AnonymBruker Skrevet 25. desember 2013 #1 Skrevet 25. desember 2013 Hei! Vi er faddere til en liten jente på 3 år. Vi bor på andre siden av landet, men har kontakt med foreldrene via telefon/sms/fb osv. med jevne mellomrom. Hvor mye anser dere det er "normalt" å ha kontakt med fadderbarn og deres familier? Ikke misforstå, vi er såklart kjempegode venner! Men hva er liksom "forventet" av oss som faddere? Besøk, gaver osv... Anonymous poster hash: 6cfa4...efa
Millimani Skrevet 25. desember 2013 #2 Skrevet 25. desember 2013 Gi gaver til jul og bursdag iallfall Vær stolte og glade for at dere er faddere
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2013 #3 Skrevet 25. desember 2013 Før jeg ble skuffet hadde jeg forventet at fadderen kom innom oss de gangene hun var i nærheten (mindre enn en times kjøring fra der hun var, hun bor egentlig mye lengre borte fra oss). Jeg hadde også forventet meg at hun spurte noe mer om hvordan det går med barnet. Etter diverse skuffelser (hun er ikke i slekta vår) har jeg blitt glad for at barnet vårt har fått en liten oppmerksomhet til 1 av ca. 8-12 anledninger. (Utenom dåpen, altså). Anonymous poster hash: 5b5d1...30a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå