Gå til innhold

Nytt på godtefronten - svart Laban

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg kom i dag over en ny sort seigmenner (Laban). Det er en svart pose, med cola-, iste-, champagne- og lakrissmak. Jeg har foreløpig kun smakt på colavarianten (må vente til Idol!). Den var litt god, og litt vond. Typisk godterismak som jeg digget da jeg var liten.

Jeg har ikke sett noe reklame for disse jeg. Kanskje det er jeg som er blind. Men ivrig ble jeg i hvert fall.

Så forresten at det har kommet ny variant av Non Stop også. DEN gleder jeg meg til!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

DEt må jeg prøve :)

Ny variant av non-stop, hvordan da? *nysgjerrig*

Skrevet

Syns ikke de skal kludde for mye med de gode gamle laban'ene jeg :(

Non-stop'ene er med melkesjokolade i stedenfor med mørk sjokolade. gleder meg til å smake de fordi jeg liker bare smarties og ikke vanlig non stop :)

Gjest Mrs. Potter
Skrevet

Syns å huske at det fantes lakris-laban for noen år siden også jeg..

Må se om jeg finner de i butikken.Elsker lakris :sikle:

Skrevet

Er det Never Stop som kommer tilbake??? Det er godt det...

(Som produseres i Norge... men bare selges i Sverige :o )

Skrevet

Åh! Lakrislaban - det hørtes bra ut! Tror det blir lørdagsgodtet mitt hvis jeg finner det... Elsker lakris, og er fremdeles sint fordi Salt & blandet forsvant... :-x

Skrevet

Er lakrislaban like de svarte seighvalene?

Gjest gjesta
Skrevet
Syns å huske at det fantes lakris-laban for noen år siden også jeg..

Må se om jeg finner de i butikken.Elsker lakris :sikle:

Jepp, det gjorde det. Men det hørtes ikke ut som om det er det samme som denne gangen, ihvertfall ikke etter beskrivelsen.

*lakriselsker*

Skrevet

Bodde et år i utlandet, og mamma sendte meg en kilo salt lakris til bursdagen. Kjempevanskelig å oppdrive utenfor Norden, vrket det som.

Kjempegave!

M

Gjest Anonymous
Skrevet

Alle de smaker spy. Smaker ikke noe godt i det hele tatt, seigmann kunne vært som den var.

Gjest Ethereal
Skrevet
Bodde et år i utlandet, og mamma sendte meg en kilo salt lakris til bursdagen. Kjempevanskelig å oppdrive utenfor Norden, vrket det som.

Kjempegave!

M

Her i Nederland spiser de knapt annet godteri enn lakris, som selges i store mengder og i alle varianter. Her kaller de det "drop". Jeg liker ikke lakris... :veldigsur:

Gjest Anonymous
Skrevet

Den nye non-stopen var sinnsykt god!!! Jeg har snart spist en hel stor pose alene... Mye bedre enn de gamle :-)

Hilsen Rioja -ikke innlogget.

Skrevet

Så reklame for de svarte seigmennene på Shell i sta, men de hadde dem ikke da...

Er spent på NonStopene også, men håper virkelig ikke de smaker som Smarties, for det smaker phy!!!

Skrevet

nam-nam! De nye nonstop'ene er kjempegode! Om noen har noe forhold til "neverstop" fra Sverige, så minner de litt om dem...MYYYYYE bedre enn smarties synes jeg iallefall! - Gleder meg veldig til å smake ny laban! å prøve nye ting er en av "lidenskapene" mine......har ikke sett reklame for de engang!.... :roll:

Gjest gjest1
Skrevet

Fysj og æsj!

De nye seigmennene smakte forferdelig. :kvalm:

Den svarte var verst.

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg konkluderte også med at de nye Laban var litt ekle. Iste-varianten var bare merkelig. Men alltid gøy med noe nytt!

Men HVOR selges disse nye nonstopene? Jeg er kjempefan av neverstop, så disse må jeg jo bare prøve!

Skrevet

jeg ble heller ikke overbegeistret nei! - Synes den sorte og brune gikk an, men de to gule var skikkelig fæle...og fargene?!?!- ser litt ut som om de er laget av gjørmevann!!! :-?

- nei, takk meg til de nye nonstop'ene! :kul:

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg vil også ha de nye neverstop-nonstopene!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...