AnonymBruker Skrevet 26. desember 2013 #1 Skrevet 26. desember 2013 I november begynte jeg å jobbe for verdens mest useriøse arbeidsgiver. De roter med vakter, og ga elendig opplæring. Opplæringen besto av at de skrøt uhemmet av seg selv. Største problemet er at jeg ikke har fått lønn. Verken for november eller desember. Nå lurer jeg på om jeg skal gidde å ta kontakt etter nyttår for å ta flere vakter. Har en annen jobb i tillegg, så er ikke avhengig av denne jobben. Hva ville du gjort?Anonymous poster hash: 1186c...027
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2013 #2 Skrevet 26. desember 2013 Skriver fra mobil. Tittelen skulle være: Skal jeg gidde å gå på jobb?Anonymous poster hash: 1186c...027
Gjest Wei Wei Skrevet 26. desember 2013 #3 Skrevet 26. desember 2013 Først og frems så må du kreve å få betslt før du forlater denne jobben. 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2013 #4 Skrevet 26. desember 2013 Jeg hadde levert oppsigelsen min umiddelbart, og så hadde jeg gitt beskjed om hvilke dager/vakter jeg mangler lønn for. Gjerne i samme henvendelse som oppsigelsen. Ikke vær ufin, men gjør det slik at de for å besvare oppsigelsen i praksis er nødt til å besvare henvendelsen om manglende betaling også. Da har du det svart på hvitt, enten de unngår å ta stilling til det eller de forsøker å forklare seg bort. Min erfaring er i hvert fall at useriøse arbeidsgivere forblir useriøse arbeidsgivere uansett hvor mye du prøver å tilpasse deg dem eller forsøker å få dem til å tilpasse seg deg. Det er best å gå fra jobben først som sist. Jeg jobbet da jeg gikk på VGS i et selskap som drev med telefonintervjuer (typisk tenåringsjobb), uten at jeg vil nevne navnet på selskapet her, og da var det samme regla selv når de byttet lønningsansvarlig. Slike ting løser seg sjelden av seg selv. Anonymous poster hash: b994d...810
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå