AnonymBruker Skrevet 25. desember 2013 #1 Skrevet 25. desember 2013 ja? Anonymous poster hash: 417f5...f59
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2013 #2 Skrevet 25. desember 2013 det at du i det heletatt må lage en slik tråd viser at du ikke virkelig vil satse på han. Anonymous poster hash: 9bee9...73d
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2013 #3 Skrevet 25. desember 2013 det at du i det heletatt må lage en slik tråd viser at du ikke virkelig vil satse på han. Anonymous poster hash: 9bee9...73d Driver med litt dating for tiden. Så gjelder litt generelt. Slik at jeg kan "luke" ut de som jeg muligens tror jeg er interessert i å bli bedre kjent med, men som jeg kanskje likevel ikke "ser" med en gang ikke passer meg. Anonymous poster hash: 417f5...f59
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2013 #4 Skrevet 25. desember 2013 Driver med litt dating for tiden. Så gjelder litt generelt. Slik at jeg kan "luke" ut de som jeg muligens tror jeg er interessert i å bli bedre kjent med, men som jeg kanskje likevel ikke "ser" med en gang ikke passer meg. Anonymous poster hash: 417f5...f59 Møt personen før du luker den ut. Enkelte personer framstår som retards på chat og bilder, men er flotte mennesker i virkeligheten. Anonymous poster hash: fa932...e24
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå