AnonymBruker Skrevet 25. desember 2013 #1 Skrevet 25. desember 2013 Merket dette i kveld... Kommer en slags dryppelyd en plass i taket, virker som det kommer fra et hjørne. Huset er fra 2007 og taket skrår en vei. Kan absolutt ingenting om konstruksjoner osv., men hva gjør jeg nå?! Sikkert ikke mulig å få tak i noen 2. juledag. Regner kattunger her også.... Kan ikke se noen vannmerker/skader i taket/vegger. Hva er det som er mellom yttertaket og taket inne? Ja, jeg er helt grønn på dette området... Og veldig bekymret! Anonymous poster hash: dbad6...c38
Torden Skrevet 26. desember 2013 #2 Skrevet 26. desember 2013 Kommer du deg opp på loftet så prøv å se hvor vannet kommer fra. Vi har hatt lekkasje ved blekket rundt pipen ( gammelt hus). Enklere for håndverker om du vet hvor det kommer fra Få noen til å hjelpe deg 3. dag, om du ikke ønsker å plage noen i dag.
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2013 #3 Skrevet 26. desember 2013 Sikker på det ikke er utendørs? Jeg også hørt en sånn lyd hos oss, men kom til at det måtte være fra takrenna ute det dryppet.Anonymous poster hash: 66f7c...0f3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå