lucilu Skrevet 25. desember 2013 #1 Skrevet 25. desember 2013 Hei dere! Nå trenger jeg litt synspunkt fra dere på en sak; Jeg og kjæresten min møttes for første gang i oktober i fjor. Da gikk vi en lang tur på tre timer, pratet om alt. Vi møttes en del etter det også, og jeg ble med han hjem for første gang der vi hadde sex i starten av desember. Vi henger sammen en del, og han reiser deretter hjem til sverige for å feire jul. Da han kommer tilbake til norge er det første han gjør å ringe meg, og vi fortsetter å møtes hyppig. Vi reiser på ferie sammen, og i august flyttet vi sammen. Etter at vi flyttet sammen spurte jeg han en dag om når han mener vi ble sammen, og at jeg mener vi ble sammen den dagen jeg ble med han hjem og vi hadde sex. Han blir da veldig merkelig i ansiktet, og innrømmer å ha hatt sex med en annen jente da han var hjemme i julen 2012. Jeg har flere ganger spurt om han har liggi med noen etter at vi møttes i oktober, og han har sagt nei! Så ikke bare har han liggi med noen, han har også løyet. Jeg føler meg ført bak lyset, og jeg føler han har vært utro. Han sier han ikke har vært det, ettersom vi for han ikke var sammen da, men ble det når han kom tilbake. Jeg mener jo da at selvom vi ikke er offisielt sammen, er vi forpliktet til hverandre. Jeg syntes det er fryktelig ekkelt at etter at vi har møttes så mye, jeg har blitt med han hjem, så drar han med seg en dame til gutterommet hjemme i sverige, for så å ringe meg når han kommer hjem, og i tillegg til det hele, gå omtrent ett år før han forteller det... Bilder dukker opp i hodet mitt om hvordan de fant ut de skulle ha sex, hva de gjorde, om de kysset, hvem som kledde av hvem... om han kan gjøre det samme igjen.. jeg er rett og slett forvirret og skuffet. Det skal sies at før jeg ble sammen med denne mannen , som er 27 år, hadde han liggi med 80 damer, hatt kun èn kjæreste. Så det vil si han var relativt glad i damer. Uansett; hva hadde dere gjort/tenk dersom dette hadde hendt med dere? Syntes dere jeg overdriver som ser på det som utroskap og han som en løgner? Trenger litt tanker og synspunkter rundt dette.
Gjest Gjest Skrevet 25. desember 2013 #2 Skrevet 25. desember 2013 Jeg synes ikke han gjorde noe galt siden han ikke såg på seg selv som ilag med deg da. 5
lucilu Skrevet 25. desember 2013 Forfatter #3 Skrevet 25. desember 2013 Nei, men vi var jo godt i gang med datingfasen. Jeg skulle ønske vi, som mange andre kan, si at "det har vært oss fra første stund". ikke at han noen dager før han anser oss som kjærster ligger med en annen. hvor mye betydde datingtiden vår da, og hvor mye likte han meg, når han likevel ligger med en annen.. ?
Gjest Gjest Skrevet 25. desember 2013 #4 Skrevet 25. desember 2013 (endret) Nei, men vi var jo godt i gang med datingfasen. Jeg skulle ønske vi, som mange andre kan, si at "det har vært oss fra første stund". ikke at han noen dager før han anser oss som kjærster ligger med en annen. hvor mye betydde datingtiden vår da, og hvor mye likte han meg, når han likevel ligger med en annen.. ? Datingfasen ja, men dere var ikke sammen. Ergo han gjorde ikke noe galt. Dog er jeg enig i at det var uheldig av ham. Endret 25. desember 2013 av Gjest 9
StellinaX Skrevet 25. desember 2013 #5 Skrevet 25. desember 2013 På papiret så har han vel ikke gjort noe galt. Men det er langt innen gråsonen når er på gang med noe seriøst- er min mening. En sannsynlig deal bresker for min del. På siden av diskusjonen, så er det en definitiv deal breaker med fler enn 80 damer på cv'en.
kareen Skrevet 25. desember 2013 #7 Skrevet 25. desember 2013 Han har løyet og er tydelig veldig laus. Hvorfor er du sammen med han? 1
Gjest Gjest Skrevet 25. desember 2013 #8 Skrevet 25. desember 2013 Laus??? Hva som har foregått før han ble ilag med TS skal da ikke ha noe å si??? 6
Julebrus Skrevet 25. desember 2013 #9 Skrevet 25. desember 2013 Siden dere ikke var sammen er det jo i grunn ikke galt, men synes han skulle droppet hun andre dama når han holdt på såpass mye med deg og når det så ut til å bli seriøst med deg. Skjønner frustrasjonen din. Hadde ikke likt å oppleve det samme med en det var såpass seriøst med. 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2013 #10 Skrevet 25. desember 2013 Ettersom han har ligget med så mange som 80 damer, er vel kanskje ikke sex så veldig intimt og spesielt for han, men noe han kan ha med mange ulike uten at det betyr så mye. Anonymous poster hash: fdc88...14f 2
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2013 #11 Skrevet 25. desember 2013 Menn ser det anderledes enn kvinner ofte. Man er ikke bundet før man er bundet...jeg synes det er het tilforlatelig, men skjønner ar det stikker litt. Han var nå ihvertfall ærlig når TS presset til å finne "den dato de ble sammen" -som forøvrig, igjen, er typisk jenters dilldall Anonymous poster hash: e9e48...bfb 4
lucilu Skrevet 25. desember 2013 Forfatter #12 Skrevet 25. desember 2013 Ettersom han har ligget med så mange som 80 damer, er vel kanskje ikke sex så veldig intimt og spesielt for han, men noe han kan ha med mange ulike uten at det betyr så mye. Anonymous poster hash: fdc88...14f Det har du rett i. Han har sett på sex med ett litt vridd syn etter min mening. 80 damer er mye.
lucilu Skrevet 25. desember 2013 Forfatter #13 Skrevet 25. desember 2013 Han har løyet og er tydelig veldig laus. Hvorfor er du sammen med han? Med et håp om at han ikke er sånn nå, at han har forandret seg og bare vil være med meg. for han er jo en fin fyr, med mange gode kvaliteter. Men, at han har vært med så mange plager meg på mange måter. Syntes det er forferdelig mange. Og ja, at han lyver er heller ikke kult.
Gjest Gjest Skrevet 25. desember 2013 #14 Skrevet 25. desember 2013 Med et håp om at han ikke er sånn nå, at han har forandret seg og bare vil være med meg. for han er jo en fin fyr, med mange gode kvaliteter. Men, at han har vært med så mange plager meg på mange måter. Syntes det er forferdelig mange. Og ja, at han lyver er heller ikke kult. Jeg tror han bør slå av litt av det tallet til kjentfolk, han har sikkert ikke pult så mange som ti stk heller.
lucilu Skrevet 25. desember 2013 Forfatter #15 Skrevet 25. desember 2013 Jeg tror han bør slå av litt av det tallet til kjentfolk, han har sikkert ikke pult så mange som ti stk heller. Jeg vet faktisk om 7 stk av dem har jeg sett i ettertid. Så sannsynligheten er jo stor for at det er mange fler der. mistenker også litt at 80 er mye. eller... jeg håper i hvert fall at det ikke stemmer. tallet gjør meg kvalm, og blir lite keen på å være intim med han hvis jeg tenker på det. 2
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2013 #16 Skrevet 25. desember 2013 Jeg skjønner ikke dette. Flere her kommenterer at han ikke har vært utro, fordi dere ikke var sammen før ETTER jul. Men du TS, forstod det jo som dere allerede var sammen og et par f.o.m. dere første gang hadde sex, stemmer ikke det? Hva er det i følge han som utgjør definisjonen på tidspunktet da dere ble sammen? Og i følge deg? Var det noen spesiell hendelse som markerer overgangen? (Og hvorfor tar de som kommenterer her utgangspunkt i at han har rett?) På den annen side, han må jo ha vært i god tro på at dere ikke var sammen da han hadde sex med denne andre. Ellers ville han ikke ha fortalt deg det? Og med hans øyne; -hvis han likte deg etter første gang, hvorfor kunne han ikke da "holde seg på matten" inntil det ble avklart om det ble noe mellom dere eller ikke? Men jeg er enig med de som skriver: Har han hatt sex med 80. Det alene er det en turn-off! Jeg hadde følt meg usikker på hva slags smitte han kunne bære på, og bare det i seg selv hadde vært nok for meg. Huff. Uappetittelig. Anonymous poster hash: 1012b...fbb 1
Noteknekk Skrevet 25. desember 2013 #17 Skrevet 25. desember 2013 Løgner er jeg enig at han er, men ikke utro. Dere var jo ikke sammen så sånn sett hadde han ikke noen forpliktelse overfor deg. Men jeg skjønner at du reagerer og blir såret, det hadde jeg blitt selv, for følelsen av at han ikke satset på deg fra dag én blir jo da ganske dominerende. Mulig at han innså at dette var dumt gjort og at det er derfor han løy om det i ettertid. Så hvis det dere har sammen er bra, og du egentlig ønsker å være med han, så syns jeg du skal prøve å se forbi dette og se om det kan fungere. 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2013 #18 Skrevet 25. desember 2013 Jeg er ikke enig, jeg mener han er utro. Hvem faen bruker så mye tid sammen med en jente for så å knulle en når han er hjemme i Sverige? Og at han sier dette nå, må være fordi han må ha fått det for seg at ts ikke vil gå ifra han. Ts, for meg ville det vært over og ut. Anonymous poster hash: fbd76...ebe 1
Gjest Gjest Skrevet 25. desember 2013 #19 Skrevet 25. desember 2013 Jeg er ikke enig, jeg mener han er utro. Hvem faen bruker så mye tid sammen med en jente for så å knulle en når han er hjemme i Sverige? Og at han sier dette nå, må være fordi han må ha fått det for seg at ts ikke vil gå ifra han. Ts, for meg ville det vært over og ut. Anonymous poster hash: fbd76...ebe Hadde jeg vært TS så hadde jeg blitt irritert over og bli tatt så for gitt.
lucilu Skrevet 25. desember 2013 Forfatter #20 Skrevet 25. desember 2013 Jeg skjønner ikke dette. Flere her kommenterer at han ikke har vært utro, fordi dere ikke var sammen før ETTER jul. Men du TS, forstod det jo som dere allerede var sammen og et par f.o.m. dere første gang hadde sex, stemmer ikke det? Hva er det i følge han som utgjør definisjonen på tidspunktet da dere ble sammen? Og i følge deg? Var det noen spesiell hendelse som markerer overgangen? (Og hvorfor tar de som kommenterer her utgangspunkt i at han har rett?) På den annen side, han må jo ha vært i god tro på at dere ikke var sammen da han hadde sex med denne andre. Ellers ville han ikke ha fortalt deg det? Og med hans øyne; -hvis han likte deg etter første gang, hvorfor kunne han ikke da "holde seg på matten" inntil det ble avklart om det ble noe mellom dere eller ikke? Men jeg er enig med de som skriver: Har han hatt sex med 80. Det alene er det en turn-off! Jeg hadde følt meg usikker på hva slags smitte han kunne bære på, og bare det i seg selv hadde vært nok for meg. Huff. Uappetittelig. Anonymous poster hash: 1012b...fbb Ja, jeg annser oss som sammen fra dagen etter at jeg ble med han hjem. DEtte fordi vi koste og kysset hele dagen, holdt hånn, og fordi jeg følte det fra da var bare oss. vi hadde ventet i to mnd med sex, så etter at vi hadde det følte jeg det bare var vi. men vi pratet ikke om det da. Han mener vi ble sammen etter at han kom hjem igjen fra sverige, altså i romjulen, fordi han da visste at det bare var meg han ville ha. At etter at han lå med hu dama visste han at det var meg og ingen andre han ville ha. Jeg må innrømme at jeg føler det er litt bullshitt, og at han sier det for å forsvare seg selv. men jeg vet ikke. Ja, det er det jeg spør han om også.. hvorfor han ikke klarte å holde seg!! Han mener at han gikk på autopilot, fordi han har kunnet gjøre det (dra med damer hjem) i så mange år. Men han innrømmer at han dagen etter kjente på kroppen at det var galt :S Det med 80 damer plager meg. JEg har sjekket at jeg ikke har blitt smittet av noe. MEn han har munnherpes, så det er vi veldig forsiktige med. I tillegg føler jeg jo at jeg aldri er bra nok i senga, og at han alltids har hatt en opplevelse som er bedre enn vår, at han har prøvd alt som går ann å prøves osv.. det er så slitsomt. Det finens dager der jeg tenker mye på det, og da vil jeg helst bare sovne uten at han rører meg. så det påvirker jo forholdet. helt klart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå