Gå til innhold

Alene hjemme - fullstendig urealistisk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg syns disse Alene hjemme-filmene er kjempekoselige altså, er fast tradisjon i julen. Men jo eldre jeg blir jo mer tenker jeg over at dette er jo urealistisk. Hadde en familie reist fra ungen så hadde vel barnevernet blitt involvert eller?

Anonymous poster hash: d1b2e...2ea
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet nå ikke om barnevernet ville blitt involvert over en enkelthendelse, men gang 2, 3 og 4 muligens:P (dog anerkjenner jeg kun film 1&2:P). Men er kanon underholdning, ser dem hvert år^^,

Anonymous poster hash: 5b823...3c8
  • Liker 1
Skrevet

Du synes det er en unge som er alene hjemme som er urealistisk med de filmene? ...

Anonymous poster hash: f8526...6db
  • Liker 23
Skrevet

De fleste barnefilmer er vel litt urealistiske, men det gjør jo ingenting, så lenge de er underholdende.

• Liker 1
Skrevet

Nå begynner 2-ern på TV3. :danse:

Anonymous poster hash: 88187...0e7
Skrevet

Du synes det er en unge som er alene hjemme som er urealistisk med de filmene? ... Anonymous poster hash: f8526...6db

Haha det var det jeg også tenkte. De skurkene hadde jo aldri faktisk overlevd alle de fellene!

Skrevet

Du synes det er en unge som er alene hjemme som er urealistisk med de filmene? ...

Anonymous poster hash: f8526...6db

Det er flere ting også, men hadde dette skjedd i Norge ser jeg for meg at ungen hadde havnet i fosterhjem. Tviler på at de fleste unger hadde vært så smarte at de hadde klart å lure disse ranerne også.. de fleste hadde nok gjemt seg under senga! Toeren er enda mer urealistisk.. Jeg ville aldri visst hvordan jeg skulle bruke et kredittkort i den alderen der..

Skrevet

Selvfølgelig er de ikke realistisk, hadde ikke vært mye underholdning da...det er film, og moro er de og. I alle fall 1 og 2. Ja jeg sitter og ser på.

• Liker 1
Skrevet

Det er jo ikke mange filmer som er realistiske da. Det er vel ikke noe å henge seg opp i.

• Liker 3
Skrevet

Det er jo ikke mange filmer som er realistiske da. Det er vel ikke noe å henge seg opp i.

Men jeg liker realistiske filmer jeg da.. Som American Pie og sånt.

• Liker 1
Skrevet

Litt mye vold synes jeg.

Anonymous poster hash: 6974c...161
Gjest Blondie65
Skrevet (endret)

Jeg er veldig glad i filmer som Ringenes Herre, Hobbiten, Narnia, I Robot, Die Hard (1-2-3-4-what-have-you), Lethal Weapon (1-2-3-4-what-not), Axe Men, etc. Jeg liker dem selv om de er totalt usannsynlige, rent oppspinn og eventyr. Nettopp derfor ...

Endret av Blondie65
Skrevet

Men jeg liker realistiske filmer jeg da.. Som American Pie og sånt.

American Pie, et sosialrealistisk mesterverk… :icon_lol:

Anonymous poster hash: f5338...d29

• Liker 8
Skrevet

American Pie, et sosialrealistisk mesterverk… :icon_lol:

Anonymous poster hash: f5338...d29

Hehe ja, det er en film jeg kan relatere meg til :fnise: Nå har jeg vel sett Alene Hjemme typ 4 ganger i julen, fortsatt ikke lei! Fortsatt fascinert over hvor bra Kevin klarer seg i New York, vet ikke om jeg hadde klart meg som voksen en gang med min stedsans..

Skrevet

Digger Alene hjemme filmene. Bare 1 og 2 da. Kevin er jo helt genial :)

Anonymous poster hash: 126eb...dbf
Skrevet

Det er ikke meningen de filmene skal være realistisk:)

Anonymous poster hash: 74f7e...f53

Skrevet

Selvfølgelig er det urealistisk, og det er mye av grunnen til at det er så artig :)

Skrevet

Nå er det vel ingen som tror at Alene hjemme-filmene er dokumentarer...?

• Liker 7
Gjest Gunfreak
Skrevet

Det "værste" med Home alone filmene er at gutten er en psykopat, EN av de fellene han lager ville drepe en mann på sekunder, men han lager dusinvis.

Bare tenk på de tunge maling bøttene de får i hode, ville knust skallen på dem.

Skrevet

Det "værste" med Home alone filmene er at gutten er en psykopat, EN av de fellene han lager ville drepe en mann på sekunder, men han lager dusinvis.

Bare tenk på de tunge maling bøttene de får i hode, ville knust skallen på dem.

Det er jo det som er morsomt for barn da! At det nesten er litt tegneserieaktig. Det er jo ingen som tar denne filmen for å være noe mer realistisk enn man gjør med f.eks. Tom og Jerry....

Anonymous poster hash: 99af0...753

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...