Gå til innhold

"Alle" skal ut i morgen.. Jeg er ikke bedd på noe.. :/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes det er kjempetungt at ingen har bedd meg på fors eller fest i morgen.

Synes det er pinlig ovenfor familien osv at jeg bare skal sitte hjemme.. Forundrer meg ikke om mamma å pappa stikker over til noen naboer elns eller noen kommer over hit. Føler jeg blir i veien.

Jeg er 24 år og har nesten ingen venner. Hun ene jeg har har mange andre venner som jeg ikke kjenner, men i år skal hun uansett jobbe.

Min andre venninne fant jeg ut i går at hun venter barn snart. (Sier litt hvor venneløs jeg er når jeg ikke får vite det før nå..)

Ligger her å depper :/ Det gjør så fryktelig vondt å være ensom.. Spesielt på en sånn tid der alle er glade og prater og er sammen med hverandre.

Måtte bare få det ut.. Er det flere som har det slik?

Vil også oppfordre dere som ikke har det slik å be bekjente. Det kan hende de sitter ensomme og ønsker å bli bedd.

Anonymous poster hash: 2adf9...1b9
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Må bare spørre, bor du hjemme når du er 24?

Eller er du bare der i julen?

Edit;

Jeg er heller ikke bedd på noe, og jeg synes det er kjempegodt!

Er avholds jeg da, kan ha noe med det å gjøre, men uansett. Jeg synes det er godt å bare slappe av. :)

Endret av Sillicious
  • Liker 3
Skrevet

<3

Kjenner til følelsen, ikke at jeg ville spesifikt feste imorgen, men ser omgangskretsen ikke er den samme etter jeg flyttet. Nå har de fleste fått nye venner den tiden jeg har vært borte.

Hadde du bodd i nærheten kunne vi tatt noen glass til en film eller noe :P

Skrevet

Skal kose meg alene imorgen jeg. :) Det blir ikke mer morro enn man lager det selv!

Anonymous poster hash: 882ed...0db
  • Liker 1
Skrevet

Jeg bor ikke hjemme nei, er bare hjemme for julen.

Det er sikkert fint å være hjemme for dere som ønsker det, men jeg kjenner på ensomheten.

Jeg bor i trøndelag, men jeg tror jeg har sosial angst så det kan bli litt skummelt plix :P

Anonymous poster hash: 42e5a...802
Skrevet

Jeg er bedt på fors med søster og venninner (som jeg har festet med en del før) men gidder ikke :P Er ikke noe festmenneske heller. Så skal sitte hjemme i morgen og snakke med kjæresten på skype tenker jeg :) Det blir koselig.

Anonymous poster hash: b7262...ccb
Skrevet

Jeg bor ikke hjemme nei, er bare hjemme for julen.

Det er sikkert fint å være hjemme for dere som ønsker det, men jeg kjenner på ensomheten.

Jeg bor i trøndelag, men jeg tror jeg har sosial angst så det kan bli litt skummelt plix :P

Jeg er i trøndelag i julen, og kjenner ikke mange her, så bare send meg en melding hvis du har lyst til å finne på noe :)

• Liker 6
Skrevet

Jeg er i trøndelag i julen, og kjenner ikke mange her, så bare send meg en melding hvis du har lyst til å finne på noe :)

Jeg har verken bil eller noe da. Vil du si du bor mer nord eller mer sør i trøndelag da?

Og hva er alderen din?

Skrevet

Synd det var et "lite" stykke unna. Jeg har god kjennskap til angsten på det området selv, så skjønner deg veldig veldig godt.

Er lei av tidvis ensomhet på vennefronten, men å bli kjent med andre er tydeligvis vanskeligere nå sammenlignet barnealder, for meg :P

Skrevet

Synd det var et "lite" stykke unna. Jeg har god kjennskap til angsten på det området selv, så skjønner deg veldig veldig godt.

Er lei av tidvis ensomhet på vennefronten, men å bli kjent med andre er tydeligvis vanskeligere nå sammenlignet barnealder, for meg :P

Ja det er fryktelig vanskelig å bli kjent med folk. For meg tror jeg problemet ligger i at jeg stenger meg lett inne. Vi kan være sju-åtte jenter på trening (gjennom skolen) og jeg tør ikke å si et kvakk.. Resten av jentene snakker med hverandre og treffes til og med på fritiden. Jeg står utenfor overalt føler jeg.

Mitt nyttårsforsett er faktisk å bli modigere å ikke unngå sosiale situasjoner.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har verken bil eller noe da. Vil du si du bor mer nord eller mer sør i trøndelag da?

Og hva er alderen din?

Jeg er ca på grensen mellom nord og sør faktisk. Stjørdalsområdet. Og jeg har bil ;)

Er 21. Hvor gammel er du?

• Liker 1
Skrevet

Mitt nyttårsforsett er faktisk å bli modigere å ikke unngå sosiale situasjoner.

Bra nyttårsforesett! :)

Anonymous poster hash: 6c676...f0d

Skrevet

Jeg er ca på grensen mellom nord og sør faktisk. Stjørdalsområdet. Og jeg har bil ;)

Like gammel som meg og bor på samme plass? Hm :P

• Liker 1
Skrevet

Du virker som en skikkelig fin person :)) Følte bare for å si det.

Anonymous poster hash: 2b19e...417

• Liker 4
Skrevet

Like gammel som meg og bor på samme plass? Hm :P

Jeg bor ikke her, men er her på besøk i jula ;) Hvor bor du?

Skrevet

Jeg er en veldig sosial person med mange venner, men er heller ikke bedt på noe i dag. Det kan være helt tilfeldig! :)

Skrevet

Jeg er 24 år og har nesten ingen venner.

Anonymous poster hash: 2adf9...1b9

Men du gjør noe med det?

Skrevet

Jeg bor ikke her, men er her på besøk i jula ;) Hvor bor du?

Aha :-D

Bor på Stjørdal jeg, ja :)

Skrevet

Hva er det som skjer i morgen siden alle skal ut??

Anonymous poster hash: 20daf...392

• Liker 2
Skrevet

Hva er spesielt med 3. juledag? For meg er det bare nok en hyggelig romjulsdag som brukes til å slappe av med familien..?

Uansett, trist om man føler at alle andre blir invitert på ting men ikke en selv. Kanskje man året etter skal være litt mer frempå og på hugget for å unngå at det skjer igjen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...