AnonymBruker Skrevet 25. desember 2013 #1 Skrevet 25. desember 2013 Jeg lurer på: hvis mannen er utro. Gjør det vondest om dama er vakker eller om hun er mindre pen? For min del ville det vært verst om hun var vakker, men uansett ville det vært helt forferdelig. Anonymous poster hash: ad538...938
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2013 #2 Skrevet 25. desember 2013 Verst om dama var mindre pen/stygg, for da hadde jeg lurt på hvorfor han valgte henne. "Var han forelsket?" "Ville han ta hva som helst bortsett fra meg?". Hadde dama vært vakker ville jeg forstått det på en annen måte. Seksuell tiltrekning. Anonymous poster hash: 4ed50...3d5 4
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2013 #3 Skrevet 25. desember 2013 ville vært verst om hun var veldig pen! Men er egentlig like jævlig. Anonymous poster hash: 861ed...23a
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2013 #4 Skrevet 25. desember 2013 Har aldri opplevd utroskap selv. Men min teori er at det sikkert føles verst om den partneren er utro med enten er helt lik deg på alle måter, eller totalt ulik.... Men tenker også at det man ikke vet, har man ikke vondt av. Anonymous poster hash: c6828...6d3
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2013 #5 Skrevet 25. desember 2013 Hadde vært verst hvis hun var veldig pen. Hvis jeg er penere er det lettere å tenke på det som ble gjort som en tabbe fra hans side. Anonymous poster hash: dd085...b72
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2013 #6 Skrevet 25. desember 2013 Utseendet hennes har ingenting å si. Er hun normal vil jeg sannsynligvis uansett obsesse totalt over henne og synes hun er superpen. Uansett vil jeg aldri se ut som henne, og derfor blir alt hun har som ikke jeg har forklaringen på at han var utro, selv om forklaringen kan være så enkel som at hun var en tilfeldig frivillig. Anonymous poster hash: 1ef07...1e1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2013 #7 Skrevet 25. desember 2013 Jeg tror en kvinne som er bedratt blir "besatt" av vedkommende uansett. Enten ved å trashe henne og finne feil ved utseendet dersom hun er pen, eller ved å tenke "hva i helvete har hun" dersom hun er mindre pen. Det kommer vel også an på hva hennes holdning er. Er de gift og hun vil fortsette ekteskapet så er det vel ekstra vanskelig dersom det er en yngre og veldig vakker jente. Man føler seg utilstrekkelig. Anonymous poster hash: 514a9...094 3
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2013 #8 Skrevet 25. desember 2013 Jeg var både eldre og rundere enn hans blonde, unge, slanke (eks)kone, og det gjorde det helt tydelig enda verre for henne å svelge at han gikk fra henne for meg. Anonymous poster hash: 40bc9...a14 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2013 #9 Skrevet 25. desember 2013 Jeg var både eldre og rundere enn hans blonde, unge, slanke (eks)kone, og det gjorde det helt tydelig enda verre for henne å svelge at han gikk fra henne for meg. Anonymous poster hash: 40bc9...a14 Tror du, ja. Kanskje hadde det vært like ille for henne hvis du hadde vært yngre og penere enn henne. Hun hadde bare tillagt de vonde følelsene noe annet. Anonymous poster hash: 1ef07...1e1 1
Gjest Gjest Skrevet 25. desember 2013 #10 Skrevet 25. desember 2013 Jeg var både eldre og rundere enn hans blonde, unge, slanke (eks)kone, og det gjorde det helt tydelig enda verre for henne å svelge at han gikk fra henne for meg. Anonymous poster hash: 40bc9...a14 Du drev og pulte på en opptatt fyr??? Du vet det ender med utroskap når det begynner med utroskap, sant? 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2013 #11 Skrevet 25. desember 2013 Du drev og pulte på en opptatt fyr??? Du vet det ender med utroskap når det begynner med utroskap, sant? Hvorfor må det absolutt være sånn? Jeg har vært utro mot exer, men han nåværende vet jeg at jeg aldri vil gjøre det mot fordi jeg kjenner på følelser jeg aldri har følt før, jeg blir sjalu og alt jeg vil er å være hans og at han skal være min. Helt annet enn med andre exer. Anonymous poster hash: dd085...b72
Gjest Gjest Skrevet 25. desember 2013 #12 Skrevet 25. desember 2013 Hvorfor må det absolutt være sånn? Jeg har vært utro mot exer, men han nåværende vet jeg at jeg aldri vil gjøre det mot fordi jeg kjenner på følelser jeg aldri har følt før, jeg blir sjalu og alt jeg vil er å være hans og at han skal være min. Helt annet enn med andre exer.Anonymous poster hash: dd085...b72 Kanskje ikke du vil være utro nei...
