Gå til innhold

Test utgått på dato. Stole på?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skulle hatt mensen på søndag, men den har fortsatt ikke kommet. Den har de siste to tre årene variert mellom å komme på dag 25-30, så den er ganske stabil (synes jeg i allefall). Jeg har alltid noen dager spotting først, og så kommer det 2-3 dager med blod, før det er noen dager spotting igjen.

Denne gangen spottet jeg litt (som vanlig) på dag 23-26, men har ikke hatt noe mer etter det. Puppene er ømme og det har i en god uke vært ubehag i nederste del av magen akkurat som ellers når jeg får mensen.

Jeg har noen gamle tester fra billige-tester.no liggende, men de gikk ut på dato i juli 2012. Klarte ikke å dy meg, og tok en. Den viste to streker! Ble sjokkert og tok en til som viste akkurat det samme. Testet deretter en annen i vann, bare for å se resultatet. De ble negativ.

Kan testen stemme selv om det er nesten 1,5 år siden utløpsdatoen (best før)?

Noen som har testet med gammel test og den har stemt?

Jeg skal selvfølgelig kjøpe en ny test i morgen, men sitter her og er rimelig skjelven..

Anonymous poster hash: 8ff68...9fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hvis alle testene hadde samme utløpsdato å to funket med tiss og en annen ikke funket i vann så vil jeg tippe at du er gravid :P men skal ikke si det for sikkert. bra du skal ta en test til. å vilel nok vært rimelig skjelven jeg å :P

Anonymous poster hash: dfb83...fe1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at de alle ville blitt negative om de var gått ut av dato, men vet ikke.

Anonymous poster hash: 88711...506

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med andremann testa eg berre med testar utgått på dato nesten to år tidligare. Alle viste riktig, at eg var gravid. Om du føler eit behov for å testa igjen med graviditetstest av nyare dato, kan du sjølvsagt det, men sannsynligvis er det berre bortkasta penger. Så eg vil gratulera allerede. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fungerte visst! Kjøpte to nye i dag, og begge lyser Gravid!

Til dere som gratulerer, Jo takk.

Jeg danser ikke rundt her av glede akkurat nå, for det er et uhell og timingen kunne vært bedre. Men gjort er gjort. Abort er uaktuelt, så får bruke litt tid på å la det synke inn, så modnes nok gleden etter hvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...