Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Broren min har en kjæreste som jeg ikke klarer å like. Hun har ikke gjort noe galt mot meg, vi har bare ingen kjemi. Det meste med henne irriterer meg rett og slett. Hvordan forholder man seg til noe slikt? Jeg er utslitt etter å ha måttet tilbringe noen juledager sammen med henne.

Anonymous poster hash: 1ce0c...437

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jammen da er det bra det er broren din som er sammen med henne og ikke deg.

Skrevet

Du holder ut. Vi har alle noen slektninger eller partnere av slektninger som er til dels utålelige.

• Liker 5
Skrevet

Jammen da er det bra det er broren din som er sammen med henne og ikke deg.

Hjelper meg lite, da jeg også må forholde meg til henne i ny og ne. Han må gjerne være sammen med henne, jeg er ute etter å finne ut hvordan jeg skal holde ut samværet uten å ville henge meg i lysekronen.

• Liker 3
Skrevet

Liker heller ikke samboeren til broren min, dessverre (men det kan hun takke seg selv for, den stumme skapningen). Og det må jeg, og du, bare leve med. Regner med at det finnes noen på jobb du ikke liker heller, som du allikevel må omgås nå og da - går for det samme.

• Liker 2
Skrevet

Du holder ut. Vi har alle noen slektninger eller partnere av slektninger som er til dels utålelige.

Jeg har nok av dem men denne ligger utenfor "til dels".

• Liker 1
Skrevet

Hjelper meg lite, da jeg også må forholde meg til henne i ny og ne. Han må gjerne være sammen med henne, jeg er ute etter å finne ut hvordan jeg skal holde ut samværet uten å ville henge meg i lysekronen.

Du prøver å finne NOE felles grunn når dere er sammen. Være seg en film eller en TV-serie.

Ellers minimerer du mengden tid dere må tilbringe sammen til en basic, høflig mengde, som familiesammenkomster.

Skrevet

Hvis hun ikke har hatt noen agenda mot deg, eller ønsket å være til bry, så er det deg problemet ligger hos.

Vi alle har noen i omgangskretsen, hvor kjemien ikke gir full treff. Helt normalt.

Det du da gjør er å ikke bruke for mye energi på de negative tankene, og prøver å bli mer kjent. Mest sannsynlig har denne dama tenkt det samme eller merket noe som skurrer.

Hvorfor ikke gjøre en innsats? Kjemi kommer ikke alltid automatisk; og da gjelder det å prøve.

Spesielt i tilfeller hvor det ser ut til at personen blir værende i omgangskretsen.

• Liker 5
Skrevet

Man ber til høyere makter om at ymse slektninger pådrar seg bedre smak i damer.

Skrevet

Noen mennesker bare "rubs you the wrong way" (hva heter det uttrykket på norsk?). Det skjer med meg og innimellom og man må bare ignorere det. Jeg ville ikke prøvd så mye å like henne, for det kan ha motsatt effekt og du får henne bare enda mer opp i halsen. Vær så nøytral du klarer..

Skrevet

Noen mennesker bare "rubs you the wrong way" (hva heter det uttrykket på norsk?). Det skjer med meg og innimellom og man må bare ignorere det. Jeg ville ikke prøvd så mye å like henne, for det kan ha motsatt effekt og du får henne bare enda mer opp i halsen. Vær så nøytral du klarer..

Jeg tror heller ikke at det alltid er mulig. Og det er greit. Man må ikke like alle.

Anonymous poster hash: e4d81...f16

Skrevet

Jeg tror heller ikke at det alltid er mulig. Og det er greit. Man må ikke like alle. Anonymous poster hash: e4d81...f16

Pølsefingre+IPad er lik anonym.

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes det er helt normalt å ikke være irritert på folk som er sammen med familiemedlemmer. Det anser jeg som normalt. At de er litt sjuke, jaja, men å irritere seg? Neinei.

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes det er helt normalt å ikke være irritert på folk som er sammen med familiemedlemmer. Det anser jeg som normalt. At de er litt sjuke, jaja, men å irritere seg? Neinei.

Det kommer vel litt an på hvordan de oppfører seg?

Skrevet

Det kommer vel litt an på hvordan de oppfører seg?

Ja, men hvis de er veldig rare så blir det jo mer en kuriositet, man kan bruke irritasjonen til å heller teste sin egen toleranse for mennesker.

Men værsegod, vær irriterte på mennesker i slekta, det gjør ikke meg noe!

• Liker 3
Skrevet

Ja, men hvis de er veldig rare så blir det jo mer en kuriositet, man kan bruke irritasjonen til å heller teste sin egen toleranse for mennesker.

Men værsegod, vær irriterte på mennesker i slekta, det gjør ikke meg noe!

Nå er heldigvis mine brødre såpass unge at de snåle erobringene deres ikke blir lenge nok til å bli slekt. De er mer sesongens irritasjonsmoment.

Skrevet

Nå er heldigvis mine brødre såpass unge at de snåle erobringene deres ikke blir lenge nok til å bli slekt. De er mer sesongens irritasjonsmoment.

Ta meg for eksempel da, den midterste broren min har hatt damer jeg ikke og aldri kunne holdt på med, og som har en væremåte langt unna hva jeg synes er akseptabelt. men jeg tenker da at det er da ikke mitt problem?

Skrevet

Bli bedre kjent og finne noe til felles er uaktuelt. Jeg er mer ute etter råd om hvordan man kommer seg gjennom det obligatoriske samværet uten at det blir for rart.

Skrevet

hva er det ved henne som du irreterer den sånn over?

Skrevet

Ta meg for eksempel da, den midterste broren min har hatt damer jeg ikke og aldri kunne holdt på med, og som har en væremåte langt unna hva jeg synes er akseptabelt. men jeg tenker da at det er da ikke mitt problem?

Jeg anser verken snåle slektninger, kolleger eller kjærester for å være mitt problem. Det betyr ikke at det ikke kan være utfordrende å måtte tilbringe tid med de.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...