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2013 #13 Skrevet 25. desember 2013 Kanskje ikke du vil være utro nei... Jeg har fri vilje og kommer ikke til å være det. Kjæresten min har aldri vært utro før, så tviler på at han begynner med det nå. Anonymous poster hash: dd085...b72
Gjest Gjest Skrevet 25. desember 2013 #14 Skrevet 25. desember 2013 Jeg har fri vilje og kommer ikke til å være det. Kjæresten min har aldri vært utro før, så tviler på at han begynner med det nå.Anonymous poster hash: dd085...b72 Han krysset en grense og neste gang blir det enklere. 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2013 #15 Skrevet 25. desember 2013 Han hadde ikke kjæreste. Det var jeg som hadde kjæreste og var utro med han, så forlot jeg exen for å bli sammen med han. Grensen han har krysset er å ha sex med en opptatt jente når han selv var singel, det er noe helt annet å være utro mot en kjæreste. Anonymous poster hash: dd085...b72 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2013 #16 Skrevet 25. desember 2013 Du drev og pulte på en opptatt fyr??? Du vet det ender med utroskap når det begynner med utroskap, sant? Det er en myte, og ikke noe som nødvendigvis stemmer nei. Anonymous poster hash: c6828...6d3
Gjest Gjest Skrevet 25. desember 2013 #17 Skrevet 25. desember 2013 Det er en myte, og ikke noe som nødvendigvis stemmer nei. Anonymous poster hash: c6828...6d3 Ut fra min observasjon stemmer myten godt.
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2013 #18 Skrevet 25. desember 2013 Det er en myte, og ikke noe som nødvendigvis stemmer nei. Anonymous poster hash: c6828...6d3 Korrekt. Menn som er utro har derimot større tilbøyelighet for å være utro igjen enn kvinner. Kvinner som er utro er som regel "ferdige" med partneren når de går og er ikke mer tilbøyelige for å være utro senere. Menn som er utro kan gjøre det selv om de er fornøyd i parforholdet og utroskapen er ofte et uttrykk for behov for seksuell variasjon og/eller falle for fristelser. Anonymous poster hash: 514a9...094
Gjest TheRighteous Skrevet 25. desember 2013 #19 Skrevet 25. desember 2013 Korrekt. Menn som er utro har derimot større tilbøyelighet for å være utro igjen enn kvinner. Kvinner som er utro er som regel "ferdige" med partneren når de går og er ikke mer tilbøyelige for å være utro senere. Menn som er utro kan gjøre det selv om de er fornøyd i parforholdet og utroskapen er ofte et uttrykk for behov for seksuell variasjon og/eller falle for fristelser. Anonymous poster hash: 514a9...094 Hvordan vet du det?
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2013 #20 Skrevet 25. desember 2013 Hvordan vet du det? Diverse litteratur. "Polygami" er for menn det "hypergami" er for kvinner. Menn vil ha flere partnere, kvinner vil ha best mulig partner. Menn er jevnt over (på verdensbasis) mer utro og når kvinner først er det, er det fordi de (etter eget inntrykk) "bytter opp". Anonymous poster hash: 514a9...094
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå