Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fryktelig glatt hår. Jeg har krøllet håret for 2 timer siden, og ser ikke antydning til krøllene nå lengre selv om jeg brukte en del hårspray. Dette er ikke noe nytt altså, men bare for å illustrere hvor glatt det er!

Bruker Blax-gummistrikk i håret, og gjør ellers ingenting med det siden null, niks og nada holder... Mousse forsvinner, spray forsvinner, krøller forsvinner. Saltvannsspray holder i et par timer, men forsvinner etterhvert det også.

Er det flere som meg som har noen gode tips til styling? Jeg gifter meg neste år, og hadde jo vært greit med en frisyre som holder den dagen i alle fall :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har samme problem, så jeg henger meg på her :)

Gjest BabyBlue
Skrevet

Samme problem. Løsning? Å skade det med enten kjemisk behandling eller varme for å få mer tekstur :P

Ingenting annet gjør noe.

Skrevet

Samme her, håer et glatt og flatt. Prøver å være forsiktig med balsamen, og å bruke volumsjampo. Dette hjelper litt. Føler også at å stripe håret hjelper. :)

Anonymous poster hash: 75dc4...3b3
Skrevet

Permanent eller bleking/striping av håret er det eneste som hjelper på håret mitt, selv om permanenten også sklir ut av og til.

Frisørene hater håret mitt fordi det er for "sunt", det er i følge dem det som gjør det så glatt.

Skrevet

håret*

Anonymous poster hash: 75dc4...3b3
Skrevet

Heldige dere er! krøller jeg håret så holder krøllene seg i flere dager uten stylingprodukter. Har veldig typisk norskt hår, litt tørt :/

Skrevet

Wool Shake fra Redken har hjulpet meg, bruker litt matt paste i hodebunnen først f.eks Matt and Messy av Loreal også sprayer jeg Woolshake i hendene og klemmer i krøllene. Den oppfører seg litt likt saltvann men gir mye mer volum. Brukes i tørt hår. Ikke så verst på pris heller. :)

http://www.shopping4net.com/no/Skjoennhet/For-henne/Haar/Styling/08-Wool-Shake.htm

Et annet tips er å kutte ut balsam, det gjør ofte håret bare enda mere glatt og flyete.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...