AnonymBruker Skrevet 26. desember 2013 #1 Del Skrevet 26. desember 2013 Skal ha gjester i dag, som ikke var planlagt. Så jeg har ikke så mye tilbehør som kan passe en indrefilet av okse. Trenger litt tips. Jeg har masse mandelpoteter, tenkte jeg kunne lage en pure av det med fløte f.eks? Og en rødvinssaus? Men hva annet kan jeg ha ved siden av? Jeg har løk, tomater, bacon, hvitløk, frisk timian, fetaost, agurk. Og det er vel ca det. Surkål er liksom ikke heeelt passende til en indrefilet syns jeg! Noen tips? Anonymous poster hash: cb0d6...c35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2013 #2 Del Skrevet 26. desember 2013 Vi bruker å ha ovnsstekte poteter. Deler de i båter legger aluminiumsfolie på stekebrettet, heller olje i et hjørne og så vender vi potetene i olje og legger de med skinnsiden ned. Går over med godt med salt og pepper samt provencekrydder. Steker på varmluft i til det bobler i poteten. (De fleste har de i ovnen for kort tid). Så skjærer jeg løk, paprika og fersk sopp i skiver. Og steker de hver for seg lenge på svak varme til løken er myk, paprikaen har litt crunch og sopoen er skikkelig stekt (de fleste steker soppen for lite, da lukter den rett og slett klor/sperm!). Tar salt og pepper på. Serverer sammen med enten hjemmelaget bernaisesaus, eller Fjordland sin i beger (som er veldig god å servere kald til faktisk) og hviløkssmør Anonymous poster hash: 14e6e...7a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2013 #3 Del Skrevet 26. desember 2013 Sorry, fikk ikke med meg at de skulle komme i dag.. Anonymous poster hash: 14e6e...7a8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2013 #4 Del Skrevet 26. desember 2013 Men tusen takk likevel! Anonymous poster hash: 362da...0af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå