
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2013 #6 Skrevet 26. desember 2013 Du er nødt til å blokkere han hvis du ønsker å gå videre. Så lenge du fortsatt har litt kontakt med han har han et grep på deg. Før du vet ordet av det er du tilbake der du begynte Anonymous poster hash: a8e54...083
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2013 #7 Skrevet 26. desember 2013 Jeg sliter voldsomt med det samme. Hun var slem, hun slo opp, hun fant ny kjæreste med en gang... Jeg får fryktelig skyldfølelse av å være fysisk tiltrukket av andre jenter. Jeg skjønner ikke hvorfor? Det føles som det åpner seg et ormhull i tiden og tar meg tilbake til en periode av forholdet der jeg harven vag følelse og vage indre bilder av noe. Jeg får veldig angst og av det ofte. Jeg lurer på om jeg var utrolig glad i henne som person, men ikke så fysisk tiltrukket. Hun er ei søt jente, men ikke innenfor mine preferanser utseendemessig. Føles som dette er vondt å inrømme for seg selv...er forvirret. Burde vel snakke med psykolog om det... Eller er det bare vanlig å ha det sånn etter langvarig forhold?Anonymous poster hash: cde1c...1bf
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2013 #8 Skrevet 27. desember 2013 Jeg sliter voldsomt med det samme. Hun var slem, hun slo opp, hun fant ny kjæreste med en gang... Jeg får fryktelig skyldfølelse av å være fysisk tiltrukket av andre jenter. Jeg skjønner ikke hvorfor? Det føles som det åpner seg et ormhull i tiden og tar meg tilbake til en periode av forholdet der jeg harven vag følelse og vage indre bilder av noe. Jeg får veldig angst og av det ofte. Jeg lurer på om jeg var utrolig glad i henne som person, men ikke så fysisk tiltrukket. Hun er ei søt jente, men ikke innenfor mine preferanser utseendemessig. Føles som dette er vondt å inrømme for seg selv...er forvirret. Burde vel snakke med psykolog om det... Eller er det bare vanlig å ha det sånn etter langvarig forhold?Anonymous poster hash: cde1c...1bf Jeg for også skyldfølelse. Hvor lenge var dere sammen? Vi var sammen i over 4 år.. Anonymous poster hash: 4cf0b...494
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2013 #9 Skrevet 27. desember 2013 Jeg for også skyldfølelse. Hvor lenge var dere sammen? Vi var sammen i over 4 år.. Anonymous poster hash: 4cf0b...494 7 år. Og det er over et år siden det ble slutt...Anonymous poster hash: cde1c...1bf
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2013 #10 Skrevet 27. desember 2013 7 år. Og det er over et år siden det ble slutt...Anonymous poster hash: cde1c...1bf uff da.. : / Anonymous poster hash: 4cf0b...494
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå