Gå til innhold

Plus-sized klær for unge kvinner på nett?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg liker Zalando veldig godt, fordi jeg syns det er en ganske grei måte å kjøpe klær på... MEN problemet er at jeg føler at alle plus-sized klærne jeg ser passer mer til eldre kvinner. Jeg tror ikke jeg har sett alle merkene de har på Zalando enda... det har vel gått mer i Zizzi og lignende. Jeg er relativt ung (24) og jeg har ikke lyst å kjøpe klær som min min mor kunne lånt for eksempel.

Er det noen som vet om plus-sized merker for unge kvinner? Jeg har et ganske ungt ansikt, så sånne "damete" klær passer ikke meg helt. :(

Anonymous poster hash: 06b63...251
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å det er så vanskelig å finne. Så fort klærne blir plus size så blir de "kjerring" samtidig.. Utrolig vanskelig å finne "unge" plus size klær..

Anonymous poster hash: 18e33...af6

Skrevet

Asos har mye fint.. Jeg har ikke bestilt derfra enda.

Skrevet

Dette er en amerikansk side, har ikke bestilt derfra selv, men virker som en seriøs butikk. Mye fint samtidig som jeg ikke synes det er altfor dyrt + ofte det er salg. :) Følger noen plus size sider og sånn på facebook, som ofte kommer med lenker til sider. Ville prøvd å google litt, evt. tenke utenfor de vanlige nettbutikkene. Er og mye fint custom made på etsy, som heller ikke er altfor dyrt. :) Håper du finner noe, vet selv hvor vanskelig det er å finne fine plus size klær!

• Liker 1
Skrevet

Dette er en amerikansk side, har ikke bestilt derfra selv, men virker som en seriøs butikk. Mye fint samtidig som jeg ikke synes det er altfor dyrt + ofte det er salg. :) Følger noen plus size sider og sånn på facebook, som ofte kommer med lenker til sider. Ville prøvd å google litt, evt. tenke utenfor de vanlige nettbutikkene. Er og mye fint custom made på etsy, som heller ikke er altfor dyrt. :) Håper du finner noe, vet selv hvor vanskelig det er å finne fine plus size klær!

Tusen takk. Torrid var akkurat det jeg lette etter. :D Jeg har prøvd å bestille ting fra Norge for å unngå toll, men kanskje jeg bør prøve utenlands. :)

Skrevet

Tusen takk. Torrid var akkurat det jeg lette etter. :D Jeg har prøvd å bestille ting fra Norge for å unngå toll, men kanskje jeg bør prøve utenlands. :)

Ja, tollen er problem for meg og, er derfor jeg er litt på vent med å bestille selv. ^_^"

Samtidig tenker jeg at det er verdt det om klærne passer og faktisk ser fine ut. Jeg har begynt å tenke at å investere i gode klær vil være bedre enn å alltid kjøpe billige klær som blir ødelagt/ikke passer/mister formen osv. (Planen om å bytte ut garderoben går litt tregt når det ikke finnes fine ting som er i riktig størrelse og til en grei pris.. :P )

(Følger tråden videre, og skal rope ut om jeg kommer over noen gode norske nettbutikker! :) )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...