AnonymBruker Skrevet 25. desember 2013 #1 Skrevet 25. desember 2013 Trodde vi var begynt å bli seriøse, har datet over lang tid. Fikk ikke et kort heller. Ingenting. Og jeg ser han ikke ila hele julen. :-/ Merker at jeg ble litt skuffet, selv om man selvfølgelig ikke skal forvente noe heller men... Betyr vel at han ikke tenker at det er noe spesielt mellom oss. Kjipt... æsj. :-( Anonymous poster hash: 64190...c38
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2013 #2 Skrevet 25. desember 2013 Fa du gave til han da?Anonymous poster hash: 74887...a8b 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2013 #3 Skrevet 25. desember 2013 Fa du gave til han da?Anonymous poster hash: 74887...a8b GA du gave til han da?Anonymous poster hash: 74887...a8b
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2013 #4 Skrevet 25. desember 2013 Fa du gave til han da?Anonymous poster hash: 74887...a8b Ja. Anonymous poster hash: 64190...c38 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2013 #5 Skrevet 25. desember 2013 Hvor lenge har dere datet hverandre? Det er jo ganske relevant her. Forskjell på en du har vært sammen med hver dag i 3 mnd og en du har datet litt i 1 mnd. Og har dere tatt samtalen enda? Anonymous poster hash: adb00...a90
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2013 #6 Skrevet 25. desember 2013 Hva gav du? Anonymous poster hash: 91607...020
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2013 #7 Skrevet 25. desember 2013 Hvor lenge har dere datet hverandre? Det er jo ganske relevant her. Forskjell på en du har vært sammen med hver dag i 3 mnd og en du har datet litt i 1 mnd. Og har dere tatt samtalen enda? Anonymous poster hash: adb00...a90 Bor ikke i samme by, men vi er eksklusive ja, det har vi pratet om. Vi ser hverandre ikke hver dag nei, men vi har datet det siste året... og det at vi ikke er i samme by, gjør jo at "de små tingene" betyr ganske mye mer (for meg i hvert fall). Jaja. Ble skuffet i hvert fall. Kanskje det er teit av meg. Hadde blitt glad bare for et lite kort også. Er ikke tingen, men tanken.... Anonymous poster hash: 64190...c38
Lea2 Skrevet 25. desember 2013 #8 Skrevet 25. desember 2013 Ettersom dere ikke er sammen i juien, så kan det jo hende at han har en ting til deg etter jul også. Ellers kan det hende at han ikke er en sånn som gir gaver annet enn til de han feirer jul sammen med (evt bare familie). Jeg og kjæresten bytter ikke gaver pga avstand. Bedre å spare tid og penger og legge det i flybilletter. Kanskje dere burde avklart det på forhånd? F.eks ved å spørre ham før jul hva han ønsker seg?
Jade Skrevet 25. desember 2013 #9 Skrevet 25. desember 2013 Har du overrukket gaven personlig? Hva sa han i såfall da? Har han hatt muligheten til å skynde seg å kjøpe gave til deg etter at han fikk fra deg? Kan det hende at han ikke trodde dere skulle bytte gaver? At han ikke pleier slikt så tidlig?
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2013 #10 Skrevet 25. desember 2013 Har du overrukket gaven personlig? Hva sa han i såfall da? Har han hatt muligheten til å skynde seg å kjøpe gave til deg etter at han fikk fra deg? Kan det hende at han ikke trodde dere skulle bytte gaver? At han ikke pleier slikt så tidlig? Nei, jeg sendte den. Og er ikke at jeg vil ha noe fordi jeg gav han noe... jeg ville bare at han skulle ha tenkt på meg. Æsj. Føler meg skikkelig dum nå. Anonymous poster hash: 64190...c38
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 25. desember 2013 #11 Skrevet 25. desember 2013 Har kjent han i mange år, og vært litt av og på. Men datet det siste året. Tenkte nesten det var mer enn dating da.... Anonymous poster hash: 64190...c38 På tide å ta Kjærestepraten med ham da! Lykke til!
Sool Skrevet 25. desember 2013 #12 Skrevet 25. desember 2013 (endret) Quote og svar slettet pga utestengt bruker. Daenerys, mod. Jeg hadde også blitt skuffet, og er absolutt som du sier - Ett lite kort hadde holdt. Bare en liten tanke. Så hadde nok begynt å gruble jeg også, men jeg syns du skal ta en liten prat med han . Ikke angående gaven, men om forpliktelser dere imellom. Så du burde ikke dytte han vekk helt ennå muligens men prøve å gi det en liten sjanse. Mulig han kanskje trodde at dere ikke skulle gi gaver eller eventuelt andre ting :-) Å nei du er absolutt ikke DUM . Endret 25. desember 2013 av Daenerys 1
Gjest Seajewel Skrevet 25. desember 2013 #13 Skrevet 25. desember 2013 Får håpe han gir deg noe når dere treffes etter jul da. Kanskje han har en overraskelse på lur... Eller ikke. Sært av han.
Jade Skrevet 25. desember 2013 #14 Skrevet 25. desember 2013 Nei, jeg sendte den. Og er ikke at jeg vil ha noe fordi jeg gav han noe... jeg ville bare at han skulle ha tenkt på meg. Æsj. Føler meg skikkelig dum nå. Anonymous poster hash: 64190...c38 Da er det bare en misforståelse Gaver er best om man avtaler på forhånd første gangen. Ellers kan det fort bli pinlig.
Gjest Daenerys Skrevet 25. desember 2013 #15 Skrevet 25. desember 2013 Tråden er ryddet for innlegg skrevet av utestengt bruker, samt svar til dette. Daenerys, mod.
Gjest Awzm me Skrevet 26. desember 2013 #16 Skrevet 26. desember 2013 Om dere ikke snakket om gaver i tiden før jul osv kan det hende han tenkte dere ikke skulle gi gave da?
plix Skrevet 26. desember 2013 #17 Skrevet 26. desember 2013 Jeg tenkte også på det som har blitt nevnt- dere treffes over jula og kaaaanskje har han noe til deg.. Utover det: "typisk" mannfolk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå