Gjest Kv84 Skrevet 25. desember 2013 #1 Skrevet 25. desember 2013 Noen vil prøve å sminke øynene sine større, men jeg trenger motsatt hjelp til mindre øyne. Er så misfornøyd med øynenen mine på bilder og synes de ikke passer til ansiktet. Kan jeg sminke øyenbrynene anerledes for å få det til å se ut som om jeg har mindre øyne?
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2013 #3 Skrevet 25. desember 2013 Store øyne er jo det peneste av ALT, det er så vakkert... Tror aldri jeg har sett noen med for store øyne? Er det noe som "ødelegger" et kvinneansikt så er det vel små øyne, med store øyne har du "hit the jackpot" utseendemessig, så synd hvis du ikke er fornøyd med det selv... Så mitt tips til deg er å se deg selv med nye øyne (pardon the pun) og fokusere på det postive! Men er problemet ditt det at du har for runde øyne (altså ikke mandelformede) så burde du bruke eyeliner/kajal på våtkanten av øynene, alt fra lysebrunt til brun vil gjøre en stor forskjell... Anonymous poster hash: 4ed88...1dc 2
Gjest Gjest Skrevet 25. desember 2013 #5 Skrevet 25. desember 2013 Store øyne er jo det peneste av ALT, det er så vakkert... Tror aldri jeg har sett noen med for store øyne? Er det noe som "ødelegger" et kvinneansikt så er det vel små øyne, med store øyne har du "hit the jackpot" utseendemessig, så synd hvis du ikke er fornøyd med det selv... Så mitt tips til deg er å se deg selv med nye øyne (pardon the pun) og fokusere på det postive! Men er problemet ditt det at du har for runde øyne (altså ikke mandelformede) så burde du bruke eyeliner/kajal på våtkanten av øynene, alt fra lysebrunt til brun vil gjøre en stor forskjell... Anonymous poster hash: 4ed88...1dc Pinadø. Har folk digre stikkende øyne, så er det ikke vakkert. 1
Gjest MissJoker Skrevet 25. desember 2013 #6 Skrevet 25. desember 2013 Store øyne er kjempevakkert! Blir alltid misunnelig når jeg ser jenter med store og vakre dådyrøyne men om du virkelig vil gjøre dem mindre så burde du unngå å bruke maskara på de nederste øyevippene, det får ihvertfall mine til å se mindre ut
vimsefrøken Skrevet 25. desember 2013 #7 Skrevet 25. desember 2013 Jeg har selv store øyne, hvis jeg ønsker mindre øyne bruker jeg mørk øyenskygge og mørk (svart) kajal både over og under og på våtkanten. Da ser øynene mindre ut. Ønsker jeg store poppende øyne bruker jeg hudfarget/beige kajal på våtkanten, det fungerer også supert hvis jeg har røde/såre øyne (noe jeg ofte har etter lange pc dager), og litt highlighter innerst i øyekroken. Dropper øyenskygge dersom jeg ønsker at øynene mine virkelig skal synes, da jeg sjelden kler lys øyenskygge.
Gjest BabyBlue Skrevet 25. desember 2013 #8 Skrevet 25. desember 2013 Lag katteøyne på deg selv ala Angelina Jolie, da får du en mer mandelformet fasong på de.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå