Gå til innhold

HJELP.... Hun har mistet følelsene for meg....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg er en mann i ett litt spesiellt forhold. Har forhold til Verdens flotteste jente, men pga div omstendigheter kan vi ikke møtes mer enn en gang i uken.

Vi elsker hverandre og følelsene er på topp. Jeg har aldri elsket noen på denne måten som jeg elsker denne kvinnen.

Hun verdsetter meg også meget høyt.

MEN. Julen nærmet seg. Jeg visste at jeg ikke fikk se henne før utpå nyåret.

Hva gjør man da?

Jeg har i mange år drømt om å reise. Elsker jo å reise. Jo varmere og tropisk, jo bedre.

Jeg har drømt om å reise litt rundr i Asia. Ala Backpacker.... Ta med en sekk. Reise rundt i Jungelnære områder. Hadde veldig lyst å ta Fly til Bangkok, så videre lokaltransport til jungelnære områder nord i Thailand, opp mod kambodja.mm. Drømmen min er å ta en slik reise med dama. Kanskje ikke fult så primitivt med henne.... men i den situasjonen jeg og hun er i har vi ikke muligheten til å reise sammen.

Jeg ringte å snakket med dama om dette. Men da skjedde det noe.....

Hun ble sint på meg. Fordi jeg ville til Thailand. Hun så for seg thaihorer. eller Thaidamer som skulle lure meg..... bla bla bla....

Etter den samtalen føler jeg nesten forholdet vårt ble slutt.

Alle di koselige meldingene vi sender hverandre er opphørt. Vi meldes litt om morgen og kveld.

Jeg har helt avslått tanken på å reise. Vil jo ikke gjøre det når hun har det synet for seg. Jeg føler meg jo litt skuffet over at hun kan tro at jeg kunne latt meg friste av noen der nede.

Hun sa til meg. Bare reis. Jeg har nå fått ett annet syn på deg. og det synet har jeg uansett om du reiser heller ikke.

Dette er nå en uke siden. Jeg har selvfølgelig helt avslått å reise på denne turen. Mine følelser for henne er like sterke, og jeg elsker henne like høyt som før, mens hun sier at hun nå har mixed feelings for meg.

Hun har sluttet å skrive at hun er glad i meg. sluttet å skrive....LOVE U....mm. Skriver til meg nå som jeg er en hvem som helst.

Dette føles utrolig vondt. Det har på en måte ødelagt hele julen min. Føler en slags kjærlighetssorg.....

Dette ble ett litt rotete innlegg.....

Jeg ønsker ikke annet enn å reise med henne.....

Men da det er umulig, tenkte jeg å reise i 2-3 uker alene......

er det normalt at henne reagerer slik, eller betyr det at henne kanskje ikke har hatt de rette følelsene for meg?

Jeg håper virkelig på noen synspunkter.

Hilsen Veldig regg, frustrert og ensom mann

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Virker som denne dama ikke unner deg glede syntes jeg.. det å reise og oppleve nye ting sammen syntes jeg er veldig viktig.. Skjønner ikke at det er mulig å bli sur for at du vil reise på ferie med henne!? Jeg hadde blitt kjempeglad om kjæresten min hadde foreslått noe sånt!

• Liker 5
Skrevet

WTF. Kom deg ut og reis, du.

• Liker 3
Skrevet

Hei.

Jeg er en mann i ett litt spesiellt forhold. Har forhold til Verdens flotteste jente, men pga div omstendigheter kan vi ikke møtes mer enn en gang i uken.

Vi elsker hverandre og følelsene er på topp. Jeg har aldri elsket noen på denne måten som jeg elsker denne kvinnen.

Hun verdsetter meg også meget høyt.

MEN. Julen nærmet seg. Jeg visste at jeg ikke fikk se henne før utpå nyåret.

Hva gjør man da?

Jeg har i mange år drømt om å reise. Elsker jo å reise. Jo varmere og tropisk, jo bedre.

Jeg har drømt om å reise litt rundr i Asia. Ala Backpacker.... Ta med en sekk. Reise rundt i Jungelnære områder. Hadde veldig lyst å ta Fly til Bangkok, så videre lokaltransport til jungelnære områder nord i Thailand, opp mod kambodja.mm. Drømmen min er å ta en slik reise med dama. Kanskje ikke fult så primitivt med henne.... men i den situasjonen jeg og hun er i har vi ikke muligheten til å reise sammen.

Jeg ringte å snakket med dama om dette. Men da skjedde det noe.....

Hun ble sint på meg. Fordi jeg ville til Thailand. Hun så for seg thaihorer. eller Thaidamer som skulle lure meg..... bla bla bla....

Etter den samtalen føler jeg nesten forholdet vårt ble slutt.

Alle di koselige meldingene vi sender hverandre er opphørt. Vi meldes litt om morgen og kveld.

Jeg har helt avslått tanken på å reise. Vil jo ikke gjøre det når hun har det synet for seg. Jeg føler meg jo litt skuffet over at hun kan tro at jeg kunne latt meg friste av noen der nede.

Hun sa til meg. Bare reis. Jeg har nå fått ett annet syn på deg. og det synet har jeg uansett om du reiser heller ikke.

Dette er nå en uke siden. Jeg har selvfølgelig helt avslått å reise på denne turen. Mine følelser for henne er like sterke, og jeg elsker henne like høyt som før, mens hun sier at hun nå har mixed feelings for meg.

Hun har sluttet å skrive at hun er glad i meg. sluttet å skrive....LOVE U....mm. Skriver til meg nå som jeg er en hvem som helst.

Dette føles utrolig vondt. Det har på en måte ødelagt hele julen min. Føler en slags kjærlighetssorg.....

Dette ble ett litt rotete innlegg.....

Jeg ønsker ikke annet enn å reise med henne.....

Men da det er umulig, tenkte jeg å reise i 2-3 uker alene......

er det normalt at henne reagerer slik, eller betyr det at henne kanskje ikke har hatt de rette følelsene for meg?

Jeg håper virkelig på noen synspunkter.

Hilsen Veldig regg, frustrert og ensom mann

Du kan jo fortelle hva som var planen med turen da? Litt sånn ferieplaner hvor du skulle og planen med det så hun ser ditt poeng med turen. Nå er jo ikke det noe hun har rett på eller burde trengt. Og ja hun overdriver nå så veldig å. Men kan jo gi det et forsøk?

Anonymous poster hash: 48869...641

• Liker 1
Skrevet

Sikker på at det ikke bare er en misforsåelse her en plass? For all del ikke la noe sånt ødelegge et ellers så flott forhold. Snakk ut om det. Hvis det ikke går an å snakke med henne uten at hun blir sur så skriv et brev til henne hun kan lese når hun er alene.

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde digget å være med en mann med slike planer.

• Liker 2
Skrevet

Ikke rart vi norske kvinner forbinder Thailand med utroskap, horer og nakne damer som danser foran dem på barene. Det er jo slik i det landet. Mange reiser kun til Thailand nettopp for sexen, og da er det ikke moro for norske kvinner når menn-gutter reiser dit på gutteturer. Landet må virkelig få et annet rykte om noen skal føle seg trygge, og sett opp prisen på Thalandske prostituerte, slik at ingen har råd til dem. Sexkjøp er veldig stygt, så tror damen din fikk panikk og derfor svarte slik.

Anonymous poster hash: e3416...8b5
  • Liker 2
Skrevet

Ikke rart vi norske kvinner forbinder Thailand med utroskap, horer og nakne damer som danser foran dem på barene. Det er jo slik i det landet. Mange reiser kun til Thailand nettopp for sexen, og da er det ikke moro for norske kvinner når menn-gutter reiser dit på gutteturer. Landet må virkelig få et annet rykte om noen skal føle seg trygge, og sett opp prisen på Thalandske prostituerte, slik at ingen har råd til dem. Sexkjøp er veldig stygt, så tror damen din fikk panikk og derfor svarte slik.

Anonymous poster hash: e3416...8b5

Jeg forstår deg. Mange har det synet ditt når det gjelder Thailand. Men Thailand er så mye mer en det. Jeg hater Storbyene i Thailand. Så mye elendighet og drit. Mye finere på Landsbygda og jungelområdene. Virkelig 2 helt forskjellige land. Det siste jeg hadde gjort hadde vært å prøvd meg på noe der nede. jeg vil jo ikke ha noen andre en dama mi heller.

• Liker 2
Skrevet

Har du bedt henne med deg da?

Anonymous poster hash: 1b040...1b3
  • Liker 2
Skrevet

Prøv å snakk med henne en gang til, helst når dere er sammen så du kan se reaksjonene og mimikken hennes.

Synes det var litt voldsom reaksjon, selv om jeg er klar over ryktet Thailand har.

Hadde lurt litt på hvorfor kjæresten trodde jeg var en "snusk" bare fordi jeg ville dra til et helt vanlig ferieland.

Selv ønsker jeg og en gang i fremtiden dra med typen til Afrika :-)

Skrevet

Har du bedt henne med deg da?

Anonymous poster hash: 1b040...1b3

jepp. selvfølgelig har jeg det. Men pga familieforhold og barn kan hun desverre ikke være med. Det er det som er så utrolig frustrerende. Jeg har ALDRI ønsket å reise noe sted alene.

MEN nå er følelsene hennes for meg nesten blitt borte. Jeg er utrolig lei meg å trist. Så dette er jævlig vanskelig.

Skrevet

er du sikker at det er bare dette som utløste en slik reaksjon ? for meg virker som at hun finner dette som en god unnskyldning..

har du ikke sett noe tegn til noe tidligere ?

uansett burde dere snakke ut om dette face 2 face...

poengter at du har bare ett liv du også og du har lyst å se verden , og at du ville helst ha henne med, det er ikke din feil at hun ikke kan reise...

Men hun kan ikke nekte deg å reise ,eller stille deg ultimatum , for da elsker hun ikke deg...

Skrevet

er du sikker at det er bare dette som utløste en slik reaksjon ? for meg virker som at hun finner dette som en god unnskyldning..

har du ikke sett noe tegn til noe tidligere ?

uansett burde dere snakke ut om dette face 2 face...

poengter at du har bare ett liv du også og du har lyst å se verden , og at du ville helst ha henne med, det er ikke din feil at hun ikke kan reise...

Men hun kan ikke nekte deg å reise ,eller stille deg ultimatum , for da elsker hun ikke deg...

hun nekter meg ingen ting. vi snakket om dette face to face for noen dager siden. da var hun sint på meg for at jeg kunne komme med ett så dumt forslag. dra til Thailand alene......ja. vet det er mye gamle griser og middelaldrede mannfolk som drar dit med ett formål.....men jeg liker å se deler av verden. helst med henne..... men slik situasjonen er så har henne ikke muligheten til å reise bort. desverre. jeg for min del har avgjort at jeg ikke drar. jeg sitter å med en sllags kjærlighetssorg inni meg. forde hennes følelser har blitt borte... har aldri elsket noen slik jeg elsker henne.

Skrevet

Kan du dra et annet sted da feks? Skjønner litt av reaksjonen hennes også, det er IKKE kult å fortelle andre at typen er alene på tur til Thailand, det har jeg prøvd... Nå stoler jeg fullt og helt på han og situasjonen var litt lik deres egentlig, så jeg "lot" han dra ( kan ikke nekte den jeg elsker å dra når han har en sånn mulighet) det som var sårt for meg var to ting:

Å måtte fortelle det til andre ( som helt tydelig tenkte sitt... Sexkjøp osv...)

Å innse at vi ikke skulle oppleve noe så fantastisk SAMMEN.. ( for det er ikke nødvendigvis slik at man ikke har LYST til å være med selv om barn/ andre ting gjør at det er umulig... Og da er det sårt..)

Jeg sa lite til min kjære om hva jeg tenkte, ville ikke ødelegge for han.

Han dro, men endte med å angre på det fordi han hele tiden følte at jeg burde vært der. Resultatet: endeløse meldinger hjem og en beslutning om at slike eventyrlige turer tar vi for fremtiden SAMMEN, selv om vi da må vente og planlegge i lengre tid.

Anonymous poster hash: 3eef2...4e5

• Liker 1
Skrevet

Kan du dra et annet sted da feks? Skjønner litt av reaksjonen hennes også, det er IKKE kult å fortelle andre at typen er alene på tur til Thailand, det har jeg prøvd... Nå stoler jeg fullt og helt på han og situasjonen var litt lik deres egentlig, så jeg "lot" han dra ( kan ikke nekte den jeg elsker å dra når han har en sånn mulighet) det som var sårt for meg var to ting:

Å måtte fortelle det til andre ( som helt tydelig tenkte sitt... Sexkjøp osv...)

Å innse at vi ikke skulle oppleve noe så fantastisk SAMMEN.. ( for det er ikke nødvendigvis slik at man ikke har LYST til å være med selv om barn/ andre ting gjør at det er umulig... Og da er det sårt..)

Jeg sa lite til min kjære om hva jeg tenkte, ville ikke ødelegge for han.

Han dro, men endte med å angre på det fordi han hele tiden følte at jeg burde vært der. Resultatet: endeløse meldinger hjem og en beslutning om at slike eventyrlige turer tar vi for fremtiden SAMMEN, selv om vi da må vente og planlegge i lengre tid.

liker veldig det du skriver. var jo derfor jeg ville snakke med henne om det.og derfor jeg har velget og ikke dra. DU virker som en utrolig bra person :-)

• Liker 2
Skrevet

liker veldig det du skriver. var jo derfor jeg ville snakke med henne om det.og derfor jeg har velget og ikke dra. DU virker som en utrolig bra person :-)

Det var hyggelig sagt av deg.

Snakk med henne du, prøv å komme "bak" det hun sier og finn ut hva hun egentlig tenker. Så forteller du henne akkurat det du har skrevet her inne :-)

• Liker 1
Skrevet (endret)

Var komplisert dette. Med alle de planene du har hadde en dame digget og være med deg. Om hun har mistet følelsene for deg e vel tiden inne for og gå videre.

Endret av stian86
Skrevet

Kanskje best at dette kom nå enn senere. Enten fant hun sitt snitt i å avslutte forholdet, eller så bruker hun hersketeknikker for å kontrollere deg.

Ingen av delene er bra...

Gjest Runforit
Skrevet

Thailand er nydelig! At noen bare forbinder det med horer er bare trist. Hva om du hadde sagt Nederland? Der er det faktisk lovlig med prostituerte som står i shoppingvinduer der du kan velge og vrake.

Om dama er så hysterisk når du attpåtil inviterte henne så hadde jeg sett på det som et rødt "overthetopdramaqueen" og dratt alene.

Skrevet

Thailand er nydelig! At noen bare forbinder det med horer er bare trist. Hva om du hadde sagt Nederland? Der er det faktisk lovlig med prostituerte som står i shoppingvinduer der du kan velge og vrake.

Om dama er så hysterisk når du attpåtil inviterte henne så hadde jeg sett på det som et rødt "overthetopdramaqueen" og dratt alene.

Dette er vel ikke dramaqueen-tendenser, men ei dame som trekker seg unna fordi hun ikke har mulighet til å bli med på opplegget, og synes det er smertefullt at han skal dra alene. Det er ikke alle som kan dra i vei i hytt & pine, og det kan være ganske vanskelig å se kjæresten dra på drømmereisen uten deg. Det står ikke at hun ikke VIL være med, men at hun ikke har mulighet. Ikke rart hun drar seg litt unna, ingen vil vel være en klamp om foten...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...