Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I høst har jeg funnet tre lange hårstrå i min mann sin bil ved forskjellige anledninger. Når jeg spurte han sa han ingen kvinne har sittet i bilen hans.Han tok æresord på det.på den tiden jobbet han mye på natten.

Og for 3dager siden fant jeg en penn i dørlomma til sete foran,som ikke kunne ha tilhørt han det sto"pedagogi studentene"når jeg spørr han ble han veldig veldig sint og sier at jeg må ikke spørre om slikt må ha tillit til han og da sa jeg at jeg vil kun ha en logisk svar.han sa mye tull feks.spør pennen, ,spør deg selv kanskje den er din du låner jo også bilen.Jeg prøvde å roe han ned sa jeg er ikke ute etter deg ville bare vite det bare.Han sier han vet ikke.I ettertid prøvde han mye for at jeg skal tro på han at han vet ikke kanskje en venn har mistet det.

Nå har jeg hatt en klump av tristhet og gråt og uvisthet i halsen og magen min.jeg elsker min mann.Men samtidig har jeg problemer å gi han tillit pga mye løgn fra hans side i begynnelsen av forholdet ikke at han rota med andre damer men da holdt han ikke avtaler og såret meg mye med ordene sine.Han har skjerpet seg mye.Har blitt grei å leve med, men i det siste har han vist lite intresse i meg vil sjelden ha sex, gir meg ingen komplimenter.jeg kan gå naken foran han reagerer han ikke.jeg trodde han sliter økonomisk derfor han er slik.men når jeg finner ting i bilen hans og sammenlingner med responsen hans får jeg rett og slett klump i magen.

Hva tror dere? Er det sikre tegn for at han har noe på gang? Og sist men ikke minst hadde han barbert ballene sine for 1dag i forveien.Han viste frem til meg og sa han hadde gjort det for meg.men nå vet jeg ikke hvem han hadde gjort det for.jeg vet at hans venn satt i bilen hans og de to hjalp en annen venn med å flytte kontoret hans.mrn jeg vet rett og slett ikke.jeg vil så gjerne ha det bra med mannen min.Jeg cjør alt riktig for at han skal være fornøyd med meg men jeg har alltid hatt dårlig selvtillit men nå føler jeg meg styggere og dummere. Han lurer meg mens jeg tror på han s kjærlighet.

Anonymous poster hash: 34b19...e2e

Skrevet

Jeg tror du må slappe av litt og vise ham tillit... En fremmed kulepenn i bilen behøver da ikke å bety at han er utro! Jeg tror kanskje han blir irritert fordi du hele tiden mistenker ham for å være utro. Det hadde nok jeg blitt og, hadde noen brukt hver minste litt ting til å mistenke meg for å være utro.

La ham være litt i fred, og konsentrer deg mer om deg selv. Prøv å stole på ham, og prøv å bli litt mer glad i deg selv, virker som du har et dårlig selvbilde.

Anonymous poster hash: b5c73...9f5
Skrevet

I høst har jeg funnet tre lange hårstrå i min mann sin bil ved forskjellige anledninger.

Og for 3dager siden fant jeg en penn i dørlomma til sete foran,som ikke kunne ha tilhørt han det sto"pedagogi studentene"

Hårstrå kan ha festet seg på han ved en tilfeldighet, og ramlet av i bilen. F.eks om han har vært på butikken og stått forran/bak en dame med langt hår.

Og en penn er ikke et tegn på at han er utro. Vi har penner fra de merkeligste steder, altså steder ingen av oss har vært på, men likevel har ingen av oss vært utro.

Anonymous poster hash: e871f...5a3

Skrevet

Har du hørt om kvinners magefølelse ? den stemmer som regel, man må bare ha bevis... ikke snakk om det, oppfør deg som vanlig, lat som om problemet er ute av verden.. men etterforsk grundig... når du er heeeelt sikker på at han er utro, helst med håndfast bevis, så konfronterer du han og bli helst kvitt han i samma slengen..

viser det seg at han er bare ærlig og trofast så kan du lene deg bakover og smile og være stolt av han og av deg selv.

Anonymous poster hash: 044c7...22c
  • Liker 3
Skrevet

Ts her. Hvordan skal jeg finne bevisene? Skal jeg avlytte bilen hans? Telefonen hans?

Skrevet

Har du hørt om kvinners magefølelse ? den stemmer som regel, man må bare ha bevis... ikke snakk om det, oppfør deg som vanlig, lat som om problemet er ute av verden.. men etterforsk grundig... når du er heeeelt sikker på at han er utro, helst med håndfast bevis, så konfronterer du han og bli helst kvitt han i samma slengen..

viser det seg at han er bare ærlig og trofast så kan du lene deg bakover og smile og være stolt av han og av deg selv.

Skremmende lesning. Uavhengig av kjønn, altså. Hvis du skal "etterforske grundig" og ikke gi deg før du er "helt sikker på at han er utro", men det likevel viser seg at han er ærlig og trofast, da skal du ikke lene seg tilbake og være stolt av deg selv. Da skal du skamme deg. Dette med kvinners magefølelse er også bare en myte. Magefølelser kan det godt være noe i, og man kan trives med å følge dem, men før man iverksetter større tiltak bør man helst ha noe mer enn en magefølelse og noen hårstrå.

Og nei, TS, du skal selvsagt ikke avlytte bilen eller telefonen hans. Du kan gjerne være obs på endringer i oppførsel, fremmedlegemer i bilen og følge litt med på hva han bedriver, men du skal ikke gå til storstilt etterforskning basert på et hårstrå (jeg finner bøttevis med hårstrå hjemme hos meg selv som jeg ikke aner hvor kommer fra) eller en forlagt penn.

Anonymous poster hash: da026...221

• Liker 1
Skrevet

Ok jeg skjønner men jeg er så redd for å bli såret har blitt bedratt før har sett faren min bedra moren min broren min bedra kona si.I hodet mitt er alle menn slike selvom jeg ønsker det ikke slik.

Skrevet

Ok jeg skjønner men jeg er så redd for å bli såret har blitt bedratt før har sett faren min bedra moren min broren min bedra kona si.I hodet mitt er alle menn slike selvom jeg ønsker det ikke slik.

Det kan jeg forstå. Jeg skjønner uroen, men jeg tror dette er snakk om en fjær som blir til fem høns. Og du, mange av oss menn er aldri utro. Jeg har sett mange kvinner som har vært utro mot sine menn opp gjennom, og jeg har blitt bedratt av eksdamer. Selv har jeg vært helt trofast hele livet. Forekomsten av utroskap er ganske lik hos menn og kvinner, det viser statistikken.

Jeg oppdager også ukjente hår hjemme hos meg selv. Jeg vet ikke om det er forloveden min eller jeg selv som har brakt dem med hjem, men jeg mistenker henne ikke for noe og vet at jeg selv ikke har vært utro noen gang. Mennesker mister ca. 100 hår hver dag, og man møter en del mennesker i løpet av en arbeidsdag.

Så er det også et psykologisk fenomen som heter "confirmation bias". Når vi mennesker først får en idé, da låser vi oss til den og søker all mulig informasjon for å understøtte det vi tror. Du gjør det, jeg gjør det, alle gjør det. Vi liker neppe å innrømme det. Men når du først bærer på en uro og usikkerhet, da er det helt naturlig at du tolker alle endringer og trekk i hans oppførsel i en retning som underbygger den uroen og den usikkerheten. Jeg ville nok gjort det samme.

Det sagt: Jeg ser du sier at han har løyet en del før. Det er naturlig at du tenker som du gjør, og jeg kan ikke med sikkerhet vite hva som faktisk har skjedd her. Det jeg kan si er at de små tegnene du ser (som at en penn og noen hårstrå havner på klær eller i bilen) også er ting som skjer helt trofaste folk støtt og stadig. Jeg kan ikke, og vil ikke, blindt frikjenne mannen din. Men dette kan også være helt uskyldig.

Anonymous poster hash: da026...221

• Liker 2
Gjest Lille-pus
Skrevet

Husk nå bare at "what you look for is what you find", med andre ord; har du lagt fasiten i ditt eget hode og leter du etter bevis for at han er utro, så vil alt du ser, alt du hører, alt han gjør eller ikke gjør bli tolket som bevis på at han er utro.

Vær oppmerksom på det før du setter igang med noen som helst slags undersøkelser.

Skrevet

Du kan jo selvsagt leke detektiv, det meste kan man finne ut av hvis man bare går inn for det. Samtidig tror jeg at noe blir ødelagt i det øyeblikket man begynner å snoke, så selv om du ikke finner noe er tilliten så svekket at du faktisk gikk til det skrittet.

Men jeg er av dem som tror at en guffen følelse som regel har rot i et eller annet snusk, og at det kan være like greit å finne ut av det. Så vet du, iallefall.

Skrevet

Spør heller deg selv om du vil være i et forhold uten tillit.

Anonymous poster hash: 8cfe9...33c
Skrevet

Tusentakk for alle svarene.

Skrevet

Stolt av seg selv etter å "etterforsket" sin kjære. Hadde jeg tatt meg selv i å gjøre noe slikt hadde jeg vært alt annet enn stolt over meg selv.

TS:

Det er ett hårstrå i bilen og en kulepenn. Jeg skjønner godt han blir irritert på deg for at du maser på ham over slike tulle ting, må jo føle seg helt fanget. Du skriver at du gjør alt riktig, men du gjør jo ikke det når du avhører ham for bagateller.

Du sier også at han hjalp en kompis å flytte kontoret sitt. Det er jo normalt å tenke at en kulepenn kan ha kommet i fra kontoret og blitt liggende igjen etter flyttingen, eller at den kanskje har lagt der så lenge at en ikke husker hvor den kommer i fra. Fant du denne ved en tilfeldighet eller fant du den når du gjennomsøkte bilen etter flere hårstrå?

Skrevet

Både hårstråene og pennen var tilfeldige funn.

Skrevet

Sjekk mobilen hans og evt. facebooken hans dersom han har det. Kan være du finner noe der

Anonymous poster hash: ee708...be8
Annonse
Skrevet

Sjekk mobilen hans og evt. facebooken hans dersom han har det. Kan være du finner noe der

Anonymous poster hash: ee708...be8

Neinei, du må fremprovosere en hendelse, - først da kan du vite sikkert!

Skrevet

Minner meg om min samboer. Hun drev å beskyldte meg for utroskap fordi hun mente passasjerstolen var endret på siden sist hun hadde sittet på. En annen gang fant hun et blondt hår jeg ikke kunne forklare. Holdt på å bli gal av disse grunnløse beskyldningene. Skulle ønsket jeg var utro slik at kjeftingen var verdt det.

Anonymous poster hash: b807b...6d7

• Liker 1
Skrevet

Minner meg om min samboer. Hun drev å beskyldte meg for utroskap fordi hun mente passasjerstolen var endret på siden sist hun hadde sittet på. En annen gang fant hun et blondt hår jeg ikke kunne forklare. Holdt på å bli gal av disse grunnløse beskyldningene. Skulle ønsket jeg var utro slik at kjeftingen var verdt det.

Anonymous poster hash: b807b...6d7

Mest sannsynlig var hun utro.

Skrevet

Mest sannsynlig var hun utro.

Tenkte jeg også.

Jo mer desperat og grunnløse beskyldninger som kommer, jo mer sannsynlig er det at de har vært utro selv, og dermed er livredd for at partneren har gjort det samme.

TS:

Ikke sjekk facebook eller mobil, det er ekstremt respektløst. Det kan være samtaler han har der med venner som er private som du ikke har noe med, og derfor bør du også holde deg langt unna. Synes det er helt idiotiske råd som kommer her. Så snart du går over den grensen med å snoke i din samboer sitt privatliv så er det gjort. Da kommer du til å fortsette med det, og da er det heller ingen tillit igjen i forholdet deres og det går kun en vei etter det.

Gjest Gresshoppesang
Skrevet

Jeg finner fremmede hårstrå både i bilen og andre steder. Det verste er at jeg ikke HAR noen mann.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...