AnonymBruker Skrevet 26. desember 2013 #1 Skrevet 26. desember 2013 Noen som er god på astrologi her ? Anonymous poster hash: 3885f...67f
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2013 #2 Skrevet 26. desember 2013 Astrologi er oppspinn, det håper jeg du forstår. Det er hakket under healing. Anonymous poster hash: 3d675...509 3
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2013 #3 Skrevet 26. desember 2013 Astrologi er oppspinn, det håper jeg du forstår. Det er hakket under healing. Anonymous poster hash: 3d675...509 Det er mye oppspinn som er gøy da vettu :D Anonymous poster hash: 3885f...67f 1
Gjest Gresshoppesang Skrevet 26. desember 2013 #4 Skrevet 26. desember 2013 Det er mye oppspinn som er gøy da vettu :D Anonymous poster hash: 3885f...67f Husk at du alltid, her inne på et underforum som skal omhandle alternative ting, som oftest vil få flest svar fra de som ikke tror på noe som helst. Jomfrumann og tyr-kvinne kan gå helt fint. Du må nesten vite noe om planetposisjonene og husposisjoner til begge personene før du starter en analyse på dette. 2
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2013 #5 Skrevet 26. desember 2013 Jeg er vær i følge horoskopet, men det passer ikke meg. Jeg er mer kreps i personlighet. Det er jo bare tullball hele greia. Stjernetegn er også egentlig soltegn. Anonymous poster hash: a74db...a3f
Lutetium 71 Skrevet 27. desember 2013 #6 Skrevet 27. desember 2013 Astrologi er oppspinn, det håper jeg du forstår. Det er hakket under healing. Anonymous poster hash: 3d675...509 Jeg er veldig glad jeg ikke var vannmann som levde rundt 1780. Siden Uranus inntil da var ukjent for astrologene, må det ha blitt gitt ut ganske forvirrende horoskoper på den tiden? Jeg mener, planetene skal jo ha sterk innflytelse på livene til folk, så det må da ha vært en gigantisk blunder å utelate denne svære gassplaneten helt til nesten utpå 1800tallet? Eller hva med Neptun? Den ble ikke oppdaget før i 1846! Denne hadde altså null innflytelse før oppdagelsen? Neptun er 17 ganger mer massiv enn jorda, og er faktisk også tyngre enn Uranus. Ok, den er langt borte, men etter hva jeg har forstått av astrologi, skal ikke akkurat avstanden ha så fryktelig mye å si. 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2013 #7 Skrevet 29. desember 2013 Jeg er veldig glad jeg ikke var vannmann som levde rundt 1780. Siden Uranus inntil da var ukjent for astrologene, må det ha blitt gitt ut ganske forvirrende horoskoper på den tiden? Jeg mener, planetene skal jo ha sterk innflytelse på livene til folk, så det må da ha vært en gigantisk blunder å utelate denne svære gassplaneten helt til nesten utpå 1800tallet? Eller hva med Neptun? Den ble ikke oppdaget før i 1846! Denne hadde altså null innflytelse før oppdagelsen? Neptun er 17 ganger mer massiv enn jorda, og er faktisk også tyngre enn Uranus. Ok, den er langt borte, men etter hva jeg har forstått av astrologi, skal ikke akkurat avstanden ha så fryktelig mye å si. De ytre planetene påvirker ikke så mye personen, men større grupper av befolkningen på Jorda og større prosesser enn et enkelt menneskes liv. Astrologi handler om mye mer enn horoskopene man leser i Se og Hør o.l. Egentlig er slike horoskoper ikke reell astrologi. Man må sette seg i noe før man kan uttale seg om det. Svært mange gidder ikke gi et informert svar, men slenger påstand etter påstand som AB i #2. Anonymous poster hash: 9db0e...245 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå