Anders42 Skrevet 26. desember 2013 #1 Skrevet 26. desember 2013 Jeg er langt fra perfekt selv , men jeg tenker mer og mer på hvordan vi bruker tiden vår , jeg syns at ting blir så overfladisk og flyktig. Jeg liker å ha "mine " mennesker rundt meg , jeg trenger ikke være hipp eller uvanlig kreativ, jeg vil bare bruke tid på de som betyr mest for meg. Jeg selv bruker egentlig minimalt med tid på nett og annet elektronisk skrot , men det åpner jo også for positive ting , om man klarer å bruke disse tingene med fornuft. Jeg ser at mange er totalt opptatte av sine iphoner, nettbrett og pcer , hele døgnet så og si. Dette går uten tvil på bekostning av andre ting i livet . Nærkontakten forsvinner, det overfladiske overtar . Hvem skal våre oppvoksende generasjoner lære fra ? Fra markedsførerne i cyberspace ? Jeg har aldri sett mer overfladisk crap enn nå , det velter ut i aviser og overalt . Jeg tror hver enkelt av oss må stikke fingern i jorda og tenke nøye gjennom hvor vil vil og hva vi vil. Jeg er redd for den overvåkende,påtatt positive, overfladiske og mobbende livsstilen mange ser ut til å omfavne. Trenger vi 300 venner på FB? Jeg har under 10 gode venner , det er mer enn nok for meg , da har jeg tid til både de og min kjære familie og kjæreste 2
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2013 #2 Skrevet 26. desember 2013 http://www.cracked.com/article_20731_5-amazing-pieces-good-news-nobody-reporting.html Verden har blitt bedre. Greit at du syns elektronikk er søppel, for meg har det vært den eneste måten jeg klarer å få meg venner. Jeg har sosial angst så det suser, men med den "dritten" kalt internett så har jeg funnet venner, jeg fant mannen min på nett, hundene mine. Jeg er mye lykkeligere nå enn tiden før jeg fikk meg pc, angrer ikke i det heletatt! Anonymous poster hash: 2f8ff...77d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå