Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei:) Jeg har lyst til å kjøpe meg en øyekrem for hud i begynnelsen av 20åra. Det skal ikke være av merker fra Nivea ol. Jeg vet ikke om jeg bør bruke noe som er forebyggende eller hva? Noen som har tips?

Anonymous poster hash: eb39f...e48
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer jeg også på!:) *følge med*

Skrevet

Jeg er veldig glad i en øyekrem fra Ole Henriksen, tror den heter "fresh start" eller noe lignende. Hvis du er ute etter en litt billigere øyekrem, syns jeg øyekremen fra Avene er ganske bra (kan kjøpes på apotek!)

Skrevet

Det finnes mange gode øyekremer for de som er unge. Det du må passe på er at kremen ikke er for "tung/Heavy" og har for aktive anti age. Forebyggende anti age er helt ok. Men hvilken øyekrem kommer helt an på hva du trenger av den også. Ønsker du å hindre rynker, har du poser under øynene, event mørke ringer. Hvis du f.eks har problemer med mørke ringer under øynene er det en type som kan være bra, mot poser en annen osv. Har du ingen problemer er det bare å velge en lett øyekrem for de unge, og velger du ett bra merke har de fleste anti age.

Anonymous poster hash: 352fb...d52
Gjest BabyBlue
Skrevet

Er en fra decleor som er helt standard... Tror den er fra hydra floral serien, er i en liten gul skvisetube. Er selv under 20 og har brukt den fast i 2 år, funker fjell og gir fukt uten å være for aktiv. Er mer gel enn krem og trekker inn fort :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...