AnonymBruker Skrevet 26. desember 2013 #1 Skrevet 26. desember 2013 Vi har vært sammen i snart 4 år og skal gifte oss neste år. Dette året har vi ikke bodd sammen pga. jobb. Han fikk ny jobb som han "hater", men er der 24/7. I tillegg jobber det ei slutty jente der som tydelig er forelsket i han. Legger ut bilder av kun han og seg selv på Facebook, tagger han i absolutt alt, hele siden hennes ser ut som de to er sammen. Han sier det ikke er noe å bry seg om fordi hun har kjæreste. Men han har jeg aldri sett, og hun er tydeligvis lite interessert i noen andre enn typen min. I tillegg går det i miniskjørt og tydelig flørting når de er ute og drikker etter jobb. I dag fikk jeg nok. Han klaget i går fordi han var så opptatt og hadde så mye å gjøre på jobb at han ikke rakk å være med meg. I dag ser jeg den jenta har tagget han i alt som er, og at de leker seg på kontoret ved å stjele tingene til hverandre og legge dem ut på Facebook. Type skikkelig flørting og fnising. Hva søren kan jeg gjøre? Han slutter i den jobben om noen mnd, men tror ikke jeg klarer å ha henne nær så lenge. Kan jeg be han slutte å flørte med henne og treffe henne utenom jobben? Anonymous poster hash: 9afa7...c4d
Steinar40 Skrevet 26. desember 2013 #2 Skrevet 26. desember 2013 Det du bør gjøre er å avslutte forholdet. Nå kan det jo hende at du oppfører deg like sinnssvakt som det han gjør, for alt hva jeg vet; men det går ikke an å leve normalt i sammen med noen som er så umoden som han er. Er dere like umodne og ego begge to, så kan det jo fungere på et slags vis. Inntil det går til rett til helvete. 12
Gjest Blomst83 Skrevet 26. desember 2013 #3 Skrevet 26. desember 2013 Vi har vært sammen i snart 4 år og skal gifte oss neste år. Dette året har vi ikke bodd sammen pga. jobb. Han fikk ny jobb som han "hater", men er der 24/7. I tillegg jobber det ei slutty jente der som tydelig er forelsket i han. Legger ut bilder av kun han og seg selv på Facebook, tagger han i absolutt alt, hele siden hennes ser ut som de to er sammen. Han sier det ikke er noe å bry seg om fordi hun har kjæreste. Men han har jeg aldri sett, og hun er tydeligvis lite interessert i noen andre enn typen min. I tillegg går det i miniskjørt og tydelig flørting når de er ute og drikker etter jobb. I dag fikk jeg nok. Han klaget i går fordi han var så opptatt og hadde så mye å gjøre på jobb at han ikke rakk å være med meg. I dag ser jeg den jenta har tagget han i alt som er, og at de leker seg på kontoret ved å stjele tingene til hverandre og legge dem ut på Facebook. Type skikkelig flørting og fnising. Hva søren kan jeg gjøre? Han slutter i den jobben om noen mnd, men tror ikke jeg klarer å ha henne nær så lenge. Kan jeg be han slutte å flørte med henne og treffe henne utenom jobben? Anonymous poster hash: 9afa7...c4d Be om det kan du,men om du kan kreve/forvente det er et annet spørsmål.
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2013 #4 Skrevet 26. desember 2013 Det er henne som gjør dette. Ikke han. Legg "skylden" der den hører hjemme. Hans ansvar er hvordan han forholder seg til det. Hvordan er han nå i sammen med deg i forhold til tidligere? Du skriver at han jobber 24/7. Da skjønner jeg at han er sliten.Anonymous poster hash: 54ea1...0ef 4
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2013 #5 Skrevet 26. desember 2013 Det er henne som gjør dette. Ikke han. Legg "skylden" der den hører hjemme. Hans ansvar er hvordan han forholder seg til det. Hvordan er han nå i sammen med deg i forhold til tidligere? Du skriver at han jobber 24/7. Da skjønner jeg at han er sliten.Anonymous poster hash: 54ea1...0ef ts Ja, det er sant. Men han er mye mindre interessert i meg nå, både intellektuelt og seksuelt. Det virker ikke som han skjuler noe, men vil bare ikke at han skal flørte åpenlyst med denne hora. Føler meg så utrolig idiot når absolutt alle ser hvordan de flørter. Kan jeg ikke spørre pent om han kan la være å flørte med henne/svare på flørtingen hennes? Vet jeg ikke kan forlange noe og kommer aldri til å sette ultimatum for det, men klarer ikke mer av denne kjerringa... Anonymous poster hash: 9afa7...c4d 1
Gjest Coolaid Skrevet 26. desember 2013 #7 Skrevet 26. desember 2013 Hvorfor vil du ha en mann som er så upassende i forhold til en annen kvinne? Han har det kjekt og gøy på kontoret. Drittjobben blir gøyere og han føler seg i tillegg mer attraktiv. Likevel påfører han deg en uttrygghet og sjalusi som ikke er grei. Han bør sette deg høyest og oppføre seg som en mann, ikke en kåt liten gutt.
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2013 #8 Skrevet 26. desember 2013 Du kan be han om å gi henne klar beskjed om at han er opptatt og sletter all kontakt med henne, ellers får du gå ifra han. Forstår meg ikke på dere kvinner som må vente til han faktisk er utro. Anonymous poster hash: fefe4...c4c 2
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2013 #9 Skrevet 26. desember 2013 Nå vet du ikke helt sikkert om han er Utro - SÅ jeg mener å gå fra han som noen nevner er litt å dra for langt. Gi han en sjanse først. Men om du merker at noe er forandret så har du sikkert helt rett. Derfor bør du snakke med han om det, og om han ikke gir den responsen du ønsker da er det sikkert lurt å vurdere forholdet på nytt. Jeg hadde absolutt ikke likt at samboeren min skulle tagges på alle bilder på facebook i flørtende posisjoner. Anonymous poster hash: 885fd...043
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2013 #10 Skrevet 26. desember 2013 Du hadde min sympati helt til du tok ordet "hora" i din munn... Det er DIN mann som er i et forhold, og i så fall er horebukken i relasjonen her. Anonymous poster hash: 31fb5...e9f 4
Steinar40 Skrevet 26. desember 2013 #11 Skrevet 26. desember 2013 ts Ja, det er sant. Men han er mye mindre interessert i meg nå, både intellektuelt og seksuelt. Det virker ikke som han skjuler noe, men vil bare ikke at han skal flørte åpenlyst med denne hora. Føler meg så utrolig idiot når absolutt alle ser hvordan de flørter. Kan jeg ikke spørre pent om han kan la være å flørte med henne/svare på flørtingen hennes? Vet jeg ikke kan forlange noe og kommer aldri til å sette ultimatum for det, men klarer ikke mer av denne kjerringa... Anonymous poster hash: 9afa7...c4d Herregud, du må jo være helt avhengig. Flørter du på samme måten med noen?
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2013 #12 Skrevet 26. desember 2013 Han er dritkåt på henne. Anonymous poster hash: 90edb...974
Gjest åffårno Skrevet 26. desember 2013 #13 Skrevet 26. desember 2013 ts Ja, det er sant. Men han er mye mindre interessert i meg nå, både intellektuelt og seksuelt. Det virker ikke som han skjuler noe, men vil bare ikke at han skal flørte åpenlyst med denne hora. Føler meg så utrolig idiot når absolutt alle ser hvordan de flørter. Kan jeg ikke spørre pent om han kan la være å flørte med henne/svare på flørtingen hennes? Vet jeg ikke kan forlange noe og kommer aldri til å sette ultimatum for det, men klarer ikke mer av denne kjerringa... Anonymous poster hash: 9afa7...c4d Hva enn du gjør bør du legge av deg å kalle andre mennesker for "horer". 6
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2013 #14 Skrevet 26. desember 2013 Hva enn du gjør bør du legge av deg å kalle andre mennesker for "horer". Ja, nå har hun kjæreste og flørter med andre menn da. Det er hore for meg. ts Anonymous poster hash: 9afa7...c4d 4
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2013 #15 Skrevet 26. desember 2013 Ja, nå har hun kjæreste og flørter med andre menn da. Det er hore for meg. ts Anonymous poster hash: 9afa7...c4d Hva kaller du kjæresten din da? Horebukk? Anonymous poster hash: 54ea1...0ef 4
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2013 #16 Skrevet 26. desember 2013 Hva kaller du kjæresten din da? Horebukk? Anonymous poster hash: 54ea1...0ef Les HI. Anonymous poster hash: 9afa7...c4d
Gjest Coolaid Skrevet 26. desember 2013 #17 Skrevet 26. desember 2013 For en avsporing.... ts trenger litt synspunkter, ikke en diskusjon om bruken av ordet "hore"...... Spør kjæresten din hvordan han ville likt det om du holdt på slik sammen med en hunk av kollega? Tror han hadde flippet ut for lenge siden....
Gjest åffårno Skrevet 26. desember 2013 #18 Skrevet 26. desember 2013 (endret) *glem det, håpløst tilfelle* Endret 26. desember 2013 av åffårno
Gjest Smiley_cat Skrevet 26. desember 2013 #19 Skrevet 26. desember 2013 Du hadde også min sympati frem til du skrev "hore". Greit at du er emosjonelt styrt. At du tenker det er så, men en annen ting er å skrive dette på et forum. Det får meg dessverre til å tenke at hvis du er så emosjonell at du skriver "hore" bare for å få ut frustrasjonen din, er du kanskje veldig emosjonell og overfølsom på andre områder også. Og da er det vanskelig for meg å tenke at historien du serverer her ikke er så "saklig" begrunnet...
Havbris Skrevet 26. desember 2013 #20 Skrevet 26. desember 2013 Ikke så mye annet å gjøre enn å snakke med fyren din. Ingenting gjør seg av seg selv og kommunikasjon er eneste løsningen. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå