Gjest TLRR Skrevet 26. desember 2013 #1 Skrevet 26. desember 2013 (endret) Hvor bør man starte for å møte menn? Nå har det seg slik at jeg skal til lege for å få henvisning til psykolog for å få hjelp med selvtilliten min som er ikke eksisterende. Har kommet ut av et ca 4 år langt forhold nå, som har vært dødt en stund. Han har aldri gitt meg noen bekreftelser på noe som helst egentlig. Ble kjent med en for en god stund siden, den første jeg noen sinne har vært forelsket i som faktisk har vist interesse for meg. Og han viste jo også at han ville ha meg, selv om det ikke skjedde noe mer enn kyssing. Han har jeg blitt kjempe glad i, selv om det ikke blir oss pga andre omstendigheter. Alle skriver om nettdating. Det tenkte jeg at var fint for over 4 år siden, møtte mange før jeg ble sammen med min eks. Det skremte jo vettet av meg, jeg følte at jeg ble målt opp og ned, var for mye sånn og ikke nok sånn.. Dessuten føler jeg at alt blir så falskt, jeg føler meg mer som på et jobbintervju(kjæresteintervju). Han som jeg ble så glad i har jeg jo bare vært venn med, det tok ca fire mnd før jeg skjønte at jeg var forelska i han. Føler at det var mye mer naturlig og ekte selv om 4 mnd kanskje er litt veldig tregt? Så har det seg slik at jeg jobber i et vedlig mannsdominert yrke, men på min jobb er det ingen aktuelle. Av mange grunner( alder, gift osv) Pluss at jeg egentlig begynner å falle mer og mer for utlendinger( men ikke alle) men det er ett eller annet med østeuropeere. Bare at jeg aner ikke hvor man finner en derifra uten å måtte flytte til et annet land. ps. Jeg er heller ikke så veldig glad i å dra på byen. Nå har de fleste venna mine blitt spredt utover Norge så jeg vil i alle fall ikke dra ut alene Endret 26. desember 2013 av TLRR
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2013 #2 Skrevet 26. desember 2013 Byen, jobb, hverdags, hobby, gjennom venner, datingsider ol. Anonymous poster hash: 5e883...782
Gjest TLRR Skrevet 26. desember 2013 #3 Skrevet 26. desember 2013 Byen, jobb, hverdags, hobby, gjennom venner, datingsider ol. Anonymous poster hash: 5e883...782 Jeg skrev at jobb og dating sider er uaktuellt. Rett og slett fordi det er ingen på jobb, da må jeg evt flytte og få meg ny jobb. Datingsider blir helt feil for meg fordi jeg er for sjenert. Hobby har jeg, men det er hest. Veldig få menn der.
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2013 #4 Skrevet 26. desember 2013 Jeg skrev at jobb og dating sider er uaktuellt. Rett og slett fordi det er ingen på jobb, da må jeg evt flytte og få meg ny jobb. Datingsider blir helt feil for meg fordi jeg er for sjenert. Hobby har jeg, men det er hest. Veldig få menn der. Byen, jobb, hverdags, hobby, gjennom venner, datingsider ol. Anonymous poster hash: 5e883...782 1
Gwen Skrevet 26. desember 2013 #5 Skrevet 26. desember 2013 Hvor gammel er du? Så lenge man har et sosialt liv så mener jeg at en ikke skal ha vanskeligheter med å finne noen, med mindre man er veldig sjenert, mangler sosiale antenner eller er ekstremt kresen. Jeg deltar på alt jeg kan av tilstelninger og fester, hvor jeg ofte har møtt noen som har blitt en flørt eller kjæreste. Var veldig aktiv i idrett før og fant meg faktisk en kjæreste på en treningsleir. Nå går jeg på høyskole og fant meg en kjæreste der. En må faktisk komme seg ut, og være åpen mot alle man møter, om de er kjærestemateriale eller ei. Gøy å få seg nye venner på veien også, de kan introdusere deg for nye folk.
Gjest TLRR Skrevet 26. desember 2013 #6 Skrevet 26. desember 2013 Hvor gammel er du? Så lenge man har et sosialt liv så mener jeg at en ikke skal ha vanskeligheter med å finne noen, med mindre man er veldig sjenert, mangler sosiale antenner eller er ekstremt kresen. Jeg deltar på alt jeg kan av tilstelninger og fester, hvor jeg ofte har møtt noen som har blitt en flørt eller kjæreste. Var veldig aktiv i idrett før og fant meg faktisk en kjæreste på en treningsleir. Nå går jeg på høyskole og fant meg en kjæreste der. En må faktisk komme seg ut, og være åpen mot alle man møter, om de er kjærestemateriale eller ei. Gøy å få seg nye venner på veien også, de kan introdusere deg for nye folk. Jeg er 29 Hadde et sosialt liv, men nå er alle venner spredt over alle bauer og kanter. Pluss at noen flytter utenlands så jeg sitter litt igjen alene. Ingen av mine venner er spesiellt partyløver. Jeg tror faktisk jeg mangler de dere antennene som fanger opp om gutter liker meg for jeg tror alle er uinteressert i meg uansett. Driver aktivt innen hestesport, men der er det ikke en sjel ( har drevet med det i 20 år og har aldri møtt noen der) Problemet mitt er nok selvtilliten, jeg prøver å være åpen mot alle og tenker også at nye venner er gøy, men allikevel føler jeg at jeg ikke passer inn og at de syntes jeg er kjedelig
Gjest TLRR Skrevet 27. desember 2013 #7 Skrevet 27. desember 2013 Ingen som vet hvor disse utlendingene befinner seg?
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2013 #8 Skrevet 27. desember 2013 Ingen som vet hvor disse utlendingene befinner seg? Hvilke utlendinger? Kan du spansk? Isåfall kanskje du liker sånne latinofester, salsa og slikt Anonymous poster hash: 25e04...044 1
Gjest TLRR Skrevet 28. desember 2013 #9 Skrevet 28. desember 2013 Hvilke utlendinger? Kan du spansk? Isåfall kanskje du liker sånne latinofester, salsa og slikt Anonymous poster hash: 25e04...044 Nei, kan ikke spansk. Liker de i fra øst. Ikke sør europa
PanLi Skrevet 28. desember 2013 #10 Skrevet 28. desember 2013 (endret) Vetikke, men kanskje begynne med å utivde nettverket ditt? Det gjorde jeg da jeg ble singel etter 8 år langt samboerskap. De vennene jeg hadde da var stort sett som jeg, i parforhold og godt etablerte - med eller uten barn. Det er jo liksom naturlig at en trekker mot mennesker i samme situasjon som seg selv, og bygger relasjoner rundt det. Jeg startet derfor meg å utvide singel-nettverket mitt - for jeg hadde jo ikke det lenger da. Jeg tok kontakt med gamle venner jeg visste var single, grep tak i kollegaer som dro på byen og inviterte meg selv med, hang mer på treningssenteret og ble kjent med folk der pluss meldte meg på et salsakurs, fordi det har jeg alltid hatt lyst til Det tar tid å opprette ny kontaktflate- og er ikke gjort ila en dag eller uke - men nå, 2 år etterpå, har jeg bygget et solig vennenettverk, treffer stadig nye menner og gutter, og har som regel en eller annen tråd ute som det er napp på fra tid til annen... Du er slett ikke kjedelig - men du er i ferd med å bytte arena, og gjøre nye (eller gjenoppta gamle) ting, og det tar alltid litt tid å tilpasse seg nye situasjoner, og på en måte finne seg selv i det nye miljøet! Lykke til!! Husk at hvert lille initiativ og steg du viser vil gi resultater i lengden!! Endret 28. desember 2013 av PanLi
straamann Skrevet 28. desember 2013 #11 Skrevet 28. desember 2013 jeg kan ikke skjønne at kvinner har problemer med å få seg kjæreste, men mindre de har et abnormt utseende, er ekstremt sjenerte i den grad at det AKTIVT unngår mennensker eller er svært maniske i adferden. Når jeg tenker meg om, vet jeg ikke om mer en en kvinne i min bekjentskapskrets som ikke har hatt et eller flere forhold før fylte 20, og veldig få som er single i mer enn et par år om gangen.
Gjest TLRR Skrevet 28. desember 2013 #12 Skrevet 28. desember 2013 Vetikke, men kanskje begynne med å utivde nettverket ditt? Det gjorde jeg da jeg ble singel etter 8 år langt samboerskap. De vennene jeg hadde da var stort sett som jeg, i parforhold og godt etablerte - med eller uten barn. Det er jo liksom naturlig at en trekker mot mennesker i samme situasjon som seg selv, og bygger relasjoner rundt det. Jeg startet derfor meg å utvide singel-nettverket mitt - for jeg hadde jo ikke det lenger da. Jeg tok kontakt med gamle venner jeg visste var single, grep tak i kollegaer som dro på byen og inviterte meg selv med, hang mer på treningssenteret og ble kjent med folk der pluss meldte meg på et salsakurs, fordi det har jeg alltid hatt lyst til Det tar tid å opprette ny kontaktflate- og er ikke gjort ila en dag eller uke - men nå, 2 år etterpå, har jeg bygget et solig vennenettverk, treffer stadig nye menner og gutter, og har som regel en eller annen tråd ute som det er napp på fra tid til annen... Du er slett ikke kjedelig - men du er i ferd med å bytte arena, og gjøre nye (eller gjenoppta gamle) ting, og det tar alltid litt tid å tilpasse seg nye situasjoner, og på en måte finne seg selv i det nye miljøet! Lykke til!! Husk at hvert lille initiativ og steg du viser vil gi resultater i lengden!! Takk for tips. Ja sant, alle vennene min er i forhold, barn i vente/fått barn. Vurderer turer ut på byen alene, men vet ikke om jeg tør( pga masse drit som kan skje). jeg kan ikke skjønne at kvinner har problemer med å få seg kjæreste, men mindre de har et abnormt utseende, er ekstremt sjenerte i den grad at det AKTIVT unngår mennensker eller er svært maniske i adferden. Når jeg tenker meg om, vet jeg ikke om mer en en kvinne i min bekjentskapskrets som ikke har hatt et eller flere forhold før fylte 20, og veldig få som er single i mer enn et par år om gangen. Er ikke noen av de du skriver over, og jeg har aldri opplevd at noen har kommet bort til meg under noen omstendigheter ever. Jeg var ekstremt sjenert før, men nå har det blitt mye bedre... mellom min eks og han som er eks nå gikk det tre år uten at noen var interessert( som jeg vet om)
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2013 #13 Skrevet 29. desember 2013 jeg kan ikke skjønne at kvinner har problemer med å få seg kjæreste, men mindre de har et abnormt utseende, er ekstremt sjenerte i den grad at det AKTIVT unngår mennensker eller er svært maniske i adferden. Når jeg tenker meg om, vet jeg ikke om mer en en kvinne i min bekjentskapskrets som ikke har hatt et eller flere forhold før fylte 20, og veldig få som er single i mer enn et par år om gangen. Og i min krets har de fleste jentene vært single gjennom hele 20-årene. Er 32 må, og 8 av 12 i gjengen er single. Alle er flotte jenter, både utseende og personlighet, men vi møter bare ikke på noen det blir noe med. Bor og lever i Oslo. Ikke så lett for jenter som mange gutter tror... Anonymous poster hash: a29c6...e00
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå