AnonymBruker Skrevet 26. desember 2013 #1 Skrevet 26. desember 2013 Priceless. Klarer ikke å stoppe å le til denne tabben: Anonymous poster hash: 7c8d9...4cd Anonymous poster hash: 7c8d9...4cd 2
FrankDrebin Skrevet 26. desember 2013 #2 Skrevet 26. desember 2013 Synes ikke det er morsomt når noen slår seg så kraftig og har vondt. Håper det gikk bra med henne. 6
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2013 #3 Skrevet 26. desember 2013 Synes ikke det er morsomt når noen slår seg så kraftig og har vondt. Håper det gikk bra med henne. Ikke jeg heller, skjønner ikke greia med å bruke ulykker som underholdning. Ser man feks på America's "funniest" home videos, så er en stor andel klipp av folk som ramler og slår seg, noen ganger stygt. Anonymous poster hash: 49086...e8d 6
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2013 #4 Skrevet 26. desember 2013 Har heller aldri skjønt hva som er morsomt med at folk faller å skader seg. Det gjør at jeg tenker "mitt" om vedkommende som ler.Anonymous poster hash: 71524...41d 4
Hulderen Skrevet 26. desember 2013 #7 Skrevet 26. desember 2013 Det der var da ikke morsomt. Vi hører at hun har store smerter, som sikkert varer lenger enn opptaket. Hvorfor ler du av det? 3
Gjest Keikolina Skrevet 26. desember 2013 #9 Skrevet 26. desember 2013 (endret) Ikke jeg heller, skjønner ikke greia med å bruke ulykker som underholdning. Ser man feks på America's "funniest" home videos, så er en stor andel klipp av folk som ramler og slår seg, noen ganger stygt. Anonymous poster hash: 49086...e8d Ja og ihvertfall når det er små barn som ramler ned ifra husker og sklier. Endret 26. desember 2013 av Keikolina
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2013 #10 Skrevet 26. desember 2013 klarte ikke se det morsomme i dette her, hører jo at hun har skikkelig vondt Folk som ler av andre sin ulykke.... pass dere for karma Anonymous poster hash: 70416...d36 2
She_Leiva Skrevet 26. desember 2013 #11 Skrevet 26. desember 2013 Det skjærer i hjertet å høre noen ha så vondt at de ikke klarer å skrike engang. Iskalde mennesker synes dette er moro, folk med litt sympati synes ikke slikt er morsomt. 2
waco Skrevet 26. desember 2013 #12 Skrevet 26. desember 2013 (endret) Fun er et uoversettlige ord som betyr noe som gøyalheten ved å skade, - moro og nytelsen av at andre har det vondt, - le og føle seg bedre enn andre, - se at noen får det vondt. Gjerne være den som spenner ben, setter ut falske rykter, knuser og ødelegger slik at noen blir skadet. Skru av mutterne på en sykkel, legge majones under vindusviskerne og brekke bilspeil. Alt dette her er fun. Endret 26. desember 2013 av waco
Julebrus Skrevet 26. desember 2013 #13 Skrevet 26. desember 2013 Det er morsomt å le med folk som ramler og slår seg når de ikke får så veldig vondt, men denne episoden er jo ikke noe å le av. Hun har jo helt klart veldig vondt. Sånt ler man ikke av. 1
Lutetium 71 Skrevet 27. desember 2013 #14 Skrevet 27. desember 2013 Morsomt Må gå an å le av at folk tryner. Er det morsomt å høre at folk faller, og får så store smerter at de ikke får puste? Jeg ler selv av folk som faller (duh), men dette her tippet over i det ubehagelige for meg. 1
Arlea Skrevet 28. desember 2013 #15 Skrevet 28. desember 2013 Lenge leve moralismen... Vet du hva moralisme betyr? Å ha en mening om noe og svare når man blir spurt om et tema på et diskusjonsforum gjør deg ikke til moralist. Å rope moralisme bare fordi du ikke er enig i det noen sier er bare en dårlig hersketeknikk.
Unia Skrevet 29. desember 2013 #16 Skrevet 29. desember 2013 Er det morsomt å høre at folk faller, og får så store smerter at de ikke får puste? Jeg ler selv av folk som faller (duh), men dette her tippet over i det ubehagelige for meg. Ja. Hadde det der vært meg, så hadde jeg ledd av meg selv. I ettertid, vel å merke.
QueenOfTheSidewalk Skrevet 29. desember 2013 #17 Skrevet 29. desember 2013 (endret) Jeg synes ikke det var morsomt. Helt til jeg så de to siste nervøst kommentere det. Akkurat som de latet veldig mye som de brydde seg Var de jeg lo av. Endret 29. desember 2013 av Evilposelos
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå