Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ei jente på 23 år som hR vært sammen med min samboer i 6år,så siden jeg var ganske ung.

Vi lever nå ett voksent liv,samboer har 100% fast jobb og jeg i ett vikariat på 80%.

Vi eier ett stort fint hus sammen og har hver vår bil,vi har alt vi trenger og er veldig glad i hverandre.

Jeg har nå i flere år ønsket meg barn,å er nå redd for at jeg er gravid med min samboer,egentlig burde jeg være glad for dette å en ny begynnelse på livet vårt ..

Men istede er jeg livredd,jeg veier litt for mye noe som plager meg(80kg) noe jeg håpet å ta av meg før jeg skulle bli gravid ..

Å nå for 2 helger siden var jeg ute på byen med noen venninner å der møtte jeg en gutt jeg før alltid pleide å møte på byen å flørte med,han er kjempe kjekk!!

Han flørtet som alltid og visst meg masse interesse,jeg avviste han men det endte med ett enkelt uskyld kyss,men jeg greier ikke slutte å tenke på han .. Vi har sendt noen enkle meldinger i ettertid å han håper å møte meg ute igjen!

Men tenk om jeg er gravid,å aldri vil ha muligheten til å møte noen annen igjen..

Tenk om jeg aldri mister de ekstra kiloene etter ett barn ..

Jeg er så redd og usikker!!! Har noen opplevd det samme,noe å dele med meg?

Jeg elsker virkelig min samboer

Anonymous poster hash: 2139f...4e8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du var 17 da du møtte samboeren din og møtte nettopp en fyr du "alltid" flørtet med på byen? What?

Vektgreiene er det minste problemet her. Man kan alltid få tilbake sin gamle vekt etter svangerskap hvis man jobber hardt nok og ikke lider av en kronisk sykdom som står i veien for dette, noe som heldigvis er lite sannsynlig for de fleste av oss.

Anonymous poster hash: 44568...a48
Skrevet

Det heter kvartlivskrise når man er 23 ;)

Ta en graviditetstest før du gjør noe annet.

• Liker 1
Skrevet

Jeg møtte han på byen før jeg møtte min samboer,det har alltid vært en uskyld flørt når vi en sjelden gang møttes på byen.

Skal sies at når jeg møtte han nå at jeg ikke hadde møtt på han på 2 år ..

Skrevet

Det høres ikke ut som om du ønsker deg barn med hele deg enda.

Du er 23 år og har masse tid. Barn haster det ikke med.

• Liker 1
Skrevet

Tror du har misforstått, du har ikke midtlivskrise, du er bare drittsekk som er utro.

• Liker 2
Skrevet

Utro? Ett uskyld kyss gjør meg til en utro drittsekk?

Skrevet

Nå overdriver du vel litt mye her !!!

Ett kyss har jeg og min samboer aldri sett på som utroskap ..

Det er ikke alle som får 100% jobb,derfor greier jeg meg fint med 80% å er strålende fornøyd med det :)

Skrevet

Uskyldig kyss my ass, men om du ikke tror det var utroskap så vis typen din denne tråden da. Sjekk om han synes det er greit at dama flørter med en fyr hun synes er så kjekk, dere kysser, du klarer ikke slutte å tenke på fyren, dere smser hvor han skriver han har lyst til å møtes igjen(du liker det gjør du ikke?).

• Liker 2
Skrevet

Er det noen som har erfaringer,jeg er bare usikker på hele livet å hv jeg skal gjøre angående graviditeten

Skrevet

Uskyldig kyss my ass, men om du ikke tror det var utroskap så vis typen din denne tråden da. Sjekk om han synes det er greit at dama flørter med en fyr hun synes er så kjekk, dere kysser, du klarer ikke slutte å tenke på fyren, dere smser hvor han skriver han har lyst til å møtes igjen(du liker det gjør du ikke?).

Ja,jeg liker det .....

Hvem vil ikke etter så mange år i ett forhold like noe oppmerksomhet fra en gutt,etter så mange år få vite at man fortsatt er noe attraktiv,er det så galt å like det å få oppmerksomhet?

Jeg ville aldri gått videre med noen andre,ei kysset noen andre igjen..

Dette var kun en gang når jeg hadde drukket alt for mye,å det var verdens mest uskyldige kyss!

Jeg elsker min samboer og kommer aldri til å gå fra han,men dette med barn skremmer meg

Skrevet

Ja,jeg liker det .....

Hvem vil ikke etter så mange år i ett forhold like noe oppmerksomhet fra en gutt,etter så mange år få vite at man fortsatt er noe attraktiv,er det så galt å like det å få oppmerksomhet?

Jeg ville aldri gått videre med noen andre,ei kysset noen andre igjen..

Dette var kun en gang når jeg hadde drukket alt for mye,å det var verdens mest uskyldige kyss!

Jeg elsker min samboer og kommer aldri til å gå fra han,men dette med barn skremmer meg

Bare la mannen være i fred, du får ikke bedre enn han så -

1. Forlat den stakkars samboeren din.

2. Slank deg

3. Det var utroskap

Anonymous poster hash: f614a...5a5

• Liker 3
Skrevet

Den er grei,hører på dine råd

Gjest Daenerys
Skrevet

Tråden er ryddet for innlegg skrevet av utestengt bruker.

Daenerys, mod.

Skrevet

Jeg er ei jente på 23 år som hR vært sammen med min samboer i 6år,så siden jeg var ganske ung.

Vi lever nå ett voksent liv,samboer har 100% fast jobb og jeg i ett vikariat på 80%.

Vi eier ett stort fint hus sammen og har hver vår bil,vi har alt vi trenger og er veldig glad i hverandre.

Jeg har nå i flere år ønsket meg barn,å er nå redd for at jeg er gravid med min samboer,egentlig burde jeg være glad for dette å en ny begynnelse på livet vårt ..

Men istede er jeg livredd,jeg veier litt for mye noe som plager meg(80kg) noe jeg håpet å ta av meg før jeg skulle bli gravid ..

Å nå for 2 helger siden var jeg ute på byen med noen venninner å der møtte jeg en gutt jeg før alltid pleide å møte på byen å flørte med,han er kjempe kjekk!!

Han flørtet som alltid og visst meg masse interesse,jeg avviste han men det endte med ett enkelt uskyld kyss,men jeg greier ikke slutte å tenke på han .. Vi har sendt noen enkle meldinger i ettertid å han håper å møte meg ute igjen!

Men tenk om jeg er gravid,å aldri vil ha muligheten til å møte noen annen igjen..

Du høres ikke stabil ut du heller.

• Liker 1
Skrevet

Jeg går gjennom mye av det samme, bortsett fra at jeg allerede har fått barn med min samboer! Det er noe drit å bli betatt av andre og tvile på forholdet når det går utover 2 andre personer også. Så hvis du er usikker på om du ikke vil være sammen med din samboer lengre, så vær så snill å ikke få barn med han. Både for din, din samboer og barnets sin skyld. Må understreke at jeg var hodestups forelsket i min samboer og la ikke merke til andre menn da jeg ble gravid, så jeg så ikke dette problemet komme...

Anonymous poster hash: cb88b...2c9
Skrevet

Kyssing er jo utroskap i de fleste sine øyne? Men om du og din samboer har blitt enig om at det greit så skjønner jeg ikke hvorfor du måtte nevne det at du hadde kysset han heller, iom. at det "ikke betyr noe"

• Liker 1
Skrevet

Hva er det du mener med at du avviste ham?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...