Gå til innhold

Fikk MacBook Pro til jul, hva må jeg laste ned/kjøpe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er helt fersk i Apple og MacBook sin verden, og trenger tips til programmer og apper jeg burde kjøpe/laste ned til maskinen min.

Den vil bli brukt i studier...

Hva med antivirus?

Anonymous poster hash: 23971...3a8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anbefaler microsoft office pakke for Mac om du skal bruke den i skolesammenheng. Har både excel og word. Ei venninne kjøpte en familiepakke med flere lisenser og solgte de. Det kan du spare på om du kjenner fler som har mac :)

Ellers kan jeg anbefale google chrome som nettleser. Ikke særlig fan av safari.

Skrevet

Microsoft office for Mac.

Anonymous poster hash: 949f3...592
Skrevet

Ville sjekket ut open office først siden den er gratis.

• Liker 1
Skrevet

Programmer jeg har lastet ned er VLC player :) Funker fint til å spille av filmer i god kvalitet. Grattis med ny Macbook! Kjøpte akkurat en selv :)

Skrevet

Lastet også ned Open Office på openoffice.org :) Syns det er helt ypperlig! 100% gratis

Skrevet

Jeg har ikke antivirus, og det har gått greit til nå, men jeg tviler ikke på at det vil bli mer og mer nødvendig etter hvert.

Støtter Microsoft Office - jeg liker ingen andre skriveprogrammer.
Chrome som nettleser er et must, VLC bør du laste ned hvis du har planer om å laste ned filmer eller serier. Spotify er et must for meg på både Mac og mobil :)

Ellers er det vel ingenting du ha, mye ligger allerede på datamaskinen. Du oppdager etter hvert hva du syns er nødvendig å ha, det finnes utrolig mange forskjellige apper og ting du kan laste ned.

Skrevet

Byword.

Er du fornøyd med dette programmet?

Jeg leker med tanken på å begynne å blogge, for jeg liker å skrive en del og ofte kommer ordene bare flommende ut av fingertuppene.

Hvordan virker dette programmet i forhold til skolebruk, oppgaver osv?

- TS

Skrevet

Er du fornøyd med dette programmet?

Jeg leker med tanken på å begynne å blogge, for jeg liker å skrive en del og ofte kommer ordene bare flommende ut av fingertuppene.

Hvordan virker dette programmet i forhold til skolebruk, oppgaver osv?

- TS

Elsker Byword. Og Jorge er superfenomenal.

Skrevet

Anbefaler også Microsoft Office :) Ellers har jeg lastet ned Chrome, Spotify, VLC og Skype.

Skrevet

Har hatt iMac og MacBook Pro i noen år nå uten antivirus og ikke møtt på problemer.

Gjest Blomst83
Skrevet

Har hatt iMac og MacBook Pro i noen år nå uten antivirus og ikke møtt på problemer.

Ikke jeg heller,og har heller aldri hørt om noen som har hatt det.

Skrevet

Jeg har et religiøst forhold til Macen min omtrent.

Gjest Blomst83
Skrevet

Jeg har et religiøst forhold til Macen min omtrent.

Du er ikke alene :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...