AnonymBruker Skrevet 26. desember 2013 #1 Skrevet 26. desember 2013 Er et mer passende navn på dette forumet. Anonymous poster hash: d8d2d...ea0
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2013 #2 Skrevet 26. desember 2013 handler mye om kvinner her også- jeg har lært at kvinner de bare syter, mens de stakkars mannfolka veit jo ikke bedre. Anonymous poster hash: c1c99...b81 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2013 #3 Skrevet 26. desember 2013 Manneguiden? Anonymous poster hash: d71f6...8fe 2
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2013 #4 Skrevet 26. desember 2013 Bare fordi du ikke har penis har du ikke rett til å spamme! Anonymous poster hash: 66076...6cd
Djungelvrål Skrevet 26. desember 2013 #5 Skrevet 26. desember 2013 Menn på KG er kjerringer hele gjengen! Fatter ikke at de gidder å henge her. Det er lite sannsynlig at det er like mange kvinner på et mannfolkforum. 16
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2013 #6 Skrevet 26. desember 2013 Jeg trodde dette var et forum for menn. Navnet er jo Kvinneguiden. Hvem skal ellers guide kvinnen, om ikke mannen? MannAnonymous poster hash: 46bb7...743 7
Gjest Summers Skrevet 26. desember 2013 #7 Skrevet 26. desember 2013 Menn på KG er kjerringer hele gjengen! Fatter ikke at de gidder å henge her. Det er lite sannsynlig at det er like mange kvinner på et mannfolkforum. Det er en del kvinner som roter seg inn på politikkforumene. 3
Hulderen Skrevet 26. desember 2013 #8 Skrevet 26. desember 2013 Jeg har også lurt på hvorfor det er så mange menn her. Da jeg meldte meg inn, gjorde jeg det fordi jeg trodde Kvinneguiden var et forum av og for kvinner. Det finnes mer enn nok mannsdominerte forum derute. Så hvorfor strømmer ikke mennene dit, i stedet for å syde av bitterhet her? 10
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2013 #9 Skrevet 26. desember 2013 Jeg har også lurt på hvorfor det er så mange menn her. Da jeg meldte meg inn, gjorde jeg det fordi jeg trodde Kvinneguiden var et forum av og for kvinner. Det finnes mer enn nok mannsdominerte forum derute. Så hvorfor strømmer ikke mennene dit, i stedet for å syde av bitterhet her? Tror det er et grine-til-mamma-syndrom. Anonymous poster hash: 25d1b...ae3 6
Gjest Corto Maltese Skrevet 26. desember 2013 #10 Skrevet 26. desember 2013 Menn på KG er kjerringer hele gjengen! Fatter ikke at de gidder å henge her. Det er lite sannsynlig at det er like mange kvinner på et mannfolkforum. Jeg henger her bare for å klage og syte over hvor onde dere kvinner er. Og at klage over at kvinner har rettigheter. Sånn nå har jeg sakt d et 3
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2013 #11 Skrevet 26. desember 2013 Jeg har også lurt på hvorfor det er så mange menn her. Da jeg meldte meg inn, gjorde jeg det fordi jeg trodde Kvinneguiden var et forum av og for kvinner. Det finnes mer enn nok mannsdominerte forum derute. Så hvorfor strømmer ikke mennene dit, i stedet for å syde av bitterhet her? Fordi disse mennene her inne, ikke klarer å manipulerer like godt på mannfolkforumer. Der får de bare smake sin egen medisin, og den synes de smaker alt for bittert for deres sarte smak. Så da lusker de inn her og prøver å rakke ned på folk og fe her i stedet. Anonymous poster hash: adc3f...73d 7
Gjest Corto Maltese Skrevet 26. desember 2013 #12 Skrevet 26. desember 2013 Fordi disse mennene her inne, ikke klarer å manipulerer like godt på mannfolkforumer. Der får de bare smake sin egen medisin, og den synes de smaker alt for bittert for deres sarte smak. Så da lusker de inn her og prøver å rakke ned på folk og fe her i stedet. Anonymous poster hash: adc3f...73d Shit det ser ut til at vi har blitt avslørt...............Jeg melder herved at vi starter opprasjon Løvetann 3
Gjest heihade Skrevet 26. desember 2013 #13 Skrevet 26. desember 2013 Jeg trodde dette var et forum for menn. Navnet er jo Kvinneguiden. Hvem skal ellers guide kvinnen, om ikke mannen? MannAnonymous poster hash: 46bb7...743 hahahahahaha. denne var faktisk fin. kvinne 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2013 #14 Skrevet 26. desember 2013 Jeg har også lurt på hvorfor det er så mange menn her. Da jeg meldte meg inn, gjorde jeg det fordi jeg trodde Kvinneguiden var et forum av og for kvinner. Det finnes mer enn nok mannsdominerte forum derute. Så hvorfor strømmer ikke mennene dit, i stedet for å syde av bitterhet her? Det har ikke slått deg at det kanskje er fordi en del av diskusjonene her er kjønnsnøytrale? Anonymous poster hash: 48b26...aa5
Sapientia Skrevet 26. desember 2013 #15 Skrevet 26. desember 2013 Synes det er fint at begge kjønn er representert her jeg :-) Et "syklubbforum" hadde i alle fall ikke vært noe for meg... Da hadde jeg nok heller hengt mer på diskusjon.no som virker noe mer mannsdominert (eller så har jeg det inntrykket fordi jeg først og fremst har vært på vitenskap og data delen der)
Hulderen Skrevet 26. desember 2013 #16 Skrevet 26. desember 2013 Det har ikke slått deg at det kanskje er fordi en del av diskusjonene her er kjønnsnøytrale? Anonymous poster hash: 48b26...aa5 Det er ikke akkurat i de kjønnsnøytrale diskusjonene at menn utmerker seg. Det er tvert i mot hver gang de kan klage over hvordan de mener kvinner er og hevde at de selv er så mye bedre. Til tider oser det mannssjovnisme på KG. 5
Gjest FuturePrimitive Skrevet 26. desember 2013 #17 Skrevet 26. desember 2013 Menn på KG er kjerringer hele gjengen! Fatter ikke at de gidder å henge her. Det er lite sannsynlig at det er like mange kvinner på et mannfolkforum. Det er ingen manneforum. Menn henger her primært fordi det er så ufattelig mye artige tråder å følge med på. Drama, vanvittige historier, idiotiske spørsmål osv. Også er det jo festlig å se reaksjonen (dog desverre bare skriftlig) til kvinner når de konfronteres med sitt i blandt vanvittige hykleri og dobbeltmoral, mangel på kunnskap, dybe og selvinnsikt. Og ikke minst reaksjonene man får når man skriver innlegg som dette Just a whole lot of fun. 2
Gjest FuturePrimitive Skrevet 26. desember 2013 #18 Skrevet 26. desember 2013 Det er ikke akkurat i de kjønnsnøytrale diskusjonene at menn utmerker seg. Det er tvert i mot hver gang de kan klage over hvordan de mener kvinner er og hevde at de selv er så mye bedre. Til tider oser det mannssjovnisme på KG. Kvinner trenger at menn korrigerer dem. Vi som henger her tar ansvar! Det oser jo til tider av kvinnesjåvinisme her også, så vi har nok ikke enerett på å lire av oss pinlige kommentarer.
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2013 #19 Skrevet 26. desember 2013 Det er ingen kvinneforum. Kvinner henger her primært fordi det er så ufattelig mye artige tråder å følge med på. Drama, vanvittige historier, idiotiske spørsmål osv. Også er det jo festlig å se reaksjonen (dog desverre bare skriftlig) til menn når de konfronteres med sitt i blandt vanvittige hykleri og dobbeltmoral, mangel på kunnskap, dybe og selvinnsikt. Og ikke minst reaksjonene man får når man skriver innlegg som dette Just a whole lot of fun. Like idiotisk uansett hvilken vei man snur det. Anonymous poster hash: d71f6...8fe 3
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2013 #20 Skrevet 26. desember 2013 De fleste av trådene som opprettes her på forumet er da kvinnerelaterte eller kjønnsnøytrale. Noen menn liker kanskje å debattere på kvinneguiden, men det kan jo være fordi disse mennene kan være interessert i å se hva kvinner har å si om en ting de lurer på. Det finnes andre forum, men det er vel ofte forum som diskusjon.no og bilforum. En ting er at det er ikke alle menn som er interessert i biler, og på diskusjon.no, er diskuteres det alt mulig greier. Anonymous poster hash: 54eef...46e Anonymous poster hash: 54eef...46e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå