AnonymBruker Skrevet 25. desember 2013 #1 Skrevet 25. desember 2013 Jeg er ingen fan av hår med masse volum, men hår blir ganske stort uten noe i. Har prøvd mye forskjellig, men ikke noe som klarer å temme det. Vil ha noe med masse hold og som fremhever fallet i håret. Gjerne uten at det blir klissete og stivt. Noen som vet? Anonymous poster hash: 82ec0...b9e
Gjest Gjest_sunglasses Skrevet 26. desember 2013 #2 Skrevet 26. desember 2013 Got2be har meget gode produkter, benytter disse selv.
floppesopp Skrevet 28. desember 2013 #3 Skrevet 28. desember 2013 Jeg har samme problem, og det eneste som har funket så langt er å sette opp litt av det, så det er mindre hår Jeg har en anti-frizz krem/olje fra John Frieda som skal påføres i tørt hår, og den hjelper litt.
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2013 #4 Skrevet 28. desember 2013 Ts her. Ja, jeg har en stylingkrem fra Aveda og den hjelpen litt, men pleier å ha håret opp i en ball når det er vått. Har det sånn en stund før jeg tar det ut, og da blir det litt mindre volum. Skulle bare hatt noe med litt mer hold, men litt av problemet er også at det er litt for kort og da blir det enda mer volum. Får nok spare ut tenker jeg, men kom gjerne med flere tips Anonymous poster hash: 82ec0...b9e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå