Gå til innhold

Tone fikk julegave til 50.000,-

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjæresten til Tone Damli spanderte en Rolex-klokke til verdi kr. 50.000,- til henne i julegave.

Fantastisk, og så utrolig romantisk og koselig :)

http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=10134439

Anonymous poster hash: 966f6...b46

Det er liksom så romlemantisk med så kostbar gave?? Det hadde ikke vært like romlemantisk hvis den hadde kostet 200kr altså???

• Liker 17
Skrevet

Synd at gaver blir målt i hvor kostbart det er. Jeg hadde nesten blitt litt lei meg om jeg fikk en rolex, bare fordi det er så altfor dyrt.

Anonymous poster hash: 635f4...ba4
  • Liker 10
Skrevet

Lurer på hva den tidligere forloveden som han ikke slo opp med, før etter at han ble tilsammens med Tone sier til Vg-oppslagene...

Anonymous poster hash: 3ccf2...af1
  • Liker 6
Skrevet

Ikke for å være et rasshull her, men er det ikke noe rart med hodet hans, det er da så smalt og samtidig så pløsete???

Tenkte det samme.

Men om han har råd til å svi av 50K på en klokke spiller neppe hodeformen så stor rolle lenger.

• Liker 3
Skrevet

Jeg prøvde hardt og lenge å føle en eller annen form for engasjement rundt dette, men jeg måtte gi opp. En mann har gitt sin kvinne en fin gave til jul, og hun er glad for gaven. De har det sikkert fint sammen, uten at jeg kan vite det sikkert. Det er ikke så nøye heller, siden jeg verken er Tone Damli Aaberge eller Markus Foss, men det er bare bra om de har det hyggelig.

Var det egentlig noe mer man skulle tenke rundt dette?

Anonymous poster hash: 6dc8e...f98
  • Liker 13
Skrevet

Tenkte det samme.

Men om han har råd til å svi av 50K på en klokke spiller neppe hodeformen så stor rolle lenger.

Kan si mye godt om Tone, men mannfolk har hun ikke peiling på.

• Liker 4
Skrevet

Lurer på hva den tidligere forloveden som han ikke slo opp med, før etter at han ble tilsammens med Tone sier til Vg-oppslagene...

Anonymous poster hash: 3ccf2...af1

Han gjorde ikke det før han var sikker på at han fikk Tone?? Å herre! :sjokkert:

Anonymous poster hash: 77a21...170

• Liker 3
Skrevet

50 000 for en klokke ? Vet ikke om det er romantisk eller bortkastet penger ? Å selvfølgelig må hun vise den til "verden", så hun kan skryte litt av den fine klokken sin . Har aldri likt Tone, og selv om jeg har råd til det så hadde jeg heller brukt pengene på noe fornuftig !

Anonymous poster hash: e30da...10c
  • Liker 4
Skrevet

Han gjorde ikke det før han var sikker på at han fikk Tone?? Å herre! :sjokkert:

Det stemmer faktisk.

• Liker 1
Skrevet

Kan si mye godt om Tone, men mannfolk har hun ikke peiling på.

Nei men det er hun dessverre ikke alene om...

• Liker 2
Skrevet

Det stemmer faktisk.

Hvem var det som egentlig brøt ut av det forholdet? Tone eller Aksel?

Skrevet

Er komisk at trådstarter syns dette er "romantisk".....

Tror det er for å skape en debatt, og ikke noe annet.

• Liker 4
Skrevet

Er komisk at trådstarter syns dette er "romantisk".....

Tror det er for å skape en debatt, og ikke noe annet.

Jeg ser ikke problemet egentlig.

Skrevet

Har alltid lurt på hvorfor folk som blir slått konkurs aldri er helt konkurs allikevel.

De er liksom bare "konkurs" når det kommer til stykket.

Anonymous poster hash: d9b45...385

• Liker 7
Skrevet

Jeg ser ikke problemet egentlig.

Ender opp med mange ufine kommentarer som egentlig er unødvendig. Baktanken tror jeg her er å skape en negativ debatt rundt Tone Damli noe jeg syns er unødvendig.

Skrevet

Ender opp med mange ufine kommentarer som egentlig er unødvendig. Baktanken tror jeg her er å skape en negativ debatt rundt Tone Damli noe jeg syns er unødvendig.

Tror ikke noen har noe problemer med Tone sånn egentlig, men det må være lov å kritisere henne alikevel. Det er mer enn bare litt sært å fortelle hvor mye en gave koster.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...