AnonymBruker Skrevet 25. desember 2013 #1 Skrevet 25. desember 2013 Var på "date" med en bekjent og vi hadde sex. Nå skriver han til meg 24/7 og sier han savner meg, tenker på meg, er glad i meg osv.. Gleder seg sånn til å treffe meg. Tror dere det er et tegn på at han er hypp på noe mer enn et til ligg? Kjenner jeg blir nervøs.... Anonymous poster hash: 80cdf...12d Anonymous poster hash: b2638...4f8
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2013 #3 Skrevet 25. desember 2013 Han vil også møte meg bare for å si hei. Kommer innom på jobb osv.. Anonymous poster hash: 9245d...56e
Gjest HappyWaffle Skrevet 25. desember 2013 #4 Skrevet 25. desember 2013 det er det som er problemet med ons. du veit aldri om de vil ha mer eller om de bare trenger noen å tømme seg i...
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2013 #5 Skrevet 25. desember 2013 Jeg blir bare litt paranoid fordi jeg har nettopp blitt singel og ønsker å være det ei stund til..Anonymous poster hash: 9245d...56e
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2013 #6 Skrevet 25. desember 2013 Jeg blir bare litt paranoid fordi jeg har nettopp blitt singel og ønsker å være det ei stund til..Anonymous poster hash: 9245d...56e Hvis han sier slikt, og i tillegg kommer innom deg spontant på jobb så er han definitivt interessert ja... Men er det ikke bare å si til ham at du ikke kjenner det samme, men at du gjerne vil ha ham som en elsker og venn. Så får han muligheten til å velge om han bare vil være elskeren din, eller droppe det. Anonymous poster hash: 4690f...2b9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå