Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

En god venn av meg har de siste årene opplevd en enorm popularitet, og det er ikke mangel på jenter/damer som er klar for ham. I tidligere år var han langtfra like populær - snarere tvert imot, og det virker for meg som populariteten har gått litt til hodet på ham. Så lenge jeg har kjent ham har han vært "jentegæren". Han har hatt et par langvarige forhold (les: De har vart i rundt to år), og de jentene må være verdens mest tålmodige og tolerante. Allikevel har de til slutt fått nok. Han fremstår som en fantastisk kjæreste til å begynne med, men så virker det som han kjeder seg/trenger bekreftelse, og han begynner å flørte med andre jenter igjen. Etter at det ble slutt med hans siste kjæreste (for et drøyt år siden) sa han at han enten ville være verdens beste kjæreste eller verdens beste player, og nå virker det som at det er player-rollen som står høyest i kurs hos ham (ref. hans popularitet blant det motsatte kjønn). Jeg som venninne (og ikke interessert i noe mer), begynner nå å bli litt lei av hans holdning til jentene som flokker seg rundt ham. Det virker som han ser på seg selv som en mer eller mindre uoppnåelig premie. Han flørter og står i, gir de komplimenter i øst og vest, og gir de stakkars jentene inntrykk av at han er interessert, men prøver de å gjøre et fremstøt (mot noe mer seriøst), avslår ham (dog på en høflig måte), men på en måte som gir inntrykk av at jenta er innbilsk.

Overreagerer jeg som synes det er stygt gjort av ham å flørte så heftig med en jente at hun tør å ta initiativ, for så å avvise henne og få henne til å føle seg innbilsk? Er det rart at en ung jente tror at en som overøser henne med komplimenter, klår og sender "søte" meldinger faktisk er interessert i henne?

Jeg vet at det egentlig ikke er min business som venninne, men som sagt, begynner jeg å bli mektig lei av hvordan han behandler de jentene som viser ham interesse, Kan jeg si ifra til han på noen måte? Eller må jenta takke seg selv? Jeg tror dessuten han ødelegger for seg selv. At han ikke innser at gresset ikke er grønnere på den andre siden...

Anonymous poster hash: 6af9b...c25

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som venn sier man selvsagt fra om idiotoppførsel.

Men om du skal få ham til å tenke gjennom hva han driver med så er det viktig at det blir lagt frem på en fornuftig og nyansert måte(altså at du unner ham positiv oppmerksomhet, selvsagt kan folk få ha ONS/tilfeldige ting/flørte og alt som de vil - men at du synes han oppfører seg som et rasshøl fremfor å være åpen og ærlig om sine intensjoner og spørre ham hva han egentlig vil oppnå med å gjøre det slik).

Poenget må ikke være at du bare skal gi ham tilbakemelding, men at du skal få ham til å tenke på hvorfor han løser dette på en så dårlig måte, og om han selv synes det er fornuftig.

Alternativet er jo tross alt å flørte/ha masse sex, men være litt mer oppegående og rederlig.

Anonymous poster hash: 0f1a4...50e
Skrevet

Siden vi er så utrolig opptatt av likestilling om dagen, så synes jeg det er veldig bra.

Måtte gutta bli påspandert og jentene avvist!

• Liker 4
Skrevet

Som venn sier man selvsagt fra om idiotoppførsel. Men om du skal få ham til å tenke gjennom hva han driver med så er det viktig at det blir lagt frem på en fornuftig og nyansert måte(altså at du unner ham positiv oppmerksomhet, selvsagt kan folk få ha ONS/tilfeldige ting/flørte og alt som de vil - men at du synes han oppfører seg som et rasshøl fremfor å være åpen og ærlig om sine intensjoner og spørre ham hva han egentlig vil oppnå med å gjøre det slik). Poenget må ikke være at du bare skal gi ham tilbakemelding, men at du skal få ham til å tenke på hvorfor han løser dette på en så dårlig måte, og om han selv synes det er fornuftig.Alternativet er jo tross alt å flørte/ha masse sex, men være litt mer oppegående og rederlig. Anonymous poster hash: 0f1a4...50e

Takk! Du satte ord på det jeg også tenker og føler om saken. Jeg er bare litt usikker på hvordan han tar det/om han forstår min konfrontasjon.

En venninne av meg ble utsatt for hans oppførsel. Hun er verdens søteste jente, og var virkelig god mot ham. Bør hun ta det personlig at han bare ville leke med henne? Jeg mener hun ikke må det, men det er ikke like lett å overbevise henne...

Skrevet

Siden vi er så utrolig opptatt av likestilling om dagen, så synes jeg det er veldig bra.

LOL, tenkte det samme.

• Liker 2
Skrevet

Get used to it. De fleste menn som får damer er sånn, det er bare en vruk og kast mentalitet.

Skrevet

Hvorfor er det greit? Det er ifølge din logikk feil når gutter blir brukt,men ok at jenter blir det?

Trist tankegang...

• Liker 3
Skrevet

Get used to it. De fleste menn som får damer er sånn, det er bare en vruk og kast mentalitet.

Ja, der sa du det, men det er jo fordi kvinner velger slike menn. For en kvinne er det ofte en stor turn-on at han er attraktiv blant andre kvinner også.

Anonymous poster hash: fce3d...051

Skrevet

Hvorfor er det greit? Det er ifølge din logikk feil når gutter blir brukt,men ok at jenter blir det?

Trist tankegang...

:bolledeig:

Dette var en parodi på kvinners tankegang rundt likestilling. De vil egentlig ikke ha likestilling, kun alle fordelene.

• Liker 2
Skrevet

Narsissisme de lux.

"Enten verdens beste kjæreste, eller verdens beste player".

Holder det ikke å være en vanlig mann, må du spørre han? Det burde gi han noe å tenke på, hvis du sier det på riktig måte.

Anonymous poster hash: 5a21e...a55
  • Liker 1
Skrevet

Det jeg synes er rart er hvorfor ikke de jente som er interessert i han ikke skjønner at han er en player... og enda så faller de for han...

Skrevet

Det er ikke hans feil at han er populær. Det er jo dere jenter som er fucka i hodet som stadig faller for slike fyrer.

• Liker 3
Skrevet (endret)

Tror vi ikke kan klage så mye over dette, det er ingen hemmelighet at menn som er populære hos damene ofte ikke ønsker kjæreste. Du har da to valgmuligheter: 1. Ha veldig mye sex. 2. Ha sex sånn av og til, og så litt kos. De fleste vil da velge mye sex. At kvinnene liker han, og han gjør det klart at han kun har lyst på sex, må jo være greitt. "His body his right". Om kvinner ikke vil ha slike typer, må jo de velge noen andre, kanskje legge vekt på andre ting i stede.

Endret av Halvor
Skrevet

Jenter har seg selv å takke for at de tiltrekke av slike.

• Liker 2
Skrevet

Det er ikke hans feil at han er populær. Det er jo dere jenter som er fucka i hodet som stadig faller for slike fyrer.

Du mener du hadde greid å gjennomskue en som selv synes han er en kjempebra fyr?

• Liker 1
Skrevet

Du mener du hadde greid å gjennomskue en som selv synes han er en kjempebra fyr?

Det er plenty av kvinner som driver på å har sex på byen kanskje like mye som disse playerne, forskjellen er den at vi menn ikke begynner å klage når vi ikke får noen svar om vi tar kontakt med dem igjen. Og ja, man vil som regel greie å se når personen tydelig ikke vil noe mer med deg.

Anonymous poster hash: 1e02b...1aa

Skrevet

Du mener du hadde greid å gjennomskue en som selv synes han er en kjempebra fyr? Anonymous poster hash: 5a21e...a55

Hva er deg som tilsier at han ikke er en kjempebra fyr? Han har fri tilgang til damer og benytter seg av det, akkurat som en hvilken som helst dame.

• Liker 2
Skrevet

Takk! Du satte ord på det jeg også tenker og føler om saken. Jeg er bare litt usikker på hvordan han tar det/om han forstår min konfrontasjon.

En venninne av meg ble utsatt for hans oppførsel. Hun er verdens søteste jente, og var virkelig god mot ham. Bør hun ta det personlig at han bare ville leke med henne? Jeg mener hun ikke må det, men det er ikke like lett å overbevise henne...

Først av alt må du jo ignorere svarene til de totalt sosialt inkompetente mannfolka som svarer i denne tråden - makan til tull.

Du sier det bare rolig til ham, at du blir litt skuffet over å se at han kan gjøre seg selv så "dum og platt" når du kjenner ham som en annen.

Presiser at du ikke legger deg opp i hvem han har sex med - og at det selvsagt kryr av folk(og da spesielt unge jenter) som legger langt mer i ting enn hva de får ærlig tilbakemelding om fra start, men at du synes han har en stusselig oppførsel.

Ikke fordi han flørter og har sex med X antall kvinner - men fordi han gjør det på en så ekstremt idiotisk måte - han går inn for å være en jævel, og det er noe utrolig usjarmerende over det.

Når han da argumenterer mot, så svarer du bare "ja, det er ditt valg" på hva enn han måtte mene - men at du igrunnen bare ville gi tilbakemelding om at du synes det er synd at han, som du tidligere har oppfattet som så oppegående og fornuftig, gidder å bli så lavmål.

Det går nemlig at å ha et utstrakt flørte- og sexliv på mer ærlige og åpne premisser - men han velger å oppføre seg som en 14åring. Ikke gjør det til en diskusjon, bare si hva du vil si - og avslutt med hva du synes om det, og at det uansett er hans valg - men du ville si det fordi du har begynt å endre synet på han som person.

Anonymous poster hash: 0f1a4...50e

• Liker 3
Skrevet

En venninne av meg ble utsatt for hans oppførsel. Hun er verdens søteste jente, og var virkelig god mot ham. Bør hun ta det personlig at han bare ville leke med henne? Jeg mener hun ikke må det, men det er ikke like lett å overbevise henne...Anonymous poster hash: 6af9b...c25

Hva får du ut av å være venner med en sånn person? At du gidder.

Anonymous poster hash: 90435...a17

• Liker 1
Skrevet

Hva er deg som tilsier at han ikke er en kjempebra fyr? Han har fri tilgang til damer og benytter seg av det, akkurat som en hvilken som helst dame.

Skuffende at DU av alle ikke ser forskjellen mellom kompisens innstilling og de damene han benytter seg av sin. Utyntterne må bare utnytte hverandre, for all del, men bra folk setter grenser for seg selv i møte med de som ikke har utnyttende tendenser.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...