AnonymBruker Skrevet 25. desember 2013 #1 Skrevet 25. desember 2013 Har lest så mye dritt om blivakker.no, at de for eksempel kan ha falske produkter som overhode ikke er bra for huden.. Noen som vet noe? Har bestilt derfra en gang, men vurderer å bestille fra blush.no nå, har ikke lyst å risikere noe. Anonymous poster hash: e5712...155
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2013 #2 Skrevet 25. desember 2013 ville heller bestilt fra blivakker enn blush. Jeg har alltid vært fornøyd med blivakker. Anonymous poster hash: fb697...197 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2013 #3 Skrevet 25. desember 2013 Det har vært mye snakk om blush.no også Falske produkter osv. Men tror egentlig ingen av dem er så ille som folk skal ha det til. Anonymous poster hash: 9f5d7...fb5
Unia Skrevet 25. desember 2013 #4 Skrevet 25. desember 2013 Jeg har bestilt fra blivakker flere ganger, og har aldri opplevd noen av produktene som falske. Tror blush.no er verre. Var en venninne som bestilte derfra, og det tok over en mnd før hun fikk det hun skulle, og var bare styr. 1
Gjest Gjest Skrevet 25. desember 2013 #5 Skrevet 25. desember 2013 Har lest så mye dritt om blivakker.no, at de for eksempel kan ha falske produkter som overhode ikke er bra for huden.. Noen som vet noe? Har bestilt derfra en gang, men vurderer å bestille fra blush.no nå, har ikke lyst å risikere noe. Anonymous poster hash: e5712...155 Jeg er storfornøyd med Bli Vakker. De 4-6 årene jeg har brukt dem så har de alltid sendt meg prima varer. 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2013 #6 Skrevet 26. desember 2013 Både blivakker.no og blush.no er helt trygge butikker. Kan ikke skjønne annet enn at noen setter ut falske rykter. Har bestilt fra begge to i årevis og alltid fått ekte varer. Anonymous poster hash: 73576...666 1
Adhara Skrevet 26. desember 2013 #7 Skrevet 26. desember 2013 Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg aldri har fått falske eller utgåtte produkter fra både Blush og Blivakker, og jeg har handlet MYE fra begge plassene. Tror de ryktene er litt overdrevet egentlig 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå