Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1
Skrevet

Tar opp tråden fra en tidligere tråd.

Noen prøvd denne serien?

God?

Videoannonse
Annonse
Gjest Elenath
Skrevet

Jeg har akkurat kjøpt den. Bruker den når jeg skal ut i solen. Lukter ikke godt, men ser ut som om den virker.

Skrevet

Er det noe avansert hårfarge greier - eller er det en sånn "smør-på-løp-rett-ut". Er litt på jakt etter noe sånn "spray blond" sak for å få igjen honninghåret mitt - så derfor spør jeg.

Skrevet

Ja, ok, nå så jeg den andre tråden. :oops:

Spør om noe annet da: finnes denne i Norge?

Gjest Elenath
Skrevet

Spray blonde får du faktisk hos Cubus.

Det vi snakker om er både en sånn krem du er på jakt etter og shampo og balsam. Tror sheer blonde har noen OK kremer også.

Fudge Beach Bum Blonding

Gjest Elenath
Skrevet

Aner ikke om man får den i Norge, har bestilt fra LF jeg.

Gjest gjest1
Skrevet

Håret er ikke så glad i Spray Blonde. Mange har brent opp håret med den.

Den fra Fudge høres interessant ut. Er lys blond, men man kan aldri bli blond nok. :tunge1:

• 2 uker senere...
Gjest Lilleulv
Skrevet

Har dere fått prøvd nå da? Resultatet? Balenciaga, er din naturlige hårfarge så lys, eller har du bleika/farga/stripa det?

Gjest Elenath
Skrevet

Jeg bruker den bare når jeg skal være ute i solen hele adgen, det er da den virker.

(og det gjør den nok, for håret har blitt litt lysere)

Skrevet

Jeg brukte denne serien i fjor sommer, likte den godt! Jeg er lys blond fra før, men ville få håret "solbleket" litt raskere. Det fungerte bra, men skikkelig effekt fikk jeg ikke før jeg brukte den to uker i Hellas.. Da ble det stor forskjell!

Gjest gjest1
Skrevet

Det står i produktbeskrivelsen at det er mulig å bruke hårføner også. Noen som har prøvd? Er ikke så glad i å sitte i timesvis i solen.

Skrevet

Det funker med hårføner (varme hjelper), men er absolutt mest effektivt i solen i syden..! Bare pass på - håret har absolutt ikke godt av det. Jeg bruekr det ikke lenger. Har blitt skremt av frisøren, samt at jeg synes håret ble alt for gult av det.

Gjest gjest1
Skrevet

Ser at Lilleulv hadde et par spørsmål som jeg ikke har svart på. Som det kom fram har jeg ikke prøvd de ennå. Men jeg skal kjøpte dem snart. Mitt hår er lyst blondt naturlig.

Tror jeg skal ta sjansen å prøve selv om noen frisører fraråder det. Selger din frisør Fudge, MsFlorida? :wink:

Jeg har engang blitt frarådet å bruke Redken hos frisør da disse produktene visstnok ikke var gode. Denne frisøren solgte Wella....

Konklusjonen blir at når jeg skal sitte i solen blir det solblokk på huden og håret åpent for steking. Blir det gult avbrytes prosessen.

Gjest Lilleulv
Skrevet

Gult...? :-? Da ble jeg straks mer skeptisk...

Tar dere masse i hele håret, eller bare litt? Litt usikker på hvordan jeg skal ta det i...

Skrevet

Resultatet er kanskje avhengig av hvilken hårfarge man har fra før? Vet ikke, men jeg fikk ikke gult hår, men lysere. Prøvde også å bruke føner, det fungerte det og, men ble absolutt størst forskjell når jeg hadde vært mye i sola (helst i syden ja som MsFlorida skrev)! Jeg pleide å ta i ganske mye, vet ikke om det var nødvendig da. Kunne nok finne på å kjøpe det denne sommeren og jeg.

Gjest glamourgirl
Skrevet

Jeg vil på det sterkeste fraråde alt som heter vannstoffperoxyd i håret. Jeg brukte sprayblonde mye før, og selv om reasultatet ble fint en kortere stund, var det ikke langt fra at jeg fikk ødelagt hele håret, og måtte ha krisehjelp hos frisør!

Gjest Lilleulv
Skrevet

Nå har jeg fått prøvd beach blonde-serien min. Har vaska håret i 1 uke med sjampoen, men kan ikke si jeg merka så mye forandring av det...? Men i dag tok jeg litt av den kremen i håret, og gikk ut og la meg i sola. Da jeg kom inn noen timere seinere var jeg brun (og litt solbrent), og hadde fått utrolig mye lysere hår!! Så gøy!! :D Hadde egentlig ikke venta så mye effekt, men det ble kjempefint. Ser naturlig solbleika ut :P Meget fornøyd, nå kan jeg jo bare ta litt i etterveksten når det vokser ut min egen kjipe kommunegrå farge...

• 2 uker senere...
Gjest Lilleulv
Skrevet

Må man vaske håret med sjampoen sånn at det er vått når man tar i kremen og går ut i sola?

Skrevet

Den skal påføres i håndkletørt hår.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...