makkapakka Skrevet 26. desember 2013 #1 Skrevet 26. desember 2013 vi har vært mye hjemme fordi det er jul, og flere i huset enn vanlig. I går var vi også på julebesøk der det var fullt hus. Idag vil bare hunden min ligge for seg selv i gangen........ det er jo en veldig sosial hund, men er vandt til å være alene om hverdagene, har den fått for mye sosialisering og for mye folk? det er bare meg og hunden som er hjemme i dag.
Notisblokk Skrevet 26. desember 2013 #2 Skrevet 26. desember 2013 Kan hende hunden har spist noe den ikke tåler? går den på do som normalt og hvordan er den når du kommer bort for å kose/leke/tur? Kan også være at den har fått nok ja Mi ligger strak ut på sofaen i dag. Hun er også sosial av seg, så nå er det godt med litt ro etter en litt hektisk tid
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2013 #3 Skrevet 26. desember 2013 Min hund ble også sliten av jula og masse folk. Men det gjør jaggu jeg også Anonymous poster hash: fc5b3...855 3
Gjest HappyWaffle Skrevet 26. desember 2013 #4 Skrevet 26. desember 2013 hunden som faren min hadde var også sånn. den er supersosial å elsker mennesker. men etter at den var med på julefeiring et sted hvor det var en del barn lå han rett ut etterpå. så neste gang hadde de han på et eget rom med mat og vann slik at han ikke ble forstyrret. virket som at det var mye bedre for han
makkapakka Skrevet 26. desember 2013 Forfatter #5 Skrevet 26. desember 2013 Kan hende hunden har spist noe den ikke tåler? går den på do som normalt og hvordan er den når du kommer bort for å kose/leke/tur? Kan også være at den har fått nok ja Mi ligger strak ut på sofaen i dag. Hun er også sosial av seg, så nå er det godt med litt ro etter en litt hektisk tid den er dårlig i magen ja, og det ser ut som det er sheba maten som jeg kjøpte for at hun skulle kose seg i jula. Den gang ei..
Gjest HappyWaffle Skrevet 26. desember 2013 #6 Skrevet 26. desember 2013 den er dårlig i magen ja, og det ser ut som det er sheba maten som jeg kjøpte for at hun skulle kose seg i jula. Den gang ei.. dummeste man gjør er å kombinere julestresset med ekstra kosemat til hunden. hørtes veldig slemt ut når jeg sa det på den måten men var ikke ment sånn la hunden få roe seg ned noen dager før du gjør som du pleier igjen med trening eller hva du enn gjør
NumberSix Skrevet 26. desember 2013 #7 Skrevet 26. desember 2013 Vi har en valp på seks måneder som opplevde julefeiring for første gang. Til tross for at vi bare var kjernefamilien her hjemme på julaften tror jeg det ble litt mange opplevelser og at hun kjente på stresset rundt julaften. Etter pakkeåpningen lå hun rett ut på teppet sitt og sov resten av kvelden. Det samme skjedde i går også, vi gikk tur med henne som vanlig tidlig på dagen, og resten av dagen ble tilbragt sovende rundt omkring i stua. I dag er hun derimot i fin form igjen, så det går seg nok til
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2013 #8 Skrevet 26. desember 2013 Valpen min var helt utslitt etter julaften og sov nesten hele 1. juledag. Fikk så vondt av han at jeg tok han opp i senga etter julaften og han koste seg skikkelig der, men det må ikke samboer få vite, skal egentlig ikke ligge i senga Anonymous poster hash: 6d924...350 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå