Flynn Skrevet 26. desember 2013 #1 Skrevet 26. desember 2013 Er det ikke vanlig å dra ut på byen 2.juledag? Noen som skal ut? Isåfall, forslag til utesteder/barer?
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2013 #2 Skrevet 26. desember 2013 Er det ikke vanlig å dra ut på byen 2.juledag? Noen som skal ut? Isåfall, forslag til utesteder/barer? Jeg bor i Tønsberg, og her drar alle ut 1 juledag. Hilsen fyllesyk Anonymous poster hash: 5fe27...ff8
Gjest Soley Skrevet 26. desember 2013 #3 Skrevet 26. desember 2013 Jeg bor i Tønsberg, og her drar alle ut 1 juledag. Hilsen fyllesykAnonymous poster hash: 5fe27...ff8 Bor i bærum folk drar ut her og men ikke til barer... de fleste drar ut en tur med familien :D
Gjest Inggolf Skrevet 26. desember 2013 #4 Skrevet 26. desember 2013 (endret) Bor i bærum folk drar ut her og men ikke til barer... de fleste drar ut en tur med familien :D åjoda- 1.juledag så er det bra liv ute Regner med at 2.juledag er nokså livatt den også... Endret 26. desember 2013 av NozMonster
Gjest Soley Skrevet 26. desember 2013 #5 Skrevet 26. desember 2013 åjoda- 1.juledag så er det bra liv ute Regner med at 2.juledag er nokså livatt den også... Meh synes folk skal heller tilbringe tiden med familien :D Men det er jo opp til deg selv :D
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2013 #6 Skrevet 26. desember 2013 Tror det er ganske vanlig ja? Jeg kommer fra Bærum og har bodd lenge i Oslo og mange jeg kjenner pleier å dra ut 2. juledag.. da er man liksom ferdig med familieselskapene:P Anonymous poster hash: fa98c...f87
Gjest Inggolf Skrevet 26. desember 2013 #7 Skrevet 26. desember 2013 Tror det er ganske vanlig ja? Jeg kommer fra Bærum og har bodd lenge i Oslo og mange jeg kjenner pleier å dra ut 2. juledag.. da er man liksom ferdig med familieselskapene:P Anonymous poster hash: fa98c...f87 Ja, det er nettopp det, og det er jo ekstra stas siden man møter så mange gamle kjente Soley siterte meg oppi her og skrev at man heller burde være sammen familien sin, men jeg har mine tvil om at særlig mange har familieselskaper 1. og/eller 2. juledag forbi klokka 20-21. For min del så var jeg ihvertfall i familieselskap fra kl 12 til kl 18 i går, så var jeg bare hjemom å skiftet før jeg dro ut. 1
Adhara Skrevet 26. desember 2013 #8 Skrevet 26. desember 2013 Tråden er ryddet for kontaktannonse og svar til dette. Irrlys, mod.
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2013 #9 Skrevet 26. desember 2013 Meh synes folk skal heller tilbringe tiden med familien :D Men det er jo opp til deg selv :D Er ikke alle som har familie og tilbringe tid med - meeh ... Ikke alle som har venner engang, så da sitter de alene. For noen er det gøy å få gå ut på byen. Anonymous poster hash: d4a0f...a0d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå