AnonymBruker Skrevet 25. desember 2013 #1 Skrevet 25. desember 2013 Hei! Enkelt og greit: Er det mulig å laste opp bilder uten at det blir synlig på tidslinjen/nyhetsoppdatering for andre? Trenger ikke den oppmerksomheten, selv om jeg likevel vil ha et par bilder oppe Ikke at det er noen stor sak, men hvis det går så er det supert :p Anonymous poster hash: 1a70a...ce2
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2013 #2 Skrevet 25. desember 2013 Du kan i hvert fall laste det opp og deretter gå inn på din egen profil (altså der navnet ditt står oppe til høyre i bildet), trykke på den pilen som kommer frem når du holder musepekeren ved bildet og velge å skjule det fra tidslinjen. Da blir det meg bekjent ikke synlig i nyhetsoppdateringen i mer enn de sekundene du bruker på den operasjonen. Alternativt kan du på forhånd gå inn i kontoinnstillingene, velge at kun du kan se bilder og så laste det opp før du igjen endrer innstillingene til at alle/venner av deg kan se bilder av deg. Jeg vet ikke med sikkerhet om de da dukker opp i nyhetsoppdateringen igjen, men du kan jo eventuelt vente et par dager med å endre innstillingene igjen for å hindre at det dukker opp øverst hos folk. Anonymous poster hash: 39171...205
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2013 #3 Skrevet 25. desember 2013 Takk for svar Da prøver vi det! God Jul =) Anonymous poster hash: 1a70a...ce2
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2013 #4 Skrevet 25. desember 2013 Takk for svar Da prøver vi det! God Jul =) Anonymous poster hash: 1a70a...ce2 Kan ikke garantere at det virker, men det er et par idéer fra meg, som den noe under gjennomsnittlig datakyndige mannen jeg er. Som du sier ingen stor sak, men det er verdt er forsøk. God jul, ja Anonymous poster hash: 39171...205
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2013 #5 Skrevet 25. desember 2013 Haha, yes, sir. Nå er det ikke noe krise at det vises, og uten å virke arrogant eller kjepphøy, så er jeg veldig lei maaasse samme kommentarer på hvert eneste bilde jeg laster opp Derfor hadde det vært kjekt om de kunne lastes opp litt i "skjul", for å styre unna de fleste kommentarene ;p Anonymous poster hash: 1a70a...ce2
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2013 #6 Skrevet 25. desember 2013 Haha, yes, sir. Nå er det ikke noe krise at det vises, og uten å virke arrogant eller kjepphøy, så er jeg veldig lei maaasse samme kommentarer på hvert eneste bilde jeg laster opp Derfor hadde det vært kjekt om de kunne lastes opp litt i "skjul", for å styre unna de fleste kommentarene ;p Anonymous poster hash: 1a70a...ce2 Forståelig! Du får prøve dette og se om det virker. Vi herremenn er hakket mindre utsatt for kommentarer enn dere, jeg tror det mest kommenterte bildet jeg har lagt ut er fra en fotballtur, så det har egentlig ikke vært noen problemstilling her. Men du får prøve Anonymous poster hash: 39171...205 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2013 #7 Skrevet 25. desember 2013 Haha, LIKE Anonymous poster hash: 1a70a...ce2 1
caroprins Skrevet 26. desember 2013 #8 Skrevet 26. desember 2013 Her kommef oppskriften. Gå inn på tidslinjen din. Velg bilde og album. Velg last opp bilder og hent de bildene du skal ha opp fra pc. Når alle bildene er på plass så vil du nede til venstre se at det står deles med. Her er en pilmeny og om du trykker på den så vil du få flere alternativer. Velg bare meg. Da er det kun du som ser de bildene. Om du vil dele de med noen få av vennene dine så velger du egendefinerte lister og derifra enkelt personer. Så skriver du bare inn navnene på dem du vil skal kunne se bildene i kolonnen : deles med: Og da er det bare de som får tilgang til bildene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå