Gå til innhold

H*lvettes tilkoblingsproblemer - HJELP ASAP

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kaster nesten min nye pc ut vinduet. Jeg skal koble pcen til tv'en for å se film via. HDMI kabel. Alt er koblet og klart men bildet blir for stort på TV'en og jeg klarer ikke å redigere det slik at det er helt fint. Skjønner dere?

Jeg har gått på alle innstillinger å forandre på oppløsning og div. men bildet er fortsatt for stort. Får ikke med hele bildet..

Anyone???? :sinnatagg:

jente

Anonymous poster hash: 9132e...fc5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilke instillinger er det du har gjort egentlig?:) Uansett, prøv å gå på kontrollpanel -> skjerm -> skjermoppløsning og velg der det står "vis" at du skal vise duplikat(tror det blir enklest for deg.)

Anonymous poster hash: 7d595...e1c
Skrevet

Hvilke instillinger er det du har gjort egentlig? :) Uansett, prøv å gå på kontrollpanel -> skjerm -> skjermoppløsning og velg der det står "vis" at du skal vise duplikat(tror det blir enklest for deg.)

Anonymous poster hash: 7d595...e1c [/acro

Jeg har tatt på duplikat, men likevel viser bildet alt for stort på tv'en kontra pcen. Får fortsatt ikke med hele bildet på TV.

Anonymous poster hash: 9132e...fc5

Skrevet

Problemet ligger vel i tv'en! Er annet format på pc'en enn tv'en som oftest ;-)

Skrevet

Ikke velg duplikat, velg HDMI "only" eller utvid skrivebord til "HDMI-Enhet" for deretter å "dra"/ flytte avspillervinduet over til TV'n.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...