Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg må bare rose hun som jobber på La Lina opp i skyene. Jeg var der i dag for jeg trengte en ny bh og jeg fikk så utrolig god service og hjelp. Det viste seg jo at jeg har hatt feil bh hele tiden - for stor faktisk. Jeg gikk fra 80G til 70G, og en kunne jeg til og med ha i 70FF. Jeg ble så utrolig lettet, for er det noe som har plaget meg de siste årene så er det størrelsen på brystene mine, og særlig da det siste året. Hun ga meg til og med et kompliment, hun sa at jeg hadde faste bryster. :grinele:

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Kan noen være så snill og si meg hvor denne butikken ligger hen. klarer ikke å finne en god BH. Hvis det er denne på egetorget, så må jeg vite hvor den ligger i forhold til andre butikker, er elendig på gater.

Gjest Idril (ikke pålogget)
Skrevet

Den ligger i Waldemar Thranes gate 22 ved Sankt Hanshaugen

Gjest *Lisa* ikke pålogget
Skrevet

Stemmer mer enn gjerne i hyllesten til butikken, og spesielt hun som driver den.

Jeg oppdaget butikken for noen år siden, og lettelsen da jeg skjønte at det finnes undertøy som passer min kropp og samtidig ser bra ut var enorm!

Makan til flink, hyggelig og proff service finner jeg ingen andre steder. Jeg fikk ny bh-størrelse, ny holdning og ny selvfølelse på en gang!

... og de har små cup-størrelser også, så det er ikke bare for storbrystede :)

*Lisa*

Skrevet

Kunne ikke vært mer enig!

Jeg anbefaler dem til alle som gidder høre på :ler:

Det var den morsomste opplevelsen min i en undertøysforresting noen sinne da jeg var der. Så mye å velge mellom og så mye som så fint ut!!

Gjest glamourgirl
Skrevet

Jeg også anbefaler den til alle som vil høre på :ler:

Jeg har trasket rundt i byen her på leit etter skikkelige BHèr og ingen kunne hjelpe, så snublet jeg over la Lina, helt fantastisk. Fikk en helt annen selvtillit etter å ha blitt avspist med "ja du med sånn kropp bør jo helst kjøpe deg en forminskende BH, eller hm, med slik en byste bør du være glad du finner noe i det hele tatt...." Ikke la Lina nei, flotte damer der! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...