AnonymBruker Skrevet 25. desember 2013 #1 Skrevet 25. desember 2013 Eksen slo meg og kastet meg ut av bilen, kjørte fra meg. Han bedro meg flere ganger. Han brukte meg. Han sa han kom til å forlate meg eller være uto om jeg ikke ville ga sex. Han lånte bilen min til å knulle andre damer. Spanderte aldri, bare foran foreldrene mine.Deretter dumpet han meg for ei dame. Han lot forholdet bare dø ut. Jeg elsket han og han brukte meg. Vil at sannheten skal komme frem, og at rettferdigheten seirer. Hvordan? Anonymous poster hash: 650c3...51b
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2013 #2 Skrevet 25. desember 2013 du sier det til alle du kjenner som du veit har kontakt med han... ville vært en skikkelig dritt. elelr du kan putte en reke i bilen hans.. Anonymous poster hash: 45abe...9b9 1
Gjest Blomst83 Skrevet 25. desember 2013 #4 Skrevet 25. desember 2013 Hvorfor vil du at sannheten skal komme frem?Hva mener du med at rettferdighetn vil seire da? Jeg forstår du er sint og såra,og sikkert det som verre er,men hva tjener du på å synke ned på hans nivå?
happiest Skrevet 25. desember 2013 #5 Skrevet 25. desember 2013 Hvis han hadde sex med deg mot din vilje, så ka du jo anmelde han?
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2013 #6 Skrevet 25. desember 2013 Hvis han hadde sex med deg mot din vilje, så ka du jo anmelde han? hadde man kommet noe sted med det så hadde min far vært anmeldt for lengst. å virker som at dette er en stund siden å, så da skal det vel godt gjøres at den ikke blir henlagt Anonymous poster hash: 45abe...9b9
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2013 #7 Skrevet 25. desember 2013 Alle som har vært sammen med han sliter. Det er snakk om eb drittsekk som viser seg et stykke ut i forholdet. Det er snakk om en spontanabort han ga faen i. Han stakk fra eksen da hun var gravid. Hun hadde en spontanabort og han stakk til brazil for moro. Jeg har problemer og går til psykolog. Han snyltet meg for penger og fikk meg til å være hjemme for kjærlughetens skyld. Jeg angrer. Han var alu og sa han elsket meg. Vil abmelde han..men for hva da...Anonymous poster hash: 650c3...51b
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2013 #8 Skrevet 25. desember 2013 Den reke i bilen ideen er super (eller i leiligheten som er enda bedre). Jeg hevnet meg på eksen ved å ligge med kompisen som også er arbeidskollegaen hans. Det hjalp faktisk mye på selvtillitten og følelsen av å ha få "tatt igjen". Anonymous poster hash: 0c689...01b
Gjest Inferno Skrevet 25. desember 2013 #9 Skrevet 25. desember 2013 Sett ut et rykte om at han har en kjønnssykdom eller noe.
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2013 #10 Skrevet 25. desember 2013 Alle som har vært sammen med han sliter. Det er snakk om eb drittsekk som viser seg et stykke ut i forholdet. Det er snakk om en spontanabort han ga faen i. Han stakk fra eksen da hun var gravid. Hun hadde en spontanabort og han stakk til brazil for moro. Jeg har problemer og går til psykolog. Han snyltet meg for penger og fikk meg til å være hjemme for kjærlughetens skyld. Jeg angrer. Han var alu og sa han elsket meg. Vil abmelde han..men for hva da...Anonymous poster hash: 650c3...51b Er han fra Brazil eller? Isåfall håper jeg ikke du har rota deg borti sosiopat-exen min fra Sao Paolo.. verste rasshølet jeg har truffet i hele mitt liv, og han er farlig. Anonymous poster hash: 24da6...20f
Gjest ms_kwang Skrevet 25. desember 2013 #11 Skrevet 25. desember 2013 Hvorfor skal du hevne deg over han? Du hadde sjangsen til å forlate han FØR det endte som det gikk.. Du visste at han var en drittsekk, så horfor forlot du han ikke? Redd for å miste han?Han var allerede mistet..Han brydde seg ikke om deg, hadde han brydd seg om deg så ville han ha vist det på andre måter! Herregud da kvinnemenneske, VOKS opp! Tar du hevn over han, er du like ille som han.. Reis deg opp, strak i ryggen, tenk ikke mer på han.. Lev livet videre..Og husk...Andre kan ha det værre enn deg:) Er jo kvinner som blir slått ihjel av mannen de elsker...
happiest Skrevet 25. desember 2013 #12 Skrevet 25. desember 2013 Jeg skjønner godt hvorfor hun vil hevne seg i forhold til det han har gjort. Men jeg ville vel brukt en uskyldig hevne-metode. Slik som det med reken! Å sette ut et rykte kan bli dumt om folk finner ut at det er deg. Da blir jo du til løyneren.
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2013 #13 Skrevet 25. desember 2013 Jeg fikk en del oppklart det siste halve året. Han har behandlet alle så dårlig. Den ene påsto at hun var gravid med han for å ta hevn. Hun sa dette da hun skjønte at gan hadde samboer. Hun hadde betalt flere tusen på ferieturer osv. Så forsvant han. Hun hysterisk og fant ut at han boddw hos ei dame. Hun fortalte meg alt dette. Jeg husker han hadde ny pc da vi var sammen. Den viste seg å tilhøre en av kjærestene hans. Jeg var den offentlige som var med i familiemiddager. Han kastet telefonen min i gulvet. Hacket facebooken min. Presset meg til sex. Prøver du ikke anal, da elsker du meg ikke. Han slengte med dører. Ville ikke sove i seng med meg. Han ville ikke at jeg skulle ha smart phone. Han kastet meg ut av huset på natten uten grunn. Jeg vil gjerne få han til å skjønne hva han har gjort. Vi er i hvertfall 3 tidligere offentlige kjærester han har kjørt til grunne. De på si ble bare såret, men ingen dypere skade. Han slo og lugget eksen. Han slo også hun som hadde spontanaborten, men bare en gang.ts Anonymous poster hash: 650c3...51b
79kreps Skrevet 25. desember 2013 #14 Skrevet 25. desember 2013 Det verste du kan gjøre er å komme deg videre og ha ett lykkelig liv. Han vil jo til slutt få som fortjent, og når ha da ser at de han tidligere behandlet som dritt har det fint uten ham så vil han sitte igjen å føle seg så langt nede som mulig. Det er forresten ikke voldtekt om han sier han går fra deg om du ikke har sex med ham. Han gir deg jo bare ett valg, og avgjørelsen tar du jo selv.
happiest Skrevet 25. desember 2013 #15 Skrevet 25. desember 2013 Jeg fikk en del oppklart det siste halve året. Han har behandlet alle så dårlig. Den ene påsto at hun var gravid med han for å ta hevn. Hun sa dette da hun skjønte at gan hadde samboer. Hun hadde betalt flere tusen på ferieturer osv. Så forsvant han. Hun hysterisk og fant ut at han boddw hos ei dame. Hun fortalte meg alt dette. Jeg husker han hadde ny pc da vi var sammen. Den viste seg å tilhøre en av kjærestene hans. Jeg var den offentlige som var med i familiemiddager. Han kastet telefonen min i gulvet. Hacket facebooken min. Presset meg til sex. Prøver du ikke anal, da elsker du meg ikke. Han slengte med dører. Ville ikke sove i seng med meg. Han ville ikke at jeg skulle ha smart phone. Han kastet meg ut av huset på natten uten grunn. Jeg vil gjerne få han til å skjønne hva han har gjort. Vi er i hvertfall 3 tidligere offentlige kjærester han har kjørt til grunne. De på si ble bare såret, men ingen dypere skade. Han slo og lugget eksen. Han slo også hun som hadde spontanaborten, men bare en gang.tsAnonymous poster hash: 650c3...51b Eksen hans betalte for ferier osv, og du har også brukt mye penger på han? Dessverre så er det noen ikke noe verken du eller eksen kan få igjen. Det var dere som brukte penger, uten å avtale noe (med mindre dere hadde en avtale da?). Pcen han har kan man vel kalle stjålet? Så lenge eksen anmelder det. Hvis han kastet telefonen din i bakken og den ble ødelagt så er det vel kanskje mulig å anmelde (men kasnkje det er for "lite" for politiet?) I det minste burde han brukt fra sin (eventuelle) forsikring. Det er vel heller ikke lov å hacke? Anmeld. Presset til sex = voldtekt! Anmeld!!!! Han slo eksen = hun kan anmelde! Hvis du vil videre med dette, noe som jeg forstår utrolig godt, så anmeld! Du kan evenetuelt snakke me eksene hans og spørre om de har opplevd noe og om de også vil anmelde? Da har dere i alle fall noen å støtte dere på!
Gjest Coolaid Skrevet 25. desember 2013 #16 Skrevet 25. desember 2013 Bruke energien på en smartere måte enn eksen? Hva med å bruke energien på deg selv ?
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2013 #17 Skrevet 25. desember 2013 Fra en mann som hadde slem dame i mange år... Hevn er fristende, men tror du det innfrir om du får tatt hevn? Skriv brev der du tar ut sinnet og sorg. Skriv de som de skulle vært til han. Men IKKE send dem. Begyn å trene, ta vare på deg selv. Treff andre...finn nye hobbyer. Slett nummer fra telefon...blokker på facebook... Og alt det der. Slike mennesker vil aldri vise forståelse eller angre uansett. Du kan ikke vinne mot sånne desverre. Du kan trøste deg med at slike ødelegger for seg selv til slutt...en stund. Etterhvert vil du bli likegyldig.Anonymous poster hash: 8a70e...8f2
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2013 #18 Skrevet 25. desember 2013 Ser i ettertid hvordan det var ren hjernevasking. Han visste at han gjorde slemme ting, så det var grov løgn brukt til bortforklaringer og forståelse. Han elsket meg også beklaget han. Jeg var ikke klar over hvor grov løgnen var før år etter. Han datet dattern til gynokologen til eksen..samtidig som hun var gravid. Det er så sykt og det er så kvalmt. Det er rene overgrepet. Han oppfører seg normalt og sympatisk i sosiale lag, men han er skuooelløs. Han kjørte i 200 km/t med meg i bilen..full..det var siste gangen jeg så han. Han bannet og skrek til meg uten grunn ca. 1-2 ganger i måneden.sa jeg var tilbakestående og stygg..sa familien min var idioter. Klapset til meg på rumpa foran vennegjengen og sa jeg var så heit. Takk foe rådene. Håper han får som fortjent..en vakker dag.Anonymous poster hash: 650c3...51b
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2013 #19 Skrevet 25. desember 2013 Det er utrolig ekkelt å lese hvordan han behandlet deg. Men en ting jeg ikke forstår er hvorfor så mange lar seg bli behandlet slik av sine kjærester. Folk som blir behandlet som dette fortjener bedre, men det er vanskelig å synes synd på noen som lar seg herse med slik som dette. Det er vel kanskje sant at kjærlighet gjør folk blind. Du er ikke den første og du blir nok ikke den siste som godtar slik behandling før man får nok. Hadde det vært meg hadde jeg hatt nulltolleranse for om kjæresten min slo meg, var utro osv... Jeg hadde gjort det slutt på med en gang. Anonymous poster hash: cf00d...c18 Anonymous poster hash: cf00d...c18
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2013 #20 Skrevet 25. desember 2013 uff.. Jeg var selv i et sånn forhold. kontrollering, sjalusi, voldelig osv. Alle her jeg bor vet hvem han er, og hvordan han er. Pga ryktet gikk fort, da jeg ofte hadde blåveis osv. Eneste som gjør meg " glad" er at nesten de fleste her jeg bor VET hvordan han er Synd for han. Han kommer til å slite med å finne kjæreste her. Det gjør meg glad! Anonymous poster hash: 74c97...0d8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå