Gå til innhold

Noen som vet hvilken sminke og renseprodukter kjendiser bruker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er kanskje ikke så lett å vite. Jeg er bare litt nysgjerrig. Jeg tviler på de som er med Max Factor og Maybelline reklamer faktisk bruker disse produktene. Jeg tviler på Adriana Lima F.eks bruker sminke fra Maybelline :fnise:

Noen som vet? :)

Anonymous poster hash: 9ee3d...57d
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er kanskje ikke så lett å vite. Jeg er bare litt nysgjerrig. Jeg tviler på de som er med Max Factor og Maybelline reklamer faktisk bruker disse produktene. Jeg tviler på Adriana Lima F.eks bruker sminke fra Maybelline :fnise:

Noen som vet? :)

Anonymous poster hash: 9ee3d...57d

Google Adriana Lima + makeup og sjekk hva du får opp.

Gjest BabyBlue
Skrevet (endret)

Eksempler:

Lana Del Rey - Shu Uemura shampoo (full av sulfater), Decleor Neroli serum og skin caviar luxe cream fra La Prairie. La Prairie er generelt et svindyrt merke som rikinger og kjendiser elsker, men det er ikke akkurat verdt prisen om du ser på ingrediensene som er full av silikoner. Serumet fra Decleor har jeg brukt selv i flere år, og er kjempefornøyd :)

Katy Perry - Bruker Lip Glow fra Dior (liker den selv), benefit stain, beauty blender og Clinique bottom lash mascara.

Angelina Jolie - Bruker også krem fra La Prairie, Cleu de Peau concealer, hourglass veil concealer.

Madonna - Makeup forever leppeprodukter, marrocan oil, ysl mascara.

Creme de La Mer er et kultprodukt og blir brukt av flere kjendiser, men det er bare dyr vaseline som ingen bør kjøpe. Lureri. Vet at mange også sverger til Marrocan Oil, Makeup forever HD foundation og Cleu De Peau concealer.

Nå er det slik at kjendiser sjelden sminker seg selv før store arrangementer, da har de med seg sminkører som ofte bruker sine egne favoritter på klientene sine, og da går det ofte i sminke av høyere kvalitet. Det trenger ikke være så kostbart da, MAC er ofte noe som går igjen hos kjendiser. I tillegg er det mange HD produkter, da enten foundation eller pudder. Pudderet fra Makeup forever blir ikke alltid brukt så riktig, spesielt ikke når det skal bli tatt bilder med blitz :P

Bilde slettet pga brudd på kopirett. Daenerys, mod.

Men når kjendiser blir spurt hva de liker av produkter er det ofte mye dyrt, ja. Merker som Laura Mercier, YSL, Nars og Chanel blir ofte nevnt. Men så har de også favorittprodukter som er overraskende greit priset.

Coolspotters er en fin side om du lurer på hva en eksakt kjendis bruker :)

Endret av BabyBlue
Gjest Daenerys
Skrevet

Bilde slettet pga brudd på kopirett.

Daenerys, mod.

Skrevet

Iman bruker rens og krem fra Ole Henriksen, har jeg fått med meg. Det samme gjør Helene Christensen.

Skrevet

Jeg tror kjendiser får f.eks Decleor til å lage kremer spesielt for dem. I kremer finnes det ingredienser som f.eks skal hjelpe mot rynkene men det finnes veldig lite av virkestoffet i kremene fordi det er dyrt. Jeg tenker kjendiser får kremer laget som er mye mer konsentrert slik at de virker bedre.

Skrevet

Jeg tror kjendiser får f.eks Decleor til å lage kremer spesielt for dem. I kremer finnes det ingredienser som f.eks skal hjelpe mot rynkene men det finnes veldig lite av virkestoffet i kremene fordi det er dyrt. Jeg tenker kjendiser får kremer laget som er mye mer konsentrert slik at de virker bedre.

Er det noen kjendiser du synes har bedre hud enn oss ordinære dødelige?

Skrevet

Er det noen kjendiser du synes har bedre hud enn oss ordinære dødelige?

Ja de fleste.

Skrevet

Helene christensen vet jeg bruker Beaute pasefique(eller hvordan det skrives). Utrolig bra serie som jeg anbefaler på det sterkeste :)

Skrevet

Det jeg tror skiller kjendiser med sminke, fra oss andre med akkurat samme sminke, er at kjendiser i større grad enn oss tar seg råd til botox, skjønnhetsoperasjoner, peelinger og sikkert mye annet rart. Jeg vet noen sverger til blod som "fillere" eller ansiktsmasker av hvalsperm etc. $$$$$$$$$$

Det jeg prøver og si er, de ser naturligvis bedre ut med sminken når utgangspunktet er såpass nappet, nuppet, nippet og tucked som kreves i Hollywood :P

Skrevet

Ja de fleste.

Har du aldri sett bildeserier av kjendiser uten sminke? De aller fleste kjendiser har helt ordinær hud når all sminken er av.

• Liker 2
Gjest Crazycatlady
Skrevet

Har du aldri sett bildeserier av kjendiser uten sminke? De aller fleste kjendiser har helt ordinær hud når all sminken er av.

Noen har jo problemhud også. Sånn som Cameron diaz slet (sliter?) med akne, men hun har nok råd til behandling for det og på film er det nok godt skjult under sminke.

Skrevet

Ja har sett bilder av kjendiser uten sminke, jeg syns fremdeles de ser bedre ut enn folk flest. Det er derfor de har blitt kjent, fordi de har et utseende over gjennomsnittet,

Skrevet

Ja har sett bilder av kjendiser uten sminke, jeg syns fremdeles de ser bedre ut enn folk flest. Det er derfor de har blitt kjent, fordi de har et utseende over gjennomsnittet,

Det er jeg egentlig ganske uenig i, det er et fåtall av kjendiser som har et spesielt vakkert utseende i mine øyne.

Skrevet

Sophia bush skrev om noen skjønnhetsfavoritter i bloggen sin engang, som jeg nå ikke finner!?

I alle fall anbefalte hun en rekke produkter fra "yes to" og dermologica's "agesmart antioxidant hydramist" i følge HC's blogg. ikke så alt for dyre merker!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...