Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer bare på hva dere ville gjort i denne situasjonen.

Jeg er en voksen dame, jeg og kjæresten min har kjent hverandre i 20 år, men vært kjærester siden i sommer. Han har lenge prøvd å få til noe mer en vennskap, men jeg har hatt nok med mitt fram til i sommer.

Han har hatt kjærester før som har bodd hos han.

Jeg liker å ha kontrollen, og blir i grunnen veldig forvirret når vi bor i hvert vårt hus.

For meg virker det som om han syntes det er greit, jeg vil gjerne bo sammen med han. Så sitter jeg å lure på om jeg bare skal i opp hele greia, for når jeg ikke har kontroll blir jeg bare sur.

Vi har hatt noen fantastiske dager sammen på hytta nå, vi ler og koser oss sammen.

Hvordan har du og din kjæreste det, bor dere sammen eller hver for dere :-)

GOD JUL.

Anonymous poster hash: 38715...132
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere har vært sammen siden i sommer, slapp av og nyt kjærestetiden

Anonymous poster hash: d8a1b...b5c

• Liker 4
Skrevet

Dere har vært sammen siden i sommer, og du vil allerede flytte sammen fordi du har kontroll problemer?

Varsellampene blinker noe jævlig.

Anonymous poster hash: d3a40...6f4
  • Liker 5
Skrevet

stakkars mann , han burde flykte om han vet hva du tenker... sorry, men de fleste er kjærester i flere år og styrker forholdet før de i hele tatt vurderer sammenflytting..

blir du forvirret av hva ? at du vet ikke hva han gjør når dere er ikke sammen ? Har ike du vennekrets jobb barn eller andre sysler ?... jeg og kjæresten treffes bare 2-3 dager i uka, vært sammen i 2 år og det er først nå at vi i det hele tatt snakket om saken litt....

så hvorfor forhaste seg ? jeg ville i vente minst 18 mnd som kjærester, for som regel etter 12-16 mnd at man kjenner hverandre såpass at man kan gjør opp en mening om forholdet og kjæresten for videre " drift", ...

Anonymous poster hash: dd18d...c4d
  • Liker 2
Skrevet

Jeg og kjæresten har vært sammen i 1 år. Vi er voksne begge to. Jeg nyter muligheten til å være for meg selv om kveldene når vi ikke møtes, men samtidig venter jeg spent på hver helg vi bor hos hverandre. Så vi bor sammen 2-3 av 7 dager i uka. Ikke noe stress med å bo sammen fast. Da ville hverdagen kommet veldig brått på. Mye mer spennende å savne hverandre litt og gjøre noe av møtene, dra på dater.

Anonymous poster hash: 53843...ddb
  • Liker 1
Skrevet

Takk for svar :-)

Anonymous poster hash: 38715...132

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